Soterrament del ferrocarril a Montcada
Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
Jo no m'ho perdria, a veure si puc anar un matĂ:
http://www.avui.cat/sabadell/notices/20 ... e_6788.php
Els montcadencs ja poden conèixer com serĂ la nova lĂnia de Portbou de Renfe
A partir d’aquest dimecres el projecte bĂ sic de la lĂnia C2 es pot consultar a l’Ajuntament per a qui vulgui formular les observacions que cregui oportunes. Al municipi vallesĂ es soterraran les vies i es construirĂ una nova estaciĂł
Asabadell.cat
Ajuntament de Montcada i Reixac
Ult. Act. 26/01/2010 18:56
El ButlletĂ Oficial de l’Estat ha publicat avui el projecte bĂ sic del tram Vallbona- Montcada Reixac de la lĂnia C2 de Renfe, la que uneix Barcelona amb Portbou. Un document que a partir d’aquest dimecres estĂ en perĂode d’exposiciĂł pĂşblica a l’Ajuntament de Montcada durant 30 dies hĂ bils (Ă©s a dir, fins el 2 de març), un temps que els montcadencs poden aprofitar per consultar-lo i presentar les observacions que creguin pertinents.
Cal tenir present que per al municipi aquest projecte significarĂ el tancament d’una fractura molt gran que parteix el centre de la vila, ja que es soterraran les vies del tren en un tram de 3.860 metres i es construirĂ una nova estaciĂł que substituirĂ l’actual. “Fa dies que estĂ vem esperant aquesta notĂcia”, ha manifestat l’alcalde de Montcada, CĂ©sar Arrizabalaga, recordant que l’aprovaciĂł d’aquesta inversiĂł del Ministeri de Foment Ă©s de l’any 2007 i ara es fa un pas molt important “per a eliminar definitivament la barrera arquitectònica mĂ©s important que tĂ© Montcada i Reixac”.
Pel que fa als detalls de l’actuaciĂł, es proposa fer un tĂşnel de 3.860 metres que travessi el municipi, una infraestructura que tindrĂ l’ample convencional per acollir les vies, una nova estaciĂł soterrada i un encreuament de vies a diferent niell entre les lĂnies de Barcelona-Portbou i Barcelona-Manresa (la que dĂłna servei al Vallès Occidental) a la zona del barri barcelonĂ de Vallbona. El tĂşnel s’excavarĂ amb dos mètodes diferents, 1.300 metres es faran amb tuneladora i la resta mitjançant el sistema de murs pantalles, el mateix que s’ha utilitzat per tal de construir les noves estacions del Metro de Sabadell.
D’altra banda, s’ha donat a conèixer alguns dels desviaments ferroviaris provisionals que s’efectuaran mentre durin aquestes obres. El projecte inicial contempla desviar alguns trens i habilitar una nova estació a Montcada i Reixac per no interrompre el servei a la població.
http://www.avui.cat/sabadell/notices/20 ... e_6788.php
Els montcadencs ja poden conèixer com serĂ la nova lĂnia de Portbou de Renfe
A partir d’aquest dimecres el projecte bĂ sic de la lĂnia C2 es pot consultar a l’Ajuntament per a qui vulgui formular les observacions que cregui oportunes. Al municipi vallesĂ es soterraran les vies i es construirĂ una nova estaciĂł
Asabadell.cat
Ajuntament de Montcada i Reixac
Ult. Act. 26/01/2010 18:56
El ButlletĂ Oficial de l’Estat ha publicat avui el projecte bĂ sic del tram Vallbona- Montcada Reixac de la lĂnia C2 de Renfe, la que uneix Barcelona amb Portbou. Un document que a partir d’aquest dimecres estĂ en perĂode d’exposiciĂł pĂşblica a l’Ajuntament de Montcada durant 30 dies hĂ bils (Ă©s a dir, fins el 2 de març), un temps que els montcadencs poden aprofitar per consultar-lo i presentar les observacions que creguin pertinents.
Cal tenir present que per al municipi aquest projecte significarĂ el tancament d’una fractura molt gran que parteix el centre de la vila, ja que es soterraran les vies del tren en un tram de 3.860 metres i es construirĂ una nova estaciĂł que substituirĂ l’actual. “Fa dies que estĂ vem esperant aquesta notĂcia”, ha manifestat l’alcalde de Montcada, CĂ©sar Arrizabalaga, recordant que l’aprovaciĂł d’aquesta inversiĂł del Ministeri de Foment Ă©s de l’any 2007 i ara es fa un pas molt important “per a eliminar definitivament la barrera arquitectònica mĂ©s important que tĂ© Montcada i Reixac”.
