Mare meva, quin mes d'agost que portem amb tants accidents... Les meves condolències als familiars.
1r. Això de que el maquinista no va veure l'anciana... M'agradaria saber com d'allunyada de la cabina de conducció estava la dona. I també si les pantalles de tele per les quals el conductor veu la gent que puja i baixa dels combois tenen prou definició o ofereixen imatges prou nítides; perquè jo n'he vist alguna que...
D'altra banda, la vagància, ineptitud, temeritat o inclús poca esma de molts treballadors del transport públic fa realment por, més quan succeeixen coses d'aquestes...
2n. A veure si ens diuen què va passar realment, segon per segon: quan va sonar el xiulet, quan es van tancar portes, etc... És cert que hi ha molta gent gran que va tant lenta (o tan despistada) que baixa filant prim dels vagons, en el moment en què sona el xiulet (jo ho he vist més d'un cop).
3r. Potser portava coses valuoses a la bossa, però per què coi no la va deixar anar? A mi em passa això i no intento lluitar contra un comboi que pesa tones! Això suposant que el que diu el periodista és cert del tot.
Pel que es diu, m'imagino que, al final, la dona va desistir d'agafar la bossa, però amb tanta mala sort, que quan la deixà anar va perdre l'equilibri (probablement a causa de l'arrossegament del tren en marxa), amb la qual cosa va caure al terra, a prop del vagó. Amb la caiguda i la marxa endavant del comboi, va tenir la mala sort de caure per l'espai entre els dos vagons, rebent de valent. Això deuria passar en uns pocs segons, ja que segons s'ens diu, alguns passatgers del tren van accionar el dispositiu de frenada d'emergència.
Si això és veritat em sembla que tot va passar molt ràpid i, aleshores, entendria perquè la pobra dona va estar agafant la bossa (uns pocs segons), fet que la va fer caure amb el fatal resultat.
👍0👎0