Problemes: Balmes (FGC), Passeig de Gràcia (L3,L5), Verdaguer (L4,L5)
Es fa per sota dels tunels o al costat com a la nova gran via que passen els FGC pel costat i tot solucionat.
Hora i data actual: 27 juny 2026, 01:53
Entrada Autor: Denisuko » 20 des. 2006, 21:02
Entrada Autor: Izo » 25 des. 2006, 04:03
Entrada Autor: nooiler » 25 des. 2006, 10:01

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 des. 2006, 12:53

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 des. 2006, 16:58
Entrada Autor: Guigui » 26 des. 2006, 16:18
Bona part seran superflus si hi ha tramvia de punta a punta en funcionament. A més, sempre es pot seguir tenint un carril bus disponible. Si l'oferta de TP és adient, no hi ha res que justifiqui mantenir els privilegis del vehicle privat.👍35Fran-Ikarus ha escrit:I amb els autobusos què fem?
Entrada Autor: Izo » 29 des. 2006, 05:55
Entrada Autor: wefer » 22 març 2007, 09:30

Entrada Autor: genissimon » 22 març 2007, 13:06
Entrada Autor: Guigui » 23 març 2007, 00:20
Entrada Autor: RRB » 23 març 2007, 01:38
Entrada Autor: Guigui » 23 març 2007, 14:07
No. Entre Verdaguer i Glòries, no hi ha res. El 7 tomba per Pg. de Gràcia i Gran Via.RRB ha escrit:Ja hi han autobusos que fan tot el recorregut de la Diagonal.
Les línies llargues de metro, autobús, tram o el que sigui no estan pensades perquè la gent les agafi de cap a cap. Simplement aprofiten el traçat i l'orientació per allargar-les, però serveixen bàsicament per cobrir trams parcials coincidents.RRB ha escrit:Jo ho trobo un error al igual que allargar les linies tants quilòmetres... Per això ja estan els rodalies.
Entrada Autor: buertu » 23 març 2007, 15:25

Entrada Autor: Santfeliuenc » 23 març 2007, 19:35
Entrada Autor: JaMiRo! » 24 març 2007, 00:37
Tú no has agafat cap autobús a la Diagonal, oi?RRB ha escrit:Ja hi han autobusos que fan tot el recorregut de la Diagonal.
Entrada Autor: RRB » 24 març 2007, 01:20
no però si vols nar d'una punta a l'altra si que ho pots fer amb el 7 però es desvia a la part central Entrada Autor: Guigui » 24 març 2007, 16:30

Entrada Autor: Santfeliuenc » 26 març 2007, 18:43
Solamente nos deja la vía del monorraíl del Acebillo, jejejejejejeje. Si hiciesen un concurso de "listos"... ¿quién ganaría en BCN? porque hay candidatos por un tubo.Danzig ha escrit:Nadal al 20 minutos:
Unir els tramvies per la diagonal en superfície no és desitjable i soterrat és impossible
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026