Entenc que la lògic de renovar el disseny dels convois de la línia de l'Anoia-Llobregat es deu a que han fet els nous 114 a la de Terrassa-Sabadell.
Com molta gent ha dit, els actuals convois son molt nous i no els cal una reforma tant seriosa.
Hora i data actual: 27 juny 2026, 14:32

Entrada Autor: gatvell » 20 jul. 2015, 17:39
Entrada Autor: Renfe451 » 20 jul. 2015, 18:35
És 113, no 114.gatvell ha escrit:Bones
Entenc que la lògic de renovar el disseny dels convois de la línia de l'Anoia-Llobregat es deu a que han fet els nous 114 a la de Terrassa-Sabadell.
Com molta gent ha dit, els actuals convois son molt nous i no els cal una reforma tant seriosa.
Entrada Autor: Vox » 20 jul. 2015, 18:46
Entrada Autor: Don Ramón » 20 jul. 2015, 21:35
Yo no veo ninguna reforma seria. Yo lo que veo es que han arreglado los interiores que estaban bastate deshechos de tanto animal incívico que pulula por ahí, esos trenes muchos daban grima por dentro, no por sucios, pero por los posabrazos rotos, el suelo levantado, con quemaduras de cigarrilo, los asientos rajados, las mesitas rayadas, el lavabo... buf el lavabo, si alguien pensaba que lo de una 447 era feo, es que no ha visto los lavabos de las 213. Esos lavabos son dignos de una película de Torrente.gatvell ha escrit:Bones
Entenc que la lògic de renovar el disseny dels convois de la línia de l'Anoia-Llobregat es deu a que han fet els nous 114 a la de Terrassa-Sabadell.
Com molta gent ha dit, els actuals convois son molt nous i no els cal una reforma tant seriosa.


Entrada Autor: Mr. Baricentro » 21 jul. 2015, 02:19
Lo que es serio es que es una tomadura de pelo en toda regla que se a vendido como panacea a bombo y platillo y que en el fondo es un tuneo a modo de "reestyling".Don Ramón ha escrit:Yo no veo ninguna reforma seria.
Cierto: el ganado de Pl. España no es el mismo que el de Sarriá/St. Cugat/Av. Tibidabo.Don Ramón ha escrit:Yo lo que veo es que han arreglado los interiores que estaban bastate deshechos de tanto animal incívico que pulula por ahí
Me remito al punto anterior: el perfil del cliente no es el mismo, es como comparar el cliente de Sánchez Romero con el del Sector Naranja del Alcampo.(el tema del módulo del WC prefiero dejarlo de lado, acabo de cenar...)Don Ramón ha escrit:esos trenes muchos daban grima por dentro, no por sucios, pero por los posabrazos rotos, el suelo levantado, con quemaduras de cigarrilo, los asientos rajados, las mesitas rayadas, el lavabo...
Tomadura de pelo muy seria a mi humilde parecer. Por cierto, se acercan elecciones...Don Ramón ha escrit:¿Arreglar el interiorismo y poner unos vinilos es una reforma seria?
Entrada Autor: Don Ramón » 21 jul. 2015, 14:22
Estoy de acuerdo. Nos podemos quejar de que lo venden un poco a lo grande, seguramente pensando en las elecciones, pero creo que lo importante es que pese a tanto festival en el fondo lo que se ha hecho ya está bien.xevi ha escrit:Alguns però, us queixeu per tot, tenim una de les millors companyies de trens d'Europa i ens queixem? Des del meu punt de vista, en molts aspectos, FGC s'acosta bastant als trens suïssos i jo estic encantat.

