2a visita a L9, per quan?
Re: 2a visita a L9, per quan?
Nosaltres al final anem amb cotxe. Els qui volgueu quedar a la L2, podeu decidir a on fer-ho.
Jo també hi aniré amb cotxe, es a La Salut a les 11 oi?
Confirmo la meva assistència
Confirmo la meva assistència
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Entrades: 330
- Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
No és que esperés trobar gaire novetats... però li haig de donar la raó a en Platanito.
Ha estat tot similar a l'anterior visita de Fondo. Els mateixos vídeos, els mateixos plafons informatius, la mateixa maqueta, la mateixa taula amb dents de tuneladora, casc d'obrer (no es digui que no acompleixen la prevenció de riscos!) i imatge de Santa Bàrbara. Tot ha estat com una fotocòpia de l'altra. Fins i tot la falsa possibilitat de que passés un metro quan erem a l'andana...
Val que són barris diferents, que són visites pels veïns i que només quatre sonats hauran fet les dues excursions, però la meva impressió es que s'ho podríen haver currat una mica més.
Per cert, han canviat el xip i ja diuen la línia més llarga d'Europa... soterrada. Encara que no sé què serà llavors aquell viaducte que han fet a la Zona Franca...
Això sí, tot autoafalagaments, lloant els intel·ligents cervells de GISA i la magnífica obra que està resultant ser la millor del món mundial.
2014 tot acabat? I una (...)!
Ha estat tot similar a l'anterior visita de Fondo. Els mateixos vídeos, els mateixos plafons informatius, la mateixa maqueta, la mateixa taula amb dents de tuneladora, casc d'obrer (no es digui que no acompleixen la prevenció de riscos!) i imatge de Santa Bàrbara. Tot ha estat com una fotocòpia de l'altra. Fins i tot la falsa possibilitat de que passés un metro quan erem a l'andana...

Val que són barris diferents, que són visites pels veïns i que només quatre sonats hauran fet les dues excursions, però la meva impressió es que s'ho podríen haver currat una mica més.

Per cert, han canviat el xip i ja diuen la línia més llarga d'Europa... soterrada. Encara que no sé què serà llavors aquell viaducte que han fet a la Zona Franca...

¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Hola,
a mi m'ha agradat bastant el diseny aquest metàl·lic, li dona un aire més calmat que no tot taronja. I buno dir que la noia ho explicava tot molt bé, que la cagués o no és una altra cosa, però ho ha explicat molt bé.
Pel que fa a la resta, tot molt semblant com ha dit Trytasa Baldaquino.
Salut!
a mi m'ha agradat bastant el diseny aquest metàl·lic, li dona un aire més calmat que no tot taronja. I buno dir que la noia ho explicava tot molt bé, que la cagués o no és una altra cosa, però ho ha explicat molt bé.
Pel que fa a la resta, tot molt semblant com ha dit Trytasa Baldaquino.
Salut!
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Això i que un altre cop ha sortit el "veí" que fa poc que s'ha mudat al barri, i està molt content perquè arribarà super-ràpid a tot arreu amb la L9Trytasa Baldaquino ha escrit:No és que esperés trobar gaire novetats... però li haig de donar la raó a en Platanito.
Ha estat tot similar a l'anterior visita de Fondo. Els mateixos vídeos, els mateixos plafons informatius, la mateixa maqueta, la mateixa taula amb dents de tuneladora, casc d'obrer (no es digui que no acompleixen la prevenció de riscos!) i imatge de Santa Bàrbara. Tot ha estat com una fotocòpia de l'altra. Fins i tot la falsa possibilitat de que passés un metro quan erem a l'andana...![]()
Val que són barris diferents, que són visites pels veïns i que només quatre sonats hauran fet les dues excursions, però la meva impressió es que s'ho podríen haver currat una mica més.![]()
Per cert, han canviat el xip i ja diuen la línia més llarga d'Europa... soterrada. Encara que no sé què serà llavors aquell viaducte que han fet a la Zona Franca...Això sí, tot autoafalagaments, lloant els intel·ligents cervells de GISA i la magnífica obra que està resultant ser la millor del món mundial.

