Publicat: Dilluns 10/04/2006 22:00
Si, però ja no ho deia només per la velocitat del tren, sino si hi havia el pànic a que les obres del metro afectessin al temple o no va passar res.
Fòrum del transport català
https://www.transport.cat/
Més o menys ja t'ho ha dit l'Albert: imagino que RENFE preferirà tenir més o menys tot el material homogeni (447's i Civia's) i per això al tenir la línia del Garraf lliure de circulacions de Grans Línies i part de la de regionals podrà augmentar frequències i oblidar-se de les 450 i 451.aarongilp ha escrit:Robert, et pots explicar una mica més? No ho acabo de captar...UT596001 ha escrit:Albert, jo diria més bé que quan a la línia del Garraf pugin posar més frequència de rodalies ja ens podrem oblidar dels trens de 2 pisos per a rodalies...
És una impressió meva, tot s'ha de dir. El que passarà... el temps ens ho dirà.
Això no és un dubte, són dades verídiques i contrastades com ja se sap des que es va fer públic el projecte del sarcòfag anomenat "calaix" que el veinatge especulador va aconseguir.JaMiRo! ha escrit:El putu AVE s'ha menjat mig Mercat Nou i li ha fotut una mossegada a Bordeta...![]()
Això planteja dos dubtes: reformaran Mercat Nou (tant de bo...!)? esborarran del mapa Bordeta (noooo si us plau...!)?
![]()
![]()
Pero que pregunta es esta ?Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Si el AVE no pasa de 80 km/h por los túneles de Barcelona y se le obliga a parar en todas las estaciones habidas y por haber como Sagrera, Paseo de Gracia, Sants, El Prat y aeropuerto... ¿a qué hora llegamos al final a Zaragoza o Madrid? ¿es competitivo?
![]()
Saludos,
Sergio
Les obres avancen molt ràpid....aviat veurem avenços significatius en el calaix, la nova estació de mercat nou, i la rampa de sortida del tunel de l'AVE a la entrada de l'actual tunel adif de sants.Platanito ha escrit:Això no és un dubte, són dades verídiques i contrastades com ja se sap des que es va fer públic el projecte del sarcòfag anomenat "calaix" que el veinatge especulador va aconseguir.JaMiRo! ha escrit:El putu AVE s'ha menjat mig Mercat Nou i li ha fotut una mossegada a Bordeta...![]()
Això planteja dos dubtes: reformaran Mercat Nou (tant de bo...!)? esborarran del mapa Bordeta (noooo si us plau...!)?
![]()
![]()
Con ese trayecto, para ser un tren de larga distancia, su competitividad quedará un tanto en entredicho. Ahora bien, tendremos el cercanías más caro del pais (Sagrera-Sants-Prat-Aeroport)...Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Si el AVE no pasa de 80 km/h por los túneles de Barcelona y se le obliga a parar en todas las estaciones habidas y por haber como Sagrera, Paseo de Gracia, Sants, El Prat y aeropuerto... ¿a qué hora llegamos al final a Zaragoza o Madrid? ¿es competitivo?
![]()
Saludos,
Sergio
Menuda tonteria . ¿como va ha quedar en entredicho su competitividad?neroon ha escrit:Con ese trayecto, para ser un tren de larga distancia, su competitividad quedará un tanto en entredicho. Ahora bien, tendremos el cercanías más caro del pais (Sagrera-Sants-Prat-Aeroport)...Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Si el AVE no pasa de 80 km/h por los túneles de Barcelona y se le obliga a parar en todas las estaciones habidas y por haber como Sagrera, Paseo de Gracia, Sants, El Prat y aeropuerto... ¿a qué hora llegamos al final a Zaragoza o Madrid? ¿es competitivo?
![]()
Saludos,
Sergio
1er matiz:sequera ha escrit:Menuda tonteria . ¿como va ha quedar en entredicho su competitividad?neroon ha escrit:Con ese trayecto, para ser un tren de larga distancia, su competitividad quedará un tanto en entredicho. Ahora bien, tendremos el cercanías más caro del pais (Sagrera-Sants-Prat-Aeroport)...Santfeliuenc ha escrit:Hola,
Si el AVE no pasa de 80 km/h por los túneles de Barcelona y se le obliga a parar en todas las estaciones habidas y por haber como Sagrera, Paseo de Gracia, Sants, El Prat y aeropuerto... ¿a qué hora llegamos al final a Zaragoza o Madrid? ¿es competitivo?
![]()
Saludos,
Sergio
Menos mal que en año y medio lo tendremos funcionando y podremos comentar las barbaridades que escribimos.
Y seguramente porque a causa de las bajas frecuencias en la línea C2 de Cercanías, si se libera la infraestructura de regionales y grandes líneas, al poder la frecuencia aumentar, se eliminarán unidades como las 45x sustituyéndolas por otras con menos plazas.UT596001 ha escrit:Més o menys ja t'ho ha dit l'Albert: imagino que RENFE preferirà tenir més o menys tot el material homogeni (447's i Civia's) i per això al tenir la línia del Garraf lliure de circulacions de Grans Línies i part de la de regionals podrà augmentar frequències i oblidar-se de les 450 i 451.aarongilp ha escrit:Robert, et pots explicar una mica més? No ho acabo de captar...UT596001 ha escrit:Albert, jo diria més bé que quan a la línia del Garraf pugin posar més frequència de rodalies ja ens podrem oblidar dels trens de 2 pisos per a rodalies...
És una impressió meva, tot s'ha de dir. El que passarà... el temps ens ho dirà.