Es tracta de la composició formada pels cotxes 2105-2106-2402-2107-2108


https://noticies.tmb.cat/transport/ha-c ... serie-2100
Hora i data actual: 14 set. 2025, 04:55
Entrada Autor: m.h.t. » 10 feb. 2021, 17:30
Es tracta de la composició formada pels cotxes 2105-2106-2402-2107-2108
Entrada Autor: Renfe445 » 10 feb. 2021, 22:55
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 26 jul. 2021, 09:29
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 08 oct. 2021, 01:59
Entrada Autor: Renfe445 » 08 oct. 2021, 03:17
Eren còmodes, però per justament seure o aixecar-se és molt farragós quan hi ha molts passatgers. Amb l'experiència prefereixes els seients paral·lels a la finestra que en tertúlia. Si no fos perquè han fet un banc que han posat quatre "places virtuals" però realment només caben tres amb comoditat. Prefereixo menys places assegudes sincerament. És un tren urbà amb moviment constant de passatgers que pugen o baixen a cada estació que passem.M1171-M1172-M1169... ha escrit: ↑08 oct. 2021, 01:59 El segon reformat és el 2112, l'he agafat alguns cops (el 2105 també) i es troben molt a faltar els seients còmodes.
Sandy
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 08 oct. 2021, 08:55
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 08 oct. 2021, 23:47
Avui l'he agafat, només falten els fluorescents perquè representi una era anterior de forma quasi perfecta. És l'últim 2100 blanc sense vinilat, el 2120 està vinilat en blanc, però els logos ni són de la mateixa mida que en els no vinilats ni són al mateix lloc. També manté les plaques CAF externes intactes.M1171-M1172-M1169... ha escrit: ↑08 oct. 2021, 01:47 el que sí que cal fotografiar molt és el 2160, amb portes vermelles mantenint el blanc original.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 oct. 2021, 17:39
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 25 oct. 2021, 20:44
El 2149 va rebre això el desembre del 2019 quan va perdre el blanc, i els dos reformats (2105 i 2109) ho han rebut amb la reforma. Les càmeres van guanyant terreny (curiosament el 2109-2112 no en té cap, en canvi el 2105-2108 ja en té algunes, i el 2149-2152, totes). Cal aprofitar el 2117-2120 el màxim abans no marxi a reforma, i el 2157-2160 també abans no perdi el blanc.Fran-Ikarus ha escrit: ↑25 oct. 2021, 17:39 Fa poc he agafat el 2109-2112, i és quan m'he adonat que han desplaçat la calca (si més no, al 2112) de les immediacions del tester fins al centre del lateral (estil 9000)
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 06 nov. 2021, 00:47
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 17 nov. 2021, 00:39
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 19 nov. 2021, 23:11
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 01 des. 2021, 03:21
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 11 des. 2021, 00:13
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 20 des. 2021, 23:04
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 22 des. 2021, 08:32
Ahir el 2132 ja tenia portes vermelles, les blanques estan a punt de desaparèixer de la L4.M1171-M1172-M1169... ha escrit: ↑20 des. 2021, 23:04 Només queden el 2132, el 2136 (que també he agafat avui) i el 2148 sense portes vermelles.
Entrada Autor: Fran-Ikarus » 22 des. 2021, 14:22
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 15 feb. 2022, 18:47
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 18 feb. 2022, 23:27
Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 21 feb. 2022, 22:38
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025