Ocasionals poden ser gent com jo, que utilitzo 5 vegades a la setmana el transport públic (1 viatge per dia), el que equival en un mes (5 dies/setmana x 4 setmanes = 20 viatges/mes) a 2 T-10 per mes. A mà no em surt rendible comprar-me una T-50/30, T-Mes o T-Jove.RodalinesCatalanes ha escrit:Bé, aniré a contracorrent, però nois i noies, ja era hora que els preus dels abonaments mensuals fossin atractius per als usuaris que agafin cada dia el transport públic, tot i que en la meva opinió haurien d'haver-lo reduït encara una mica mes (especialment el T50/30). Per tant en aquest sentit es una bona noticia, especialment per als que usem els transport public fora de la zona 1. Respecte als preus senill i T-10 que hauria d'estar pensat nomes per als usuaris ocasionals, em sembla be que pagui el transport public car, que voleu que us digui? Si volen fomentar el transport public, el que hem de fer es posar à rea verda a tota l'à rea metropolitana
Noves tarifes ATM Barcelona
Re: Preus 2012 d’ATM
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 des. 2011, 19:34, en total s’ha editat 1 vegada.
- Lluita1714
- N9

- Entrades: 1963
- Membre des de: 31 des. 2008, 13:52
- UbicaciĂł: AigĂĽestoses
Re: Preus 2012 d’ATM
Suposem que l'agafis dues vegades dià ries com feia jo abans de moure'm em transport privat: 37 Euros en T-10 d'una zona. No arriba, i ja no parlem de dues zones. És una porqueria tot plegat, ho sento, però ho havia de dir, i inciten a l'ús del transport privat.albert28 ha escrit: Ocasionals poden ser gent com jo, que utilitzo 5 vegades a la setmana el transport públic (1 viatge per dia), el que equival en un mes (5 dies/setmana x 4 setmanes = 20 viatges/mes) a 2 T-10 per mes. A mà no em surt rendible comprar-me una T-50/30, T-Mes o T-Jove.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Preus 2012 d’ATM
I amb un viatge diari en dies laborables no sóc usuari habitual?? I llavors què és ser usuari OCASIONAL i ser usuari HABITUAL?Lluita1714 ha escrit:Suposem que l'agafis dues vegades dià ries com feia jo abans de moure'm em transport privat: 37 Euros en T-10 d'una zona. No arriba, i ja no parlem de dues zones. És una porqueria tot plegat, ho sento, però ho havia de dir, i inciten a l'ús del transport privat.albert28 ha escrit: Ocasionals poden ser gent com jo, que utilitzo 5 vegades a la setmana el transport públic (1 viatge per dia), el que equival en un mes (5 dies/setmana x 4 setmanes = 20 viatges/mes) a 2 T-10 per mes. A mà no em surt rendible comprar-me una T-50/30, T-Mes o T-Jove.
Re: Preus 2012 d’ATM
La veritat és que m'ho esperava pitjor pq em van dir:
-Bitllet senzill a 2€.
-T10 a 10 euros.
-T50 a 40 euros.
De totes maneres "lo" del bitllet senzill és abusiu.
Amb aquestes pujades tan fortes potser ens volen fer pagar la lĂnia 9/10, i a sobre estĂ paralitzada!
En fi, no sé com la gent no surt al carrer com quan la pujada del preu dels tramvies...

-Bitllet senzill a 2€.
-T10 a 10 euros.
-T50 a 40 euros.
De totes maneres "lo" del bitllet senzill és abusiu.
Amb aquestes pujades tan fortes potser ens volen fer pagar la lĂnia 9/10, i a sobre estĂ paralitzada!
En fi, no sé com la gent no surt al carrer com quan la pujada del preu dels tramvies...
Visca el metro!!
