Nova línia de rodalies R10 (EDF-Aeroport)
Re: Nova línia de rodalies R10 (EDF-Aeroport)
Espero que la tornada de la C1 a l'Aeroport no signifiqui reducció de frequències en el tram Molins-Hospitalet.Ja poden fer acabar els L'H-Mataró/Calella a Molins o els L'H-Blanes/Mataró a Molins o els C7 ja em conformo,peró el que no vull és que redueixin la frequència,a mès que a les estacions de la C1 a moltes porten la el "C1 Molins de Rei",vull dir que em sembla que faràn que o els L'H-Mataró/Calelal o els L'H-Blanes/Maçanet acabin recorregut a Molins.
Encara que no s'hauria d'ampliar frequències fins a Molins,sinó fins a Martorell com a mínim.
Encara que no s'hauria d'ampliar frequències fins a Molins,sinó fins a Martorell com a mínim.
Gens caòtic. Baixes a la L9 i mires als monitors: "Proper tren Aeroport" "Proper tren ZAL" etc Tot es L9 i només s'hi han de fixar aquells que vagin al Port/Aeroport o bé Badalona/Santa Coloma.Ecomobisostrans ha escrit:Això seria caotic, es com si anomenessim S1 tant als S1 com als S2, millor que cada ramal tingui un numero diferent.Guigui ha escrit:Cosa que trobo lògica, essent el tronc comú la part més considerable de la línia.Vox ha escrit:Suposo que volies dir la R10/C10, encara que el curiós del cas es que sembla que hi ha voluntat d'eliminar tambè l'altre L10, la del metro, i que tota la futura (futuríssima) L9 es digui així, L9 i prou.
A Londres es així i no passa res. Clar que allò es Londres i això Barcelona

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
O baixes a l'andana de Provença i esperes un L7 al Tibidabo o un L6 a Reina Elisenda.
A mi el que em sembla lleig és que a l'hora de dir les corresponències a les altres línies hauràn de dir tota l'estona inutilment enllaç amb L9 i L19 a més que seran del mateix color...
Per a mi a Barcelona ara només existeixen dues línies de Rodalies. Les Rodalies de Catalunya i les Rodalies de Passeig. RENFE fa veure que en te 6 però és mentida. Si els trens passen cada 30min al metro a la L2 poden posar 10 línies de metro també...
A Paris cada túnel és una RER, i n'hi ha 5. A Barcelona només hi hauria 2. I la RER A serien aqui 3 línies de Rodalies, la RER B i E 2 línies de Rodalies i la RER C unes 5 línies de Rodalies.
Per a mi a Barcelona ara només existeixen dues línies de Rodalies. Les Rodalies de Catalunya i les Rodalies de Passeig. RENFE fa veure que en te 6 però és mentida. Si els trens passen cada 30min al metro a la L2 poden posar 10 línies de metro també...
A Paris cada túnel és una RER, i n'hi ha 5. A Barcelona només hi hauria 2. I la RER A serien aqui 3 línies de Rodalies, la RER B i E 2 línies de Rodalies i la RER C unes 5 línies de Rodalies.
Si et sembla que és el mateix la línia de Vic que la del Maresme tot just perquè comparteixen quatre estacions comptades, fes-t'ho mirar...EUKibo ha escrit:Per a mi a Barcelona ara només existeixen dues línies de Rodalies. Les Rodalies de Catalunya i les Rodalies de Passeig. RENFE fa veure que en te 6 però és mentida.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
I? I a Berlín per unes mateixes vies hi passen un fotimer de línies S-Bahn. No crec que un model o un altre sigui millor, que s'hagi de dir tot A o es pot dir A, B ó C. La qüestió es que hi hagi freqüències justes per a cada destinació.EUKibo ha escrit:A Paris cada túnel és una RER, i n'hi ha 5. A Barcelona només hi hauria 2. I la RER A serien aqui 3 línies de Rodalies, la RER B i E 2 línies de Rodalies i la RER C unes 5 línies de Rodalies.