Entrada Autor: Mr. Baricentro » 21 jul. 2015, 14:26
No pongo en duda el servicio(años atrás era mejor, tema aparte): la calidad, puntualidad, eficiencia, y limpieza son algunos de los pilares de los ferrocarriles autonómicos catalanes, así como el excelente mantenimiento, alcanzando altos índices de fiabilidad con anecdóticas incidencias(tema digno de ser investigado por Iker Jiménez, "averias en FGC: mito o realidad").xevi ha escrit:Alguns però, us queixeu per tot, tenim una de les millors companyies de trens d'Europa i ens queixem? Des del meu punt de vista, en molts aspectos, FGC s'acosta bastant als trens suïssos i jo estic encantat.
Entrada Autor: wefer » 21 jul. 2015, 14:49
Jo també estic encantat amb la velocitat dels trens de FGC. L'altre dia anàvem en paral·lel a un cargol (treu banya) i... gairebé l'avancem. Aleshores vaig buscar personal d'atenció de FGC per explicar-li tal gesta i... em van dir que el més proper estava a 10 km d'allà. Li vaig dir al cargol que li expliqués ell, que anava més ràpid.xevi ha escrit:Alguns però, us queixeu per tot, tenim una de les millors companyies de trens d'Europa i ens queixem? Des del meu punt de vista, en molts aspectos, FGC s'acosta bastant als trens suïssos i jo estic encantat.

Entrada Autor: victorcasta » 21 jul. 2015, 17:12
No voldràs pas una persona tot el dia a Santa Coloma de Cervelló o Baixador de Vallvidrera (per no dir Can Parellada o La Beguda)?wefer ha escrit:Jo també estic encantat amb la velocitat dels trens de FGC. L'altre dia anàvem en paral·lel a un cargol (treu banya) i... gairebé l'avancem. Aleshores vaig buscar personal d'atenció de FGC per explicar-li tal gesta i... em van dir que el més proper estava a 10 km d'allà. Li vaig dir al cargol que li expliqués ell, que anava més ràpid.
Però sí, els nous vinils quedaran macos, sí...

Entrada Autor: Albert Llauger » 21 jul. 2015, 18:38
Entrada Autor: wefer » 21 jul. 2015, 22:37
Poses casos extrems... però de totes maneres en la majoria sí. Per què no? Potser no hi ha viatgers a atendre? No hi ha feines a fer? No hi ha unes instal·lacions a vigilar? I no tenim 5 milions de parats que no saben què fer? Segons aquest missatge, si sumem els sous de tres directius de FGC obtenim gairebé 400.000 euros. Per la feina que fan segurament són totalment prescindibles i ens dóna per contractar 25 treballadors amb uns sous acceptables que es dediquin a atendre a la gent a les estacions. Una persona fent manteniment a Baixador de Vallvidrera segur que és molt més útil que aquests directors generals que ja sabem a què es dediquen. Mira si és fàcil, i sense posar un euro de més. I com això, tot el que vulguis.👍120victorcasta ha escrit:No voldràs pas una persona tot el dia a Santa Coloma de Cervelló o Baixador de Vallvidrera (per no dir Can Parellada o La Beguda)?
Entrada Autor: fgc113 » 22 jul. 2015, 07:06

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 22 jul. 2015, 08:55
Si, es verdad, jeje despues de ver tanto derroche al final uno está escamado y ya todo le huele a lo mismoDon Ramón ha escrit:Que un interiorismo tras 16 años esté desgastado en unos trenes suburbanos tampoco es nada increíble. Una cosa es cuidar los trenes y sacarles una larga vida, otro dejar que estén decrépitos. Justamente para que aguanten mucho tiempo hay que ir haciéndoles sus arreglos, como en este caso poner al día el interiorismo y unos vinilos que ayuden a proteger la pintura y facilitar la limpieza.
Es increíble, nos quejamos de que los trenes los tengan poco tiempo en servicio, y cuando los cuidan para que duren más tiempo también
Entrada Autor: ortegote » 16 feb. 2016, 18:52
Gracies per la Info vaig a veure si la pillo amb la camera a Vilanova del Camí, per que queden mes de 40min per que arribi.Granolleri ha escrit:Aquesta tarda he vist la 213.31 ja "reformada" fent el R60 Barcelona-Igualada amb sortida de la ciutat comtal a les 18:13.
Per tant, si no mal m'equivoco, ja serien dues les 213 reformades: la 1 i la 31.
Entrada Autor: ortegote » 16 feb. 2016, 20:16
Doncs l'ha fetGranolleri ha escrit:El missatge és d'ahir, per tant vés a saber si avui també fa aquest servei...
Entrada Autor: metring » 26 jul. 2016, 23:50
Entrada Autor: ortegote » 01 ago. 2016, 18:03
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026