- Lluita1714
- N9

- Entrades: 1963
- Membre des de: 31 des. 2008, 13:52
- UbicaciĂł: AigĂĽestoses
Re: Preus 2012 d’ATM
Evidentment que ho ets, però amb el meu exemple vull dir que, ni per força és possible amortitzar bé una T-MESalbert28 ha escrit:I amb un viatge diari en dies laborables no sóc usuari habitual?? I llavors què és ser usuari OCASIONAL i ser usuari HABITUAL?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Preus 2012 d’ATM
EvoluciĂł de la T-10 anys 2001-2011 i pujades segons l'IPC
Any / Preu T-10/Augment T-10 respecte any passat / IPC any anterior
2001/5,32€/-----/----/
2002/5,60€/5,3%/2,9%
2003/5,80€/3,6%/4,0%
2004/6,00€/3,4%/2,7%
2005/6,30€/5,0%/3,3%
2006/6,65€/5,6%/3,7%
2007/6,90€/3,8%/2,7%
2008/7,20€/4,3%/4,3%
2009/7,70€/6,9%/1,5%
2010/7,85€/1,9%/0,9%
2011/8,25€/5,1%/2,9%
2012/9,25€/12,1%/3,4%
Font: PTP a partir d'Autoritat del Transport MetropolitĂ de la RMB
Sense paraules...
Any / Preu T-10/Augment T-10 respecte any passat / IPC any anterior
2001/5,32€/-----/----/
2002/5,60€/5,3%/2,9%
2003/5,80€/3,6%/4,0%
2004/6,00€/3,4%/2,7%
2005/6,30€/5,0%/3,3%
2006/6,65€/5,6%/3,7%
2007/6,90€/3,8%/2,7%
2008/7,20€/4,3%/4,3%
2009/7,70€/6,9%/1,5%
2010/7,85€/1,9%/0,9%
2011/8,25€/5,1%/2,9%
2012/9,25€/12,1%/3,4%
Font: PTP a partir d'Autoritat del Transport MetropolitĂ de la RMB
Sense paraules...
-
josep_serre
- N9

- Entrades: 2158
- Membre des de: 04 maig 2005, 09:06
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Re: Preus 2012 d’ATM
Hi ha un fons de la mesura amb el que hi estic força d'acord que Ă©s de afavorir els tĂtols de viatge il·limitats i que aquests tendeixin a ser els mĂ©s utilitzats i no aixĂ els tĂtols de 10 viatges, ara bĂ©, per fer això no calia fer la pujada de preu del tĂtol de 10 viatges tan exageradament, des de fa anys cal a Barcelona una simplificaciĂł del sistema tarifari, no tenen sentit aquesta gamma de tĂtols tan extensa que de fet a la resta d'ATM catalanes ja no s'han implantat.
L'increment de l'edat per a la T-12 fins els 16 anys que serĂ una mesura d'enginyeria tarifĂ ria per dir que l'increment mitjĂ ponderat Ă©s menor, amb unes previsions d'utilitzaciĂł de la T-12 totalment irreals, com a mĂnim tenint en compte l'esperit de la T-12, ja que tots sabem que un percentatge important d'usuaris de la T-12 no en sĂłn els seus titulars, i valdria la pena treballar seriosament per erradicar aquesta situaciĂł, un altre tema Ă©s el descompte de famĂlia nombrosa i monoparental, totalment descontrolat i que convindria fer amb un tĂtol de famĂlia nombrosa amb suport magnètic que impedeixi o dificulti l'Ăşs per algĂş que no en sigui el titular.
I malgrat tot era evident que la baixada de preus del 5% de ara fa uns mesos va ser un caramel enverinat i que ara ens el faran pagar.
I fa un any va passar una cosa semblant i segueix.
L'increment de l'edat per a la T-12 fins els 16 anys que serĂ una mesura d'enginyeria tarifĂ ria per dir que l'increment mitjĂ ponderat Ă©s menor, amb unes previsions d'utilitzaciĂł de la T-12 totalment irreals, com a mĂnim tenint en compte l'esperit de la T-12, ja que tots sabem que un percentatge important d'usuaris de la T-12 no en sĂłn els seus titulars, i valdria la pena treballar seriosament per erradicar aquesta situaciĂł, un altre tema Ă©s el descompte de famĂlia nombrosa i monoparental, totalment descontrolat i que convindria fer amb un tĂtol de famĂlia nombrosa amb suport magnètic que impedeixi o dificulti l'Ăşs per algĂş que no en sigui el titular.
I malgrat tot era evident que la baixada de preus del 5% de ara fa uns mesos va ser un caramel enverinat i que ara ens el faran pagar.
I fa un any va passar una cosa semblant i segueix.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Preus 2012 d’ATM
http://elperiodico.cat/ca/noticias/barc ... ur-1284902
L'augment de tarifes del transport metropolità de Barcelona per a l'any que ve ha suscitat una notable controvèrsia perquè és molt superior a la inflació. Encara que els usuaris intensius tenen avantatges, els qui usen el bitllet senzill i la T-10 en surten molt perjudicats. El govern municipal i l¿oposició socialista exposen aquà els seus arguments al voltant de la qüestió.
