Pàgina 18 de 39
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 15 ago. 2011, 21:09
				Autor: Serralson 10300
				
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 15 ago. 2011, 21:46
				Autor: 122-042-132
				Sabia la història de la veritable Mataró i com va acabar, però no n'havia vist mai cap fotografia. Moltes gràcies El Llop.
I també moltes gràcies Metring pels enllaços, veritables joies fotografiques, malgrat molts errors de peu de pàgina. Qué seria bó poder comunicar per la seva correcció i també per posar peu a fotos sense identificar, però identificables per nosaltres. Com per exemple; la 33 no és Diagonal, la 37 no és Fernando, la 30 és Fontana, la 25 és Poble Sec (actual Paral·lel), la 14 és Aragó (actual Passeig de Gràcia), la 4 anomena als 100 "camells"; no ho havia sentit a dir mai, si, en canvi "catedrals".
Salut a tots!
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 15 ago. 2011, 23:48
				Autor: El LLOP
				Doncs es correcte: als 100 se'ls anomenava "camells", de la mateixa manera que als 200 A se'ls deia "pajaritos".
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 15 ago. 2011, 23:56
				Autor: Serralson 10300
				El LLOP ha escrit:Doncs es correcte: als 100 se'ls anomenava "camells", de la mateixa manera que als 200 A se'ls deia "pajaritos".
Ara quedare com un ignorant de 1ª divisió, i em sap greu.  

  Pero algu em podria donar una explicació d'aquests noms????
Salut  

 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 16 ago. 2011, 00:07
				Autor: El LLOP
				Presumiblement se'ls deia camells perquè eren grans i grocs, i per la manera de moure's. Als pajaritos se'ls deia així degut al gran nombre d'avaries que patien feia que sempre estiguessin als tallers amb les caixes aixecades, aspecte que els feia semblar gàbies d'ocell.
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 16 ago. 2011, 00:18
				Autor: Serralson 10300
				El LLOP ha escrit:Presumiblement se'ls deia camells perquè eren grans i grocs, i per la manera de moure's. Als pajaritos se'ls deia així degut al gran nombre d'avaries que patien feia que sempre estiguessin als tallers amb les caixes aixecades, aspecte que els feia semblar gàbies d'ocell.
Merces per l'aclaració... 
 
Salut.. 

 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 16 ago. 2011, 12:25
				Autor: 122-042-132
				El LLOP ha escrit:Doncs es correcte: als 100 se'ls anomenava "camells", de la mateixa manera que als 200 A se'ls deia "pajaritos".
Moltes gràcies El Llop. Salut!
 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 16 ago. 2011, 16:16
				Autor: evody
				
Collons!!!  Moltes no les havia vist mai!!!
Aquesta en mola molt! hehe
 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 17 ago. 2011, 22:10
				Autor: metring
				
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 18 ago. 2011, 21:14
				Autor: Serralson 10300
				Brutals els enllaços. Merces metring. 
 
Salutacions desde Düsseldorf......
Salut 

 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 20 ago. 2011, 20:47
				Autor: metring
				Mireu aquesta foto del carrer Olzinelles (Sants), amb un tramvia, del 1965, del bloc 
http://memoriadesants.blogspot.com/sear ... t%C3%B2ria :

 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 20 ago. 2011, 20:51
				Autor: metring
				
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 20 ago. 2011, 22:05
				Autor: victorcasta
				Si es tracta del carrer Badal, es pot tractar de la caseta de les agulles doncs en aquest punt es bifurcaven les vies de Vilanova i les de Vilafranca i es passava de 4 vies a 2 d'entrada a Barcelona.
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 20 ago. 2011, 23:36
				Autor: metring
				victorcasta ha escrit:Si es tracta del carrer Badal, es pot tractar de la caseta de les agulles doncs en aquest punt es bifurcaven les vies de Vilanova i les de Vilafranca i es passava de 4 vies a 2 d'entrada a Barcelona.
Pensava en una cosa així, o que no fos l'estació de Bordeta de la TBF, però la foto sembla massa moderna per ser això.
 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 21 ago. 2011, 09:31
				Autor: evody
				metring ha escrit:victorcasta ha escrit:Si es tracta del carrer Badal, es pot tractar de la caseta de les agulles doncs en aquest punt es bifurcaven les vies de Vilanova i les de Vilafranca i es passava de 4 vies a 2 d'entrada a Barcelona.
Pensava en una cosa així, o que no fos l'estació de Bordeta de la TBF, però la foto sembla massa moderna per ser això.
 
Que jo sapiga l'edifici encara existeix i pertanya al transversal
 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 21 ago. 2011, 11:51
				Autor: victorcasta
				evody ha escrit:Que jo sapiga l'edifici encara existeix i pertanya al transversal
El que està darrere i amb un frontó sota la coberta sí que existeix, però crec que ens referim a les dues casetes entre aquest edifici i les vies.
 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 23 ago. 2011, 16:15
				Autor: metrobares
				
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 27 ago. 2011, 20:36
				Autor: metrobares
				122-042-132 ha escrit:Sabia la història de la veritable Mataró i com va acabar, però no n'havia vist mai cap fotografia. Moltes gràcies El Llop.
I també moltes gràcies Metring pels enllaços, veritables joies fotografiques, malgrat molts errors de peu de pàgina. Qué seria bó poder comunicar per la seva correcció i també per posar peu a fotos sense identificar, però identificables per nosaltres. Com per exemple; la 33 no és Diagonal, la 37 no és Fernando, la 30 és Fontana, la 25 és Poble Sec (actual Paral·lel), la 14 és Aragó (actual Passeig de Gràcia), la 4 anomena als 100 "camells"; no ho havia sentit a dir mai, si, en canvi "catedrals".
Salut a tots!
Los errores pueden ser subsanados... por lo menos eso dicen ellos al inicio de la galería de imágenes!
Aquí: 
http://www.cptc.es/Galeria-de-imagenes.24.0.html 
			 
			
					
				Re: imatges per a la història
				Publicat: 27 ago. 2011, 20:44
				Autor: metrobares
				evody ha escrit:Rambla Badal. Antic pont sota el ferrocarril y les obres de construccio de la ronda
Per cert.. Les edificacions del darrera pordrien tenir algu que veura amb la desapareguda estacio de Bordeta ?

 
Si no me equivoco, el edificio del fondo es la fachada de las Escuelas Comerciales Montserrat, el colegio que existía para los empleados del Metro...
 
			 
			
					
				Re: Imatges per a la història
				Publicat: 27 ago. 2011, 23:34
				Autor: metring
				Por favor, podrías reducir el tamaño de las imágenes? Es que no cabe nada!  
