Pàgina 20 de 23

Publicat: 08 set. 2007, 01:38
Autor: sortrens
jlr ha escrit:
El LLOP ha escrit:aquí us deixo una foto dels 9000 amb els seus companys d'explotació.
De quan és la foto? Em sembla veure un 5000. Ja fa força dies que no en veig cap a la línia 2.
Que faran amb la sèrie 5000 de la L2, pasarlo a la L4 com les 2100?

Publicat: 08 set. 2007, 02:27
Autor: wefer
sortrens ha escrit:Que faran amb la sèrie 5000 de la L2, pasarlo a la L4 com les 2100?
Ja fa dies que no hi ha cap 5000 a la L2.
Segurament deurien passar a la L3.

Publicat: 08 set. 2007, 10:07
Autor: Miquel
El 5000 de la L-2 segurament anirà a la L-4, la L-3 té 25 trens circul·lant a hora punta i ja han començat a fer servir el túnel de maniobres de Canyelles, la L-5 en té 28 i una freqüencia molt bona.
Recordo que al gener d'aquest any, vaig veure en un diari que a finals d'any hi hauria 1 5000 i 2 9000 a la L-4.

Publicat: 08 set. 2007, 10:21
Autor: El LLOP
Miquel ha escrit:El 5000 de la L-2 segurament anirà a la L-4, la L-3 té 25 trens circul·lant a hora punta i ja han començat a fer servir el túnel de maniobres de Canyelles, la L-5 en té 28 i una freqüencia molt bona.
Recordo que al gener d'aquest any, vaig veure en un diari que a finals d'any hi hauria 1 5000 i 2 9000 a la L-4.
El 5000 de L2 fa poc temps que va tornar a L5. La L5 té 33 trens (a l'hora punta en corren 29) i segons crec no està previst que vagi cap 5000 a L4.

Publicat: 08 set. 2007, 11:06
Autor: metring
I ja se sap si aniran 9000 a la línia 4?

Publicat: 08 set. 2007, 13:42
Autor: El LLOP
quasi segur que si, de fet ja s'han fet proves, però no es pot estar segur al 100%

Publicat: 10 set. 2007, 09:06
Autor: Trenscat
El LLOP ha escrit:quasi segur que si, de fet ja s'han fet proves, però no es pot estar segur al 100%
:o 9000 a la L4! Això serà un canvi radical per a la línia si es fa. De tota manera potser ja li tocava no? :roll:

Publicat: 10 set. 2007, 11:15
Autor: traveller
Segons el que se sent per la línia últimament, la L4 quedarà amb 15 2100, 5 9000, i 5 1100 (dels quals només circularien 2). El primer 9000 havia d'arribar quan ja estiguessin tots els 2100, però com sembla que encara els hi falta, diuen que el primer 9000 arribarà igualment al novembre; ja s'han fet les proves de nit i sembla ser que tot tira cap endavant.

Publicat: 10 set. 2007, 11:56
Autor: Jordilar
Serà curiós veure el material més nou i el més antic de FCMB creuan-se a la mateixa estació, situació que ja es va donar en el seu moment a la L5 :D

Salut.-

Hágase la luz

Publicat: 10 set. 2007, 18:16
Autor: JaMiRo!
Aquesta notícia dels 9000 a la L4 ja fa alguns mesos que fou confirmada, no? :?:
Jordilar ha escrit:Serà curiós veure el material més nou i el més antic de FCMB creuan-se a la mateixa estació, situació que ja es va donar en el seu moment a la L5 :D
Imatge

:D

Publicat: 20 set. 2007, 18:37
Autor: Busman
Ahir vaig pujar, a la L2, al 9077-9078-9519-9079-9080. Amb aquest ja en fan 19 i el torn més alt que he vist a la L2 és el 223, així que no deuen de quedar molts 21XX.

Publicat: 02 oct. 2007, 23:19
Autor: victorcasta
Al BcnRail hi havia dos cotxes del tren número 24, que serà l'últim que anirà a la L2. El proper, que s'entregarà al novembre, anirà a la L4 i se n'entregaran 10 unitats, segons diu el fulletó d'Alstom, sobre la sèrie 9000.

1100 bye bye

Publicat: 02 oct. 2007, 23:50
Autor: JaMiRo!
Hola!
victorcasta ha escrit:Al BcnRail hi havia dos cotxes del tren número 24, que serà l'últim que anirà a la L2. El proper, que s'entregarà al novembre, anirà a la L4 i se n'entregaran 10 unitats, segons diu el fulletó d'Alstom, sobre la sèrie 9000.
Doncs ja puc anar fotografiant la sèrie 1100 a saco paco, sort que amb la meva nova feina agafo la L4 tots els dies, així em serà chupifàcil agafar suficient material com per fer un altre especial com el de la sèrie 1000.

Per cert, ja tinc un objecte que m'emportaré de record de la sèrie 1100, però no us ho penso dir que si no me'l volareu. :D

Salut!

Publicat: 03 oct. 2007, 21:15
Autor: pol
Amb el safari que es la linea 4 quedaran dets pols els 9000 per la 4.
Sera divertit veure tots els encrauaments i tot aixo de la 4

Manca de trens

Publicat: 03 oct. 2007, 22:43
Autor: JaMiRo!
El que està clar és una cosa: que manquen trens. I la pregunta que tothom es fa: agafaran les 9000 i les ficaran a la L9/L10 quan l'inaugurin i es construïrà una sèrie nova, o bé ficaran la sèrie nova a la L9/L10 i deixaran les 9000 on són? :x

Recordeu que la sèrie 9000 deu la seva numeració precisament al fet que fou construïda per la L9/L10... :o

Repetició de la sèrie

Publicat: 03 oct. 2007, 22:51
Autor: Guigui
JaMiRo! ha escrit:El que està clar és una cosa: que manquen trens. I la pregunta que tothom es fa: agafaran les 9000 i les ficaran a la L9/L10 quan l'inaugurin i es construïrà una sèrie nova, o bé ficaran la sèrie nova a la L9/L10 i deixaran les 9000 on són? :x
O potser deixen les 9000 on són i n'encarreguen més per la L9/10.

Cert!

Publicat: 03 oct. 2007, 22:59
Autor: JaMiRo!
Cert, Guigui, l'opció més econòmica: ja no s'ha de pagar l'enginyeria del projecte, només la construcció i prou. Se m'ha escapat! :oops: ;)

Publicat: 04 oct. 2007, 10:04
Autor: Mortadel·lo
30 anys més de metros sorollosos a barcelona :D

Publicat: 04 oct. 2007, 13:57
Autor: George85
Evidentment els 9000 que vagin arrivant es quedaran a la línia en la que arrivin i per a la L9/L10 se'n encarregaran de nous.

Si passem tots els 9000 de la L2 i la L4 a la L9/L10, quins trens posem a la L2 i a la L4? Xq els 1100 tenen els dies comptats!

Publicat: 04 oct. 2007, 17:04
Autor: Platanito
Mortadel·lo ha escrit:30 anys més de metros sorollosos a barcelona :D
Tranquil... Amb aquest ritme descerebrat de reciclatge prematur que portem, reformant i jubilant sèries cada vegada més aviat, igual no van més enllà dels 10 o 15 anys!