Estem garantint el futur
Divendres, 23 de desembre del 2011
JOAQUIM FORN
PRIMER TINENT D'ALCALDE DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA I PRESIDENT DE TMB
El debat sobre les tarifes ha de partir necessĂ riament d'una anĂ lisi prèvia sobre el context en el qual ens trobem i la greu situaciĂł de finançament en què estĂ immers l'actual sistema de transport pĂşblic. 900 milions de viatges anuals deixen clar que estem davant d'un tema prou seriĂłs per abordar-lo amb transparència i rigor. En aquests moments si el finançament no s'afronta adequadament el que ens hi estem jugant Ă©s alguna cosa mĂ©s que si la T-10 valdrĂ mig o un euro mĂ©s, estem posant en joc la qualitat d'un servei bĂ sic i la seva sostenibilitat futura, i aquest Ă©s un risc que no volem assumir. Preservar l'actual sistema de transport pĂşblic Ă©s i ha de ser una prioritat de ciutat i de paĂs. Blindar-lo avui Ă©s preservar-lo i assegurar-lo demĂ , i això exigeix prendre decisions. L'increment de preus pot no ser just però en aquest cas Ă©s absolutament necessari.
En els darrers deu anys el sistema ha crescut en extensiĂł i qualitat, amb mĂ©s lĂnies i millors horaris, però això ha comportat un increment de costos del 141% que no ha anat acompanyat d'una pujada suficient d'ingressos pels bitllets, que s'han quedat per sota amb un 94% d'increment, fet que ha obligat les administracions a subvencionar-ne la diferència. AixĂ hem passat de repartir el cost del servei al 50% entre usuaris i administracions a pagar-ne el 40% els usuaris i el 60% les administracions. No cal ser un expert per adonar-se que la situaciĂł s'ha tornat insostenible i mĂ©s quan algunes administracions han reduĂŻt drĂ sticament les aportacions al sistema. En els darrers dos anys l'Estat ha deixat d'aportar fins a 88 milions d'euros pel transport pĂşblic i des del 2009 que l'anterior govern de l'Ajuntament de Barcelona tambĂ© ha reduĂŻt en 25 milions d'euros les seves aportacions. Realment, no ens ho han deixat fĂ cil.
Davant d'aquesta situaciĂł calien decisions i les hem pres. L'ajuntament, tot i el context de crisi, ha decidit incrementar un 10% l'aportaciĂł municipal al sistema, fins als 80,4 milions. Si ara s'estĂ demanant un esforç als usuaris creiem que Ă©s just que nosÂaltres tambĂ© ens hi posem al capdavant. TMB tambĂ© reduirĂ aquest any 56 milions en costos retallant despesa no necessĂ ria pel servei i afectant nomĂ©s lĂnies i franges horĂ ries de baix impacte. Hauria estat mĂ©s fĂ cil optar per solucions drĂ stiques i tirar pel dret amb la supressiĂł de grans serveis per reduir despesa però hem optat per la microcirurgia. Això ens ha permès salvar el metro nocturn o assegurar la implantaciĂł de la T-16 aquest mandat, i garantir la posada en funcionament de la nova xarxa d'autobusos d'alta capacitat el primer semestre del 2012. Decisions com aquestes s'haurien d'haver pres molt abans. Potser va mancar una certa valentia polĂtica, potser van passar per davant altres prioritats. Pel govern municipal, en canvi, que en el futur la gent no es quedi sense metro, tren, ni autobusos sĂ que Ă©s una prioritat.
Tot i aixĂ, aquest any caldrĂ fer un esforç. La gent de Barcelona i l'Ă rea metropolitana i l'Ajuntament encapçalarem aquest esforç, però ja avisem que ho farem exigint corresponsabilitat i gestos clars: primer a la resta d'administracions però desprĂ©s a la resta de partits. AquĂ no hi hauria d'haver lloc per la picabaralla polĂtica. El govern municipal aposta pel transport pĂşblic, però garantir-ne la continuĂŻtat i qualitat els propers anys haurĂ de ser cosa de tots. DependrĂ de nosaltres.