Pel que fa als detalls de l’actuaciĂł, es proposa fer un tĂşnel de 3.860 metres que travessi el municipi, una infraestructura que tindrĂ l’ample convencional per acollir les vies, una nova estaciĂł soterrada i un encreuament de vies a diferent niell entre les lĂnies de Barcelona-Portbou i Barcelona-Manresa (la que dĂłna servei al Vallès Occidental) a la zona del barri barcelonĂ de Vallbona. El tĂşnel s’excavarĂ amb dos mètodes diferents, 1.300 metres es faran amb tuneladora i la resta mitjançant el sistema de murs pantalles, el mateix que s’ha utilitzat per tal de construir les noves estacions del Metro de Sabadell.
D’altra banda, s’ha donat a conèixer alguns dels desviaments ferroviaris provisionals que s’efectuaran mentre durin aquestes obres. El projecte inicial contempla desviar alguns trens i habilitar una nova estació a Montcada i Reixac per no interrompre el servei a la població.
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
Afegir que s'aprofitarĂ la tuneladora que ara estĂ perforant el tĂşnel de la LAV al pas per Montcada, i que quan arribi a Vallbona es "tombarĂ " perquè faci el tĂşnel de la lĂnia convencional, des de Vallbona fins a l'altra punta de Montcada.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
TĂşnel de Montcada
A Montcada, el tĂşnel mĂ©s Ăştil seria el de la lĂnia de Terrassa, però el Sr. Alcalde prefereix veure anacronismes en altres indrets.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
Doncs ja que tenen la tuneladora al municipi, que també l'aprofitin per foradar sota el Turó de Montcada i aprofitar recursos...
-
fredebcnteatre
- N7

- Entrades: 323
- Membre des de: 01 des. 2006, 18:22
- UbicaciĂł: R1
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
No sé que pensar Per una banda , la mania soterradora de les ciutats espanyoles comença a ser una obsessió sense sentit, però per d'altre banda si aquesta estaicó soterrada de montcada i reixach serveix per interconectar totes les linees de tren que passen per Montcada i fer una mena de intercamviador entre R2-R3-R4 i R7, no trobo que sigui mala ideia, lo que caldrá veure es com afecta a la circulació de rodalies aquesta obra que te uan utilitat relativa i que tampoc es tant imprescindible. Per que cal tenir en compte que totes aquestes linees en la seva part nord ja pateixen retards i problemes molt sovint. Tenint Montcada i Reixach - Montcada Manresa com estacions que estan a 5-10 minuts caminant una de l'altre no té massa sentit aixó diria. Crec que cal fer coses més importants que soterrar trens.
Desdoblar linea de Vic, ampliar frequencies en linees, separar circulacions. Crear variant R1 a partir de Montgat per Badalona Centre cap al centre de BCN i crear vies que vagin cap al Prat Centre i d'allá al aeroport , sent aixi la linea del aeroport i tenir vies propies. També caldria que C3/c4/c7 tinguessin vies propies que vagin per passeig de Gracia i d'allá pugin, en lloc de fer aquell giravolt per pl.catalunya. Entre d'altres propostes que ja vaig fer en la secció propostes ferroviaries. Crec que soterrar vies en sitges, montcada i reixach i d'altres manies rares es una tonteria. Politics i les seves corrupteles... Soterrem el tren que aixi podrem especular i fernos rics, au vaaaaaaaa que coneixem els motius reals. Però a nivell propiament ferroviari, soterrar trens no cal. Clar que poder s'hauria de millorar els pasos a través de la via, crec k montcada i reixach te un pas amb barreres que s'aixequen i aixó ho fa perillós que suposo que es lo que justifica aixó. Pero a St Feliu tmb hi ha aquest pas o tipus de pas ferroviari i no es fa res. Bueno aviam en que acaba tot plegat.
Desdoblar linea de Vic, ampliar frequencies en linees, separar circulacions. Crear variant R1 a partir de Montgat per Badalona Centre cap al centre de BCN i crear vies que vagin cap al Prat Centre i d'allá al aeroport , sent aixi la linea del aeroport i tenir vies propies. També caldria que C3/c4/c7 tinguessin vies propies que vagin per passeig de Gracia i d'allá pugin, en lloc de fer aquell giravolt per pl.catalunya. Entre d'altres propostes que ja vaig fer en la secció propostes ferroviaries. Crec que soterrar vies en sitges, montcada i reixach i d'altres manies rares es una tonteria. Politics i les seves corrupteles... Soterrem el tren que aixi podrem especular i fernos rics, au vaaaaaaaa que coneixem els motius reals. Però a nivell propiament ferroviari, soterrar trens no cal. Clar que poder s'hauria de millorar els pasos a través de la via, crec k montcada i reixach te un pas amb barreres que s'aixequen i aixó ho fa perillós que suposo que es lo que justifica aixó. Pero a St Feliu tmb hi ha aquest pas o tipus de pas ferroviari i no es fa res. Bueno aviam en que acaba tot plegat.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Soterrament St. Feliu
SĂ que es fa.fredebcnteatre ha escrit:Pero a St Feliu tmb hi ha aquest pas o tipus de pas ferroviari i no es fa res.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
Com el soterrament de Balaguer, res, la resta és fullaraca.