- Alfredo_21
- N6
- Entrades: 220
- Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Bajo mi punto de vista, no encuentro justo que el aeropuerto conecte solo Mataró y Terrassa ( y vivo en Barcelona). ¿Por qué solo esas dos poblaciones y el ámbito de sus líneas han de tener conexión? ¿Y Martorell? ¿ Y Vilafranca? ¿ Y la R3? ¿ Y Sant Cugat?
Yo no soy muy partidario de que la R10 acabe en la EDF. Pero si hay algo que me convence de esta configuración es que todos los municipios deben ir a parar a la misma línea, no que unos porque sí y otros porque no tienen conexión directa al aeropuerto.
También pienso que si han de hacer un bucle pasante por el aeropuerto, lo lógico es que la línea R2 sea desviado por dicho bucle, dejando el otro trazado libre para MD Y LD. De esta manera se con seguirían conectar 3 líneas. Aunque ahora que pienso, ¿qué estación necesita spara acoger todo eso?
Yo no soy muy partidario de que la R10 acabe en la EDF. Pero si hay algo que me convence de esta configuración es que todos los municipios deben ir a parar a la misma línea, no que unos porque sí y otros porque no tienen conexión directa al aeropuerto.
También pienso que si han de hacer un bucle pasante por el aeropuerto, lo lógico es que la línea R2 sea desviado por dicho bucle, dejando el otro trazado libre para MD Y LD. De esta manera se con seguirían conectar 3 líneas. Aunque ahora que pienso, ¿qué estación necesita spara acoger todo eso?
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
No ens obsessionem amb l'aeroport, ara que se'n parla tant. No és el melic del món.
Per l'aeroport de Frankfurt, el segon més gran d'Europa, només hi passen dues de les nou línies d'S-Bahn (rodalia) d'una regió metropolitana que compta, a tot estirar, amb dos milions d'habitants.
Per l'aeroport de Frankfurt, el segon més gran d'Europa, només hi passen dues de les nou línies d'S-Bahn (rodalia) d'una regió metropolitana que compta, a tot estirar, amb dos milions d'habitants.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ja posats a fer palles mentals, per què no un plànol estil RER?


La demostració final de l'absurditat d'aquesta proposta.entfe001 ha escrit:Ja posats a fer palles mentals, per què no un plànol estil RER?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Tens tota la raó.victorcasta ha escrit:I? I a Berlín per unes mateixes vies hi passen un fotimer de línies S-Bahn. No crec que un model o un altre sigui millor, que s'hagi de dir tot A o es pot dir A, B ó C. La qüestió es que hi hagi freqüències justes per a cada destinació.EUKibo ha escrit:A Paris cada túnel és una RER, i n'hi ha 5. A Barcelona només hi hauria 2. I la RER A serien aqui 3 línies de Rodalies, la RER B i E 2 línies de Rodalies i la RER C unes 5 línies de Rodalies.
entfe001 ha escrit:Ja posats a fer palles mentals, per què no un plànol estil RER?
Què currat! Semblen els RER jajaja.
Es veu clarament la realitat ferroviària a Barcelona: 4 línies per un sol túnel, cosa que limita de manera alarmant lles freqüències fora d'aquest tram central.
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No crec que s'atreveixin a treure aquestes circulacions de Molins sense posar-ne unes altres, per exemple que la C10 faci Aeroport-Molins de Rei, o que els C1 que venen de Blanes i Maçanet siguin els que vagin a Molins.Guigui ha escrit:Molt m'ensumo que el dia que la R1 torni a l'aeroport, deixarà de circular per la banda de Molins de Rei.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Com a usuari de la línia del Maresme, particularment faig cada dia el trajecte Castelldefels - Badalona ( i en se de molts que fan trajectes Barcelonès Nord /Maresme - Baix Baix Llobregat).