L'augment de tarifes del transport metropolità de Barcelona per a l'any que ve ha suscitat una notable controvèrsia perquè és molt superior a la inflació. Encara que els usuaris intensius tenen avantatges, els qui usen el bitllet senzill i la T-10 en surten molt perjudicats. El govern municipal i l¿oposició socialista exposen aquà els seus arguments al voltant de la qüestió.
Estem garantint el futur
Divendres, 23 de desembre del 2011
JOAQUIM FORN
PRIMER TINENT D'ALCALDE DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA I PRESIDENT DE TMB
El debat sobre les tarifes ha de partir necessĂ riament d'una anĂ lisi prèvia sobre el context en el qual ens trobem i la greu situaciĂł de finançament en què estĂ immers l'actual sistema de transport pĂşblic. 900 milions de viatges anuals deixen clar que estem davant d'un tema prou seriĂłs per abordar-lo amb transparència i rigor. En aquests moments si el finançament no s'afronta adequadament el que ens hi estem jugant Ă©s alguna cosa mĂ©s que si la T-10 valdrĂ mig o un euro mĂ©s, estem posant en joc la qualitat d'un servei bĂ sic i la seva sostenibilitat futura, i aquest Ă©s un risc que no volem assumir. Preservar l'actual sistema de transport pĂşblic Ă©s i ha de ser una prioritat de ciutat i de paĂs. Blindar-lo avui Ă©s preservar-lo i assegurar-lo demĂ , i això exigeix prendre decisions. L'increment de preus pot no ser just però en aquest cas Ă©s absolutament necessari.
En els darrers deu anys el sistema ha crescut en extensiĂł i qualitat, amb mĂ©s lĂnies i millors horaris, però això ha comportat un increment de costos del 141% que no ha anat acompanyat d'una pujada suficient d'ingressos pels bitllets, que s'han quedat per sota amb un 94% d'increment, fet que ha obligat les administracions a subvencionar-ne la diferència. AixĂ hem passat de repartir el cost del servei al 50% entre usuaris i administracions a pagar-ne el 40% els usuaris i el 60% les administracions. No cal ser un expert per adonar-se que la situaciĂł s'ha tornat insostenible i mĂ©s quan algunes administracions han reduĂŻt drĂ sticament les aportacions al sistema. En els darrers dos anys l'Estat ha deixat d'aportar fins a 88 milions d'euros pel transport pĂşblic i des del 2009 que l'anterior govern de l'Ajuntament de Barcelona tambĂ© ha reduĂŻt en 25 milions d'euros les seves aportacions. Realment, no ens ho han deixat fĂ cil.
Davant d'aquesta situaciĂł calien decisions i les hem pres. L'ajuntament, tot i el context de crisi, ha decidit incrementar un 10% l'aportaciĂł municipal al sistema, fins als 80,4 milions. Si ara s'estĂ demanant un esforç als usuaris creiem que Ă©s just que nosÂaltres tambĂ© ens hi posem al capdavant. TMB tambĂ© reduirĂ aquest any 56 milions en costos retallant despesa no necessĂ ria pel servei i afectant nomĂ©s lĂnies i franges horĂ ries de baix impacte. Hauria estat mĂ©s fĂ cil optar per solucions drĂ stiques i tirar pel dret amb la supressiĂł de grans serveis per reduir despesa però hem optat per la microcirurgia. Això ens ha permès salvar el metro nocturn o assegurar la implantaciĂł de la T-16 aquest mandat, i garantir la posada en funcionament de la nova xarxa d'autobusos d'alta capacitat el primer semestre del 2012. Decisions com aquestes s'haurien d'haver pres molt abans. Potser va mancar una certa valentia polĂtica, potser van passar per davant altres prioritats. Pel govern municipal, en canvi, que en el futur la gent no es quedi sense metro, tren, ni autobusos sĂ que Ă©s una prioritat.
Tot i aixĂ, aquest any caldrĂ fer un esforç. La gent de Barcelona i l'Ă rea metropolitana i l'Ajuntament encapçalarem aquest esforç, però ja avisem que ho farem exigint corresponsabilitat i gestos clars: primer a la resta d'administracions però desprĂ©s a la resta de partits. AquĂ no hi hauria d'haver lloc per la picabaralla polĂtica. El govern municipal aposta pel transport pĂşblic, però garantir-ne la continuĂŻtat i qualitat els propers anys haurĂ de ser cosa de tots. DependrĂ de nosaltres.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Cinisme de la casta polĂtica
Això és tot el que se li ha acudit al nostre insigne conseller sobre el tema:
R8: L'augment de preus no afectarĂ tothom igual http://twitpic.com/80bg1o #rod1 #rod2 #rod3 #rod4 #rod6 #rod7 #rod8 @lluisrecode via @Repl...