Podriem fer una comparativa de les estacions franceses soterrades i les espanyoles, els diners que costen, i què es podria fer amb aquests diners dels soterraments.
Crec que riuriem una estona...
Algú el vol fer o començo jo mateix?
Podriem fer una comparativa de les estacions franceses soterrades i les espanyoles, els diners que costen, i què es podria fer amb aquests diners dels soterraments.
Crec que riuriem una estona...
Algú el vol fer o començo jo mateix?
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Un altre paĂs que serveix com a exemple
O veure en quines obres ferrovià ries dediquen a Suïssa els diners que aquà s'enterren (i mai millor dit). Per això, l'ajuntament que vulgui soterraments, que se'ls pagui ell solet. Ara resultarà que la culpa és del ferrocarril, que hi va arribar 150 anys abans que l'habitatge.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- solde13
- N5

- Entrades: 96
- Membre des de: 02 gen. 2009, 12:39
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- UbicaciĂł: MontmelĂł
- Contacta:
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
El ferrocarril si però l'alta velocitat no. Si haguessin fet un bon traçat per l'ave s'haurien pogut evitar soterraments com el de montmeló o el de montcada.
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
L’obra del tĂşnel Vallbona-Montcada tallarĂ 2 lĂnies de Rodalies i la C-33
1. • El pla es licitarà per 307 milions i alliberarà un corredor que limita l’urbanisme al costat del Besòs
2. • Els treballs de la galeria de 3,9 km afectaran les vies i l’autopista quan acabin els de l’AVE
RAMON COMORERA
BARCELONA
Els accessos ferroviaris del nord de Barcelona estan de cap per avall en molts quilòmetres per les obres de l’AVE. De la Sagrera a Montcada se succeeix la maquinĂ ria pesant i el terreny remogut a la superfĂcie i al subsòl. Les vies, i no pas la macroestaciĂł, han d’estar acabades el 2012. Però la construcciĂł de noves infraestructures i el seu impacte en la mobilitat no acabaran en aquesta data perquè tot seguit s’ha de començar un altre tĂşnel, en aquest cas per a vies d’ample ibèric de Rodalies, gairebĂ© tan llarg com el de l’AVE per l’Eixample. El nou tram de 5,2 quilòmetres, amb una galeria subterrĂ nia de 3,9, entre el nus de la Trinitat, Vallbona i el nord de Montcada seguint el Besòs, obligarĂ a desviar i fins i tot tallar la R-2 i R-4 de Rodalies i l’autopista C-33.
Aquest soterrament el va pactar l’Ajuntament de Montcada amb el Ministeri de Foment el novembre del 2007 després de molts anys de rei-
vindicacions. Va ser la compensaciĂł per acollir la nova lĂnia de l’AVE en un nucli urbĂ atrapat entre la muntanya i el riu i secularment foradat i dividit per tres traçats ferroviaris (R-2, R-3 i R-4/R-7) i altres tantes autopistes amb molt de trĂ nsit (C-17,
C-33 i C-58).
ĂšS PĂšBLIC / El municipi guanyarĂ per a Ăşs pĂşblic una gran franja de terreny que es convertirĂ en passeig o zona verda grĂ cies a un concurs d’idees. Els avantatges del soterrament tambĂ© es notaran al barri de Vallbona, on la unificaciĂł de les lĂnies de Rodalies en un sol espai evitarĂ les actuals zones intermèdies aĂŻllades i urbanĂsticament inĂştils.
La perforació del túnel de l’AVE entre Montcada i el nus de la Trinitat iniciada amb una tuneladora l’abril de 2009 segueix endavant. Ara Foment ha posat a informació pública el seu gran afegitó, el projecte bà sic per soterrar les vies per on passen els trens de Rodalies de la
R-2 (Granollers) i els regionals i llarga distà ncia de Girona i França.
