Tinc entés que la reforma dels 3000 i 4000 es fa/farà fora de BCN.metring ha escrit:A Lleida??? I què fa allà??
Vox
Hora i data actual: 16 set. 2025, 10:18
Entrada Autor: Vox » 12 juny 2007, 20:51
Tinc entés que la reforma dels 3000 i 4000 es fa/farà fora de BCN.metring ha escrit:A Lleida??? I què fa allà??
Entrada Autor: Miquel » 14 juny 2007, 16:52
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 20 juny 2007, 11:43
Entrada Autor: Miquel » 20 juny 2007, 18:32
Entrada Autor: Guigui » 20 juny 2007, 18:59
Però interferirien o bé amb els monitors o bé amb les cames dels passatgers asseguts.Miquel ha escrit:Per a mi aquets agafadors em són molt emprenyadors, però tenen una bona funció. També podrien estar horitzontalment amb una tub que pengi del sostre, com els que hi han a Renfe. D'aquesta manera el 6000 tindria encara més espai.
Entrada Autor: Miquel » 20 juny 2007, 19:20
Entrada Autor: Guigui » 20 juny 2007, 19:29
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 21 juny 2007, 09:22
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 21 juny 2007, 09:30
Entrada Autor: Guigui » 21 juny 2007, 11:13
D'una banda, segons el que veig per la imatge, em sembla clavat al plànol dels 5000; de l'altra, ha de servir per fer-se una idea de la situació, en cap moment està pensat per ser interpretat amb precisió geodèsica.Ecomobisostrans ha escrit:La xarxa de metro que han posat als 6000 es de les pitjors que he vist, ja que està molt distorsionada en vertical. Fixeu-vos amb la L2 i L3 al seu pas pel Raval:
Entrada Autor: Miquel » 21 juny 2007, 11:29
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 21 juny 2007, 12:09
Entrada Autor: Ecomobisostrans » 21 juny 2007, 12:40
Ecomobisostrans ha escrit:Ayer cogi el 6000 de Marina a Torrassa. Tiene unos agarraderos curiosos:
![]()
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025