L'Aeroport és una infrastructura que tots volem tenir amb trens directes. A l'any potser vaig 5 cops a l'Aeroport, pero ja són infinitament més vegades de les que he necessitat anar a Molins de Rei.
Particularment vull la línia del maresme que conecti amb el Garraf i l'Aeroport, però crec que és el desig majoritari dels habitants del Maresme. Tot i que potser alguna minoria si que preferiria Molins a Castelldefels, però que facin transbord a Sagrera i llestos! No s'acabarà el món.
L'Aeroport és una infrastructura que tots volem tenir amb trens directes. A l'any potser vaig 5 cops a l'Aeroport, pero ja són infinitament més vegades de les que he necessitat anar a Molins de Rei.
Particularment vull la línia del maresme que conecti amb el Garraf i l'Aeroport, però crec que és el desig majoritari dels habitants del Maresme. Tot i que potser alguna minoria si que preferiria Molins a Castelldefels, però que facin transbord a Sagrera i llestos! No s'acabarà el món.
Posats a assimilar-ho al cas francilià, la línia A que proposes seria la C, en realitat, ja que és la més complicada de la xarxa parisina. Les línies D i B teves haurien d'intercanviar els colorsentfe001 ha escrit:Ja posats a fer palles mentals, per què no un plànol estil RER?


Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Com tu molt bé dius, tothom vol trens a l'aeroport. És a dir, tothom de Badalona, Mataró, Granollers, Sabadell, Terrassa, Martorell, etc. En canvi, com indiques també molt bé posant el teu propi exemple, la immensa majoria només hi va pocs cops l'any, però resulta que l'aeroport és un lloc que sona ja que figura que és la nostra finestra al món.EUKibo ha escrit:L'Aeroport és una infrastructura que tots volem tenir amb trens directes. A l'any potser vaig 5 cops a l'Aeroport, pero ja són infinitament més vegades de les que he necessitat anar a Molins de Rei.
Doncs bé, és hora de posar-se seriosos i deixar-se de sentimentalismes subjectius: quina línia és la que aporta més viatges a l'aeroport? Un cop s'hagi determinat això, que no costa massa fent una anàlisi del flux de viatgers, s'hi farà arribar la que més trajectes acumuli. I com que no hi podrem encabir totes les línies, i com que també caldrà abastir altres poblacions, sempre quedarà algú a qui toqui fer transbord.
Que, subjectivament, les necessitats pròpies i les del veí del costat semblen més importants que les d'altra gent, més nombrosa però més llunyana, té una certa lògica. Però les xifres canten i també haurien de fer-ho a l'hora de determinar quines línies de rodalia han de connectar l'aeroport amb la resta de l'RMB.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Els estudis oficials han donat que les línies que més passatger aporten a l'aeroport són Mataró i Terrassa. No és gens d'extranyar si aquestes línies passen per la 1a(Barcelona), 2a(L'H), 3a(Badalona), 4a(Sabadell), 5a(Terrassa)... ciutats més poblades de Catalunya, mentre que ara només passa per la 1a, 2a i el municipi en el qual s'hi troba l'aeroport. No és molt difícil a veure que la R10 actual els trens que ara acaben a l'Estació de França podrien arribar a llocs on hi ha demanda.Guigui ha escrit:Com tu molt bé dius, tothom vol trens a l'aeroport. És a dir, tothom de Badalona, Mataró, Granollers, Sabadell, Terrassa, Martorell, etc. En canvi, com indiques també molt bé posant el teu propi exemple, la immensa majoria només hi va pocs cops l'any, però resulta que l'aeroport és un lloc que sona ja que figura que és la nostra finestra al món.EUKibo ha escrit:L'Aeroport és una infrastructura que tots volem tenir amb trens directes. A l'any potser vaig 5 cops a l'Aeroport, pero ja són infinitament més vegades de les que he necessitat anar a Molins de Rei.
