La cordialidad de Renfe:
http://www.youtube.com/watch?v=yDgrtah8Z7k
Viaja en días azules
http://www.youtube.com/watch?v=UpWOYJBb ... re=related
Hora i data actual: 24 juny 2026, 00:26

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 des. 2007, 23:02

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 des. 2007, 23:49
Entrada Autor: A-380 » 31 des. 2007, 22:50

Entrada Autor: Ramon » 25 gen. 2008, 01:14
Entrada Autor: JaMiRo! » 25 gen. 2008, 17:56
Què foten? Sortir de Sant Martí i tornar-hi després de passar per Badalona (i sense para a les estacions)?Ramon ha escrit:He trobat a YouTube el que sembla un tros de la pel·lícula "El silencio antes de Bach (Die stille vor Bach)" rodat a la línia 2 de metro de Barcelona, al tram entre Badalona i Sant Martí. Us deixo el link a continuació perquè ho descobriu vosaltres mateixos:
http://www.youtube.com/watch?v=pOlmW3Ltvj0
Entrada Autor: trainman » 26 gen. 2008, 16:50
Entrada Autor: entfe001 » 26 gen. 2008, 20:21
Entrada Autor: aarongilp » 16 feb. 2008, 17:27

Entrada Autor: aarongilp » 18 feb. 2008, 14:44

Entrada Autor: Guigui » 18 feb. 2008, 18:27
La veu en off diu: 80... 100... 120aarongilp ha escrit:Una Taurus austríaca accelerant quasi tant ràpid com un cotxe: http://es.youtube.com/watch?v=cdy3G_an65s
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 19 feb. 2008, 12:38
Entrada Autor: wefer » 19 feb. 2008, 14:32
"La gasolina", "El tren"... al final haurem de fer el Reggaetton la música oficial del FTCFerry1ac1 ha escrit:Buscant pel Youtube m'he trobat amb aquesta "meravella" que podria ser una gran idea per promoure l'us del tren en la població masculina sudamericana
Entrada Autor: entfe001 » 24 feb. 2008, 11:33
Ni parlar-ne! La música oficial del fòrum és una basada en la teva vivència personal...wefer ha escrit:el Reggaetton la música oficial del FTC
Entrada Autor: orique » 03 març 2008, 21:07
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026