Ja es pur "cachondeo" amb perdó pel barbarisme
Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Repetició de la jugada.
-
Nen de Gràcia
- N5

- Entrades: 155
- Membre des de: 14 des. 2022, 18:23
Doncs la cosa va a més. Ara mateix, segons l'app:
L1 Arc de Triomf tancada en sentit Fondo.
L3 sense servei de Liceu a Vall d'Hebron. Estació de Mundet tancada. Estació de Sants Estació tancada en sentit Zona Universitària.
L4 sense servei de Verdaguer a Trinitat Nova.
L5 sense servei de Collblanc a Diagonal.
L9S sense servei de Parc Nou a Mas Blau.
L11 sense servei de Ciutat Meridiana a Can Cuiàs.
L1 Arc de Triomf tancada en sentit Fondo.
L3 sense servei de Liceu a Vall d'Hebron. Estació de Mundet tancada. Estació de Sants Estació tancada en sentit Zona Universitària.
L4 sense servei de Verdaguer a Trinitat Nova.
L5 sense servei de Collblanc a Diagonal.
L9S sense servei de Parc Nou a Mas Blau.
L11 sense servei de Ciutat Meridiana a Can Cuiàs.
Connectat
-
França451
- N10

- Entrades: 2671
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Jo no sé com va aquest tema en cas de pluja. El que sí vaig comentar és una cosa que vaig observar a Sabadell la anterior vegada que va haber pluja fort, quan va passar lo de Can Cuoás la primera vegada, qu'es va tancar també Fabra i Puig de metro per inundació. Lo que vaig referir va passar al carrer, però volia comentar-li per si tenía algú sentit: al matí va caure una quantitat molt però molt abundant de pluja i uns minuts després va quedar la zona en la cruïlla de pl. Granados, Carrer Borrás i Ronda Zamenhof completament anegada, amb riuades que superaven els 4 cm de caudal. Aquesta russa, en questió de dues minuts, el temps que vaig emplear en passar des-de Josep Renom, travessar la Pl. Granados i creuar la Ronda Zamenhof, vaig veure que tota aquesta aigua va desaparéixer i la carretera va quedar mullada però sense rius d'aigua.
No vaig tenir tampoc constància de riuades d'aigua al traçat soterrat de l'S2. I ara comparo amb Barcelona i em pregunto: qu'está fallant aquí?
No vaig tenir tampoc constància de riuades d'aigua al traçat soterrat de l'S2. I ara comparo amb Barcelona i em pregunto: qu'está fallant aquí?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...