És clar que no! Per exemple, a qui cobra una quantitat anual de cinc dĂgits o mĂ©s com ell, l'augment li rellisca. SerĂ cĂnic...
R8: L'augment de preus no afectarĂ tothom igual http://twitpic.com/80bg1o #rod1 #rod2 #rod3 #rod4 #rod6 #rod7 #rod8 @lluisrecode via @Repl...
És clar que no! Per exemple, a qui cobra una quantitat anual de cinc dĂgits o mĂ©s com ell, l'augment li rellisca. SerĂ cĂnic...
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Preus 2012 d’ATM
Als estancs ja s'han esgotat les T-10.MoltĂssima gent ha comprat un munt de T-10 abans de demĂ .AixĂł vol dir que al gener i al febrer els de l'ATM no ingressarĂ n prĂ cticament ni un duro,per quĂ© les vendes de la T-10 serĂ n mĂnimes en aquests dos mesos,perĂł ells s'ho han buscat.
Re: Preus 2012 d’ATM
Jo he sigut dels que he comprat vĂ ries T-10 abans d'acabar l'any, i he vist en 1a persona com la T-10 ahir va ser un dels tĂtols mĂ©s venuts.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Encara més barates
Doncs jo ja vaig proveir de T-50/30 i T-10 el 30 de juny passat, Ăşltim dia de la bonificaciĂł xorra del 5%, i de moment, els meus cĂ lculs estan resultant fins a finals de febrer.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
-
Ferry1ac1
- N8

- Entrades: 926
- Membre des de: 14 juny 2005, 10:06
- UbicaciĂł: Barcelona-Catalunya
- Contacta:
Re: Cinisme de la casta polĂtica
Guigui! Aquest tweet no l'ha escrit el conseller, l'ha rebut!Guigui ha escrit:Això és tot el que se li ha acudit al nostre insigne conseller sobre el tema:
R8: L'augment de preus no afectarĂ tothom igual http://twitpic.com/80bg1o #rod1 #rod2 #rod3 #rod4 #rod6 #rod7 #rod8 @lluisrecode via @Repl...
És clar que no! Per exemple, a qui cobra una quantitat anual de cinc dĂgits o mĂ©s com ell, l'augment li rellisca. SerĂ cĂnic...
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Preus 2012 d’ATM
A mi les T10 de l' "oferta" estival em van durar fins el novembre (vaig ser conservador... en 8 mesos poden passar moltes coses, des de passar a no necessitar-les fins a necessitar T50/30 o T-Mes), i les T10 nadalenques espero que em durin fins el febrer inclĂłs.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Missatge entès malament
Ho sento, no sóc gaire entès en els formats massius de xarxes socials. Doncs retiro tot el que he dit sobre el tema.Ferry1ac1 ha escrit:Guigui! Aquest tweet no l'ha escrit el conseller, l'ha rebut!Guigui ha escrit:Això és tot el que se li ha acudit al nostre insigne conseller sobre el tema:
R8: L'augment de preus no afectarĂ tothom igual http://twitpic.com/80bg1o #rod1 #rod2 #rod3 #rod4 #rod6 #rod7 #rod8 @lluisrecode via @Repl...
És clar que no! Per exemple, a qui cobra una quantitat anual de cinc dĂgits o mĂ©s com ell, l'augment li rellisca. SerĂ cĂnic...
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5813
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
Re: Per què no??
Doncs això s'ha concretitzat...
http://tmb51.wordpress.com/2011/12/27/d ... -public-2/

...en una iniciativa com aquesta:metring ha escrit:Un bon missatge de La Vanguardia:
Recordad la huelga de tranvĂas del 51
19/12/2011 | 21:04h
Vota : 23 0
En el año 1951 en esta ciudad por una subida de tarifas se dejĂł de usar el transporte pĂşblico hasta que las bajaron, como no habĂa otro medio de locomociĂłn, durante los dĂas que durĂł el boicot, la gente iba andando mientras los tranvĂas circulaban completamente vacĂos. Hagamos lo mismo dejemos de usar el transporte pĂşblico hasta que reconsideren esta brutal subida.
http://tmb51.wordpress.com/2011/12/27/d ... -public-2/

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
josep_serre
- N9

- Entrades: 2158
- Membre des de: 04 maig 2005, 09:06
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Re: Preus 2012 d’ATM
I malgrat tot la protesta eficaç no és deixar d'utilitzar el transport públic, sinó utilitzar-lo massivament causant-hi un col·lapse.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- faristol
- N8

- Entrades: 769
- Membre des de: 05 gen. 2007, 20:20
- UbicaciĂł: Barcelona-Barri La Salut (GrĂ cia) i Masquefa.
