Sinistralitat a les carreteres

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
jgomezs
N7
N7
Entrades: 497

Re: Sinistralitat a les carreteres

Entrada Autor: jgomezs » 28 juny 2026, 16:00

Jo no recordo notícies de persecucions a alta velocitat dins de Barcelona fins fa pocs anys, em sembla molt Hollywoodià. Han canviat els protocols últimament? Hi ha ciutats que tinguin sistemes per bloquejar carrers o aturar cotxes d'una altra manera? Em sembla molt perillós intentar resoldre un problema de conducció temerària amb més conducció encara més temerària. I consti que no és que vulgui penjar el mort a la policia, al cap i a la fi qui ha decidit conduir drogat, i després matar-se i matar un innocent pel camí és algú altre.
Dues víctimes mortals i un ferit greu e ... temerari

Segons les primeres informacions, la policia ha estat alertada que un vehicle estava circulant de forma temerària per la zona i s’ha iniciat una persecució del vehicle a gran velocitat. Diversos testimonis han explicat a betevé que el cotxe escàpol ha acabat xocant contra un altre turisme. Els fets s’han produït poc abans de les 10 hores d’aquest diumenge i les víctimes mortals són els conductors dels dos vehicles. El ferit, que es troba en estat greu, ha estat traslladat a l’hospital.

(...)

L’any passat no es va registrar cap víctima d’accident de cotxe. Per contra, va haver-hi 11 víctimes mortals, cinc de les quals eren vianants, cinc eren motoristes i una era un ciclista. Durant els dos últims anys, de fet, s’ha repetit la xifra d’11 persones mortes en accidents, la dada més baixa des del 1990.

D’aquesta manera, l’última víctima mortal en un vehicle a Barcelona va ser el 30 de novembre del 2024, quan una dona de 87 anys va morir en un accident de cotxe al carrer d’Isaac Newton, a Sant Gervasi – la Bonanova.
Per cert, em crida com de confusament redactats estan aquests últims dos paràgrafs. Em sembla entendre que en l'últim any i mig no havia mort ningú que fos a dins d'un cotxe, però sí més de 20 víctimes d'atropellaments?
00



Respon

Torna a “Vehicles privats”