Doncs bé, és hora de posar-se seriosos i deixar-se de sentimentalismes subjectius: quina línia és la que aporta més viatges a l'aeroport? Un cop s'hagi determinat això, que no costa massa fent una anàlisi del flux de viatgers, s'hi farà arribar la que més trajectes acumuli. I com que no hi podrem encabir totes les línies, i com que també caldrà abastir altres poblacions, sempre quedarà algú a qui toqui fer transbord.
Que, subjectivament, les necessitats pròpies i les del veí del costat semblen més importants que les d'altra gent, més nombrosa però més llunyana, té una certa lògica. Però les xifres canten i també haurien de fer-ho a l'hora de determinar quines línies de rodalia han de connectar l'aeroport amb la resta de l'RMB.
- Tycho Brahe
- N3
- Entrades: 36
- Ubicació: Mataró
Sent així com diu l'Eukibo de que les línies que més viatgers aporten a l'aeroport són la de Mataró i la de Terrassa, sería possible per part de R.E.N.F.E. una reactivació de la línia Mataró-Aeroport per aquest estiu?
Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.
http://www.surcandoloscielos.es
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.
http://www.surcandoloscielos.es
Renfe només té pressa quan venen eleccions si volen estrenar quilòmetres d'Alta Velocitat.Tycho Brahe ha escrit:Sent així com diu l'Eukibo de que les línies que més viatgers aporten a l'aeroport són la de Mataró i la de Terrassa, sería possible per part de R.E.N.F.E. una reactivació de la línia Mataró-Aeroport per aquest estiu?
Ara a Renfe li corre pressa acabar de construir les noves vies de la sortida de Sants i fer-hi el cobriment (ja han passat 3 de les 4 vies al cantó mar) i el nou accès a l'Aeroport pel que fa a infrastructura ferroviària convencional.
Tot i ser els projectes prioritaris sembla d'infrastructura convencional van al ritme que van... Queda molt per a que el tren arribi a l'aeroport, de fet, s'estrenarà la nova terminal sense possibilitat d'arribar-hi amb tren.
Fins que no facin la nova infrastructura i la provin durant un parell de mesos amb els horaris habituals no reoganitzaran les línies. A més, la reorganització de línies per a traçar línies de demanda real com Terrassa-Aeroport o Badalona-Aeroport són plans de la Generalitat, així que abans caldria el traspàs del famós estatut, ja que el Ministerio de Fomento és força inoperant per a detectar les necessitats dels trens d'aquí tant actualment* com a mitjà termini per a planificar infrastructura.
* Un cop anant a Castelldefels, just abans d'arribar a Gavà el tren es va parar. Havia hagut un "atropellament" a la segona via de l'estació de Gavà pel tren Regional que havia davant ja que aquest anava a una velocitat excessiva (apreciació personal per tractar-se d'una estació on no hi ha visibilitat i en hora punta hi ha saturació de l'andana). A Gavà hi ha 4 vies, doncs bé, el "cervell" de Renfe va trigar més d'una hora a pensar que potser els trens cabien per la via 4! Realment va ser tot un crack el que ho va descobrir una hora més tard quan els passatgers ja sabiem quina era la solució. Per cert, informació clar està que 0.
Responent a la pregunta: clarament: la reestructuració de línies pots esperar a veure-la. Només es faria amb la velocitat pertinent si hi haguéssin eleccions o si la ministra visqués a Barcelona i se l'obligués a agafar els seus propis trens.
Algú sap si finalment es farà l'intercanviador Tren+Tram+Metro a la Barceloneta amb l'EDF? Quin futur l'espera a l'EDF. S'hauria de fer un enllaç aprofitant les obres on antigament habia la desaperaguda estació de Rodalies per poder fer un enllça L4 amb les vies 1,2,3 de l'EDF on en aquestes es podria fer morir les línies t4 i t5 de Tram no creieu? I seria bo mantenir la R10 indefinidament. L'EDF s'ho mareix i a més és una gran atracció turística. També s'hauria de desviar algun R1 i fer-lo acabar a l'EDF com li correspon a l'històrica línia Barcelona - Mataró.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!