- Fitxers adjunts
-
- IMG_4039.jpg (114.8 KiB) Visualitzat 4092 cops
-
- IMG_4045.jpg (105.37 KiB) Visualitzat 4091 cops
- Trytasa Baldaquino
- N7
Síiiiiiiiiiiiii!!!! Què antipàtic que es fa, amb lo 'sobradillo' i gracioset que sembla...metring ha escrit: Això i que un altre cop ha sortit el "veí" que fa poc que s'ha mudat al barri, i està molt content perquè arribarà super-ràpid a tot arreu amb la L9i la mateixa pel·lícula a on torna a sortir, i tampoc acaba aixafat per la tuneladora!
A més, també m'ha pujat la sang al cap per la justificació que ha al·legat la guia per no deixar-nos fer fotos: "ja teniu moltes al fulletó". Grrrrrr!

Per cert, aquesta foto d'amagatotis... està feta a traició!!!
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
No cal que me la donis. La porto incorporada de sèrie.Trytasa Baldaquino ha escrit:No és que esperés trobar gaire novetats... però li haig de donar la raó a en Platanito.

Encara menys possibilitat que a la visita de Fondo, ja que tinc entès que encara no s'hi fan circulacions en proves.Trytasa Baldaquino ha escrit:Fins i tot la falsa possibilitat de que passés un metro quan erem a l'andana...
Home, els ciments del viaducte són soterrats, i pertanyen a la L9... Ergo tota la L9-L10 de punta a punta és soterrada.Trytasa Baldaquino ha escrit:Per cert, han canviat el xip i ja diuen la línia més llarga d'Europa... soterrada. Encara que no sé què serà llavors aquell viaducte que han fet a la Zona Franca...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Doncs la guia de la visita ens va dir que si, que ja es feien proves amb trens, i que haviem de guardar mig metre de distància de les mampares, per si passava un tren, i tocava amb aquestes 

Un tren que pot tocar less mampares? 

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Si, per si la fregava massa...
Per cert vaig poder comprobar en primera persona que a la L10 com a la resta de metro no hi han lavabos. O sigui que tan moderna no és

DISCULPEU COMPANYS/ES!
Vaig tenir una indisposició de tipus migranya i no vaig poder assistir. De ben segur que hagués cedit la meva plaça a un altre foraire, en cas de saber-ho
Altre cop, Disculpeu!
Vaig tenir una indisposició de tipus migranya i no vaig poder assistir. De ben segur que hagués cedit la meva plaça a un altre foraire, en cas de saber-ho

Altre cop, Disculpeu!
El licor Calisay no se bebe, se saborea
- Trytasa Baldaquino
- N7
En primera, primera.... no exactament! jejejejedavida ha escrit:Per cert vaig poder comprobar en primera persona que a la L10 com a la resta de metro no hi han lavabos. O sigui que tan moderna no és![]()
De totes formes, instal·lar lavabos al metro significaria incrementar la seguretat per a que no es convertissin en nius de proxenetes i sodomies vàries (a l'estil dels de Catalunya-Renfe o Estació de Sants). Lògicament, un sobrecost que lògicament TMB no està disposada a assumir.
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
Crec que va dir que era per si al aturar-se el tren feien proves d'obertura de portes (o sense el tren aturatmetring ha escrit:Si, per si la fregava massa...

Per cert, els que vau provar els seients de l'andana, són més còmodes? Aquests tenien una barra que feia de suport, a l'estil de les que hi ha a Bac de Roda (crec que era la única diferència respecte les estacions ja inaugurades, no?)
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Ja podria ser, perquè durant les proves de l'altre tram, alguna cosa així va passar amb el fregament de trens amb les mampares.aim ha escrit:Crec que va dir que era per si al aturar-se el tren feien proves d'obertura de portes (o sense el tren aturatmetring ha escrit:Si, per si la fregava massa...)... o alguna cosa així.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
A mi també em sap greu haver arribat 5 minuts tard... Sortosament és una activitat que qualsevol que es quedés amb ganes d'anar-hi, pot fer un altre dia amb un altre grup.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Sí, s'hi pot estar bé.aim ha escrit:Per cert, els que vau provar els seients de l'andana, són més còmodes?