Dues cartes del lector a El Punt:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7 ... mpaign=rss
Per un transport públic més humà
12/08/09 02:00 - EVA GUILLÉN. BADALONA (BARCELONÈS)
Aquesta carta és en nom de totes les persones que, com jo, es veuen tots aquests dies perjudicades pel transport públic. Estic parlant tant de la TMB com de la Renfe. Aquest estiu estan aprofitant per fer totes les obres que no han fet durant anys i ara com a conseqüència ens veiem tots els ciutadans perjudicats per tots els costats. Està bé que reformin les coses, però a sobre que és prou molèstia haver d'aguantar això, hem d'acceptar les pèssimes condicions que estem patint tots els dies? Per començar, el tren ha reduït els seus horaris, però a sobre no els compleix; això implica arribar tard tots els dies a la feina. A més, la parada del Clot és un caos total i fins i tot he vist gent desmaiant-se per la falta d'aire. Però no només és això, ja que al metro (línia 1) estem tots com animals, aixafats com sardines i sense aire condicionat. Això no em fa pensar precisament que ens trobem en un país europeu.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/7 ... mpaign=rss
Adif i Renfe fan la vida impossible
12/08/09 02:00 - JOSÉ LUIS CONEJERO ANTORÁN. PRESIDENT DE L'AGRUACIÓ DE VEÏNS DE CAN SANT JOAN. MONTCADA I REIXAC (VALLÈS ORIENTAL)
A les proves em remeto. Amb el canvi de la catenària que s'està fent a les estacions de plaça Catalunya i Arc de Triomf, als passatgers del Vallès i de la zona de Vic que han de dirigir-se a l'estació de Sants per canviar de tren, els toca fer un autèntic viacrucis canviant de tren al metro i una altra vegada al tren, amb la quantitat de temps, de paciència i d'incomoditats que això suposa.
La solució és més fàcil: fer que els trens que vénen d'aquestes zones, en arribar a l'estació de bifurcació es desviïn per les estacions de Sant Andreu Comtal, Clot, passeig de Gràcia fins a Sants. Així mateix, les obres que s'estan realitzant a l'estació de bifurcació (Montcada i Reixac) perjudiquen greument els veïns en haver-se instal·lat uns tallers molestos a tan sols 20 metres dels habitatges, quan poden fer-los a l'altre costat de les vies, on no molestarien cap veí. Tan difícil és fer les coses bé, sense haver de perjudicar ningú?
👍215👍0👎0