Re: Preus 2012 d’ATM
A Madrid, malgrat valdre el bitllet senzill 1,50€ tampoc estan gaire contents...
http://noticias.es.msn.com/cr%c3%adtica ... -por-menos
http://noticias.es.msn.com/cr%c3%adtica ... -por-menos
Re: Preus 2012 d’ATM
http://www.lavanguardia.com/participaci ... alies.html
Eliminació de l'abonament mensual il·limitat de Rodalies
Cartas | 05/01/2012 - 21:18h
INCUANLA LA
Barcelona
Sóc una usuà ria de Rodalies de Catalunya que fa quatre viatges al dia i que fins ara utilitzava l’abonament mensual il·limitat de 46,15€/mes. Quina és la meva sorpresa quan al intentar comprar un abonament mensual il·limitat per a Rodalies de Catalunya a la mà quina, ja no existeix aquesta opció i a la taquilla em diuen que l’han eliminat. Buscant per Internet llegeixo a les noticies ja que l’utilitzen molt poc.
Ara, l’única opciĂł que ens donen Ă©s que comprem la T-MES integrada (el tĂtol de transport que mĂ©s s'hi assembla). Això suposa cada mes 73,50€ davant els 46,15€ que pagĂ vem fins ara, Ă©s a dir, 27,35€ mĂ©s. Em fa pensar que no Ă©s que sigui un tĂtol poc utilitzat, sinĂł tot el contrari i han vist que econòmicament no els hi surt a compte. D’altra banda, quina despesa suposa per a Rodalies tenir un tĂtol mĂ©s a la venda? Quina Ă©s la forma que tenim de fer pressiĂł perquè els tornin a posar a la venda?
Eliminació de l'abonament mensual il·limitat de Rodalies
Cartas | 05/01/2012 - 21:18h
INCUANLA LA
Barcelona
Sóc una usuà ria de Rodalies de Catalunya que fa quatre viatges al dia i que fins ara utilitzava l’abonament mensual il·limitat de 46,15€/mes. Quina és la meva sorpresa quan al intentar comprar un abonament mensual il·limitat per a Rodalies de Catalunya a la mà quina, ja no existeix aquesta opció i a la taquilla em diuen que l’han eliminat. Buscant per Internet llegeixo a les noticies ja que l’utilitzen molt poc.
Ara, l’única opciĂł que ens donen Ă©s que comprem la T-MES integrada (el tĂtol de transport que mĂ©s s'hi assembla). Això suposa cada mes 73,50€ davant els 46,15€ que pagĂ vem fins ara, Ă©s a dir, 27,35€ mĂ©s. Em fa pensar que no Ă©s que sigui un tĂtol poc utilitzat, sinĂł tot el contrari i han vist que econòmicament no els hi surt a compte. D’altra banda, quina despesa suposa per a Rodalies tenir un tĂtol mĂ©s a la venda? Quina Ă©s la forma que tenim de fer pressiĂł perquè els tornin a posar a la venda?
Re: Preus 2012 d’ATM
Avui he descobert la Ăşltima pujada ATM 2012:
- Els nens paguen desde els 4 anys. L'any passat desde els 7 anys.
I els pares divorciats no tenim dret a la T-12 per on viuen els nostres fills. Que un nen passi mes de 150 dies l'any a Barcelona no es suficient per tindre un T-12. Oficialment venen 150 dies a l'any de visita
. I no necesiten la T-12.
- Els nens paguen desde els 4 anys. L'any passat desde els 7 anys.
I els pares divorciats no tenim dret a la T-12 per on viuen els nostres fills. Que un nen passi mes de 150 dies l'any a Barcelona no es suficient per tindre un T-12. Oficialment venen 150 dies a l'any de visita