L’obra, que tĂ© un pressupost de licitaciĂł de 307 milions, afecta majoritĂ riament aquest traçat ferroviari de superfĂcie que divideix el centre de Montcada. No obstant, tambĂ© inclou canvis destacats en el de la R-4/R-7
(Sabadell-Terrassa i Martorell) a l’altura del barri barcelonà de Vallbona.
És en aquest sector sud on, en dues fases diferents dels treballs i amb una durada encara indeterminada però que es podria comptar per setmanes, Foment preveu suspendre el servei de la R-4. Les mateixes obres afectaran la R-2, si bĂ© en aquest cas el tall de la lĂnia Ăşnicament es faria els caps de setmana. L’altra incidència destacada es produirĂ a l’extrem nord del nou tram, una vegada el tĂşnel ha creuat el riu Ripoll i tambĂ© ha de travessar la C-33 sota terra. El projecte preveu construir un tram de 150 metres de galeria entre pantalles sota aquesta autopista, cosa que obligarĂ a restringir, desviar i tancar carrils en una via que registra una intensitat de trĂ nsit molt alta.
La seqüència dels tipus d’obra que s’han de realitzar Ă©s, de sud (nus de la Trinitat, Barcelona) a nord (polĂgon industrial Pla d’en Coll, Montcada), la segĂĽent: 0,8 quilòmetres a l’aire lliure, 0,4 de tĂşnel construĂŻt entre pantalles, 1,55 fet amb tuneladora, 1,95 un altre cop entre pantalles i, finalment, 0,5 a l’aire lliure.
El sector que es realitzarà amb un talp mecà nic començarà a l’altura del camp de futbol de Vallbona, a la mateixa zona on ara s’ha situat el pou d’extracció de la tuneladora de l’AVE que està baixant des del nord de Montcada. Serà aquesta mateixa mà quina la que, una vegada acabada la galeria de l’alta velocitat i després de ser convenientment revisada, tornarà sobre els seus passos i excavarà una altra vegada, encara que en direcció contrà ria, un trajecte més curt.
En tot el recorregut, les vies d’ample ibèric passaran molt a prop de les de l’AVE, el túnel del qual s’està perforant a gran profunditat. L’estretor del corredor ferroviari del Besòs no deixa cap altra opció. Els tècnics que han realitzat el projecte destaquen que al llarg d’1,25 quilòmetres (des de 150 metres abans del pou d’extracció de la tuneladora a l’altura del carrer de Llevant i fins a una distà ncia similar després de travessar el Ripoll) els dos túnels aniran l’un a sobre de l’altre.
Algunes coses no les acabo d'entendre o captar-les.Per qué s'ha de tallar la R4 i en quins trams,i no afectaria també la R3 i la R7?I per qué a la R2 nomès la tallarà n caps de setmana?Suposo que aquests talls s'efectuarà n a partir de 2012,i potser fins i tot ja tenim la nova distribució de rodalies,que no ho crec.Ara bé np se quants talls pateixen a la R4 Nord últimament
L’obra del tĂşnel Vallbona-Montcada tallarĂ 2 lĂnies de Rodalies i la C-33
1. • El pla es licitarà per 307 milions i alliberarà un corredor que limita l’urbanisme al costat del Besòs
2. • Els treballs de la galeria de 3,9 km afectaran les vies i l’autopista quan acabin els de l’AVE
RAMON COMORERA
BARCELONA
Els accessos ferroviaris del nord de Barcelona estan de cap per avall en molts quilòmetres per les obres de l’AVE. De la Sagrera a Montcada se succeeix la maquinĂ ria pesant i el terreny remogut a la superfĂcie i al subsòl. Les vies, i no pas la macroestaciĂł, han d’estar acabades el 2012. Però la construcciĂł de noves infraestructures i el seu impacte en la mobilitat no acabaran en aquesta data perquè tot seguit s’ha de començar un altre tĂşnel, en aquest cas per a vies d’ample ibèric de Rodalies, gairebĂ© tan llarg com el de l’AVE per l’Eixample. El nou tram de 5,2 quilòmetres, amb una galeria subterrĂ nia de 3,9, entre el nus de la Trinitat, Vallbona i el nord de Montcada seguint el Besòs, obligarĂ a desviar i fins i tot tallar la R-2 i R-4 de Rodalies i l’autopista C-33.
Aquest soterrament el va pactar l’Ajuntament de Montcada amb el Ministeri de Foment el novembre del 2007 després de molts anys de rei-
vindicacions. Va ser la compensaciĂł per acollir la nova lĂnia de l’AVE en un nucli urbĂ atrapat entre la muntanya i el riu i secularment foradat i dividit per tres traçats ferroviaris (R-2, R-3 i R-4/R-7) i altres tantes autopistes amb molt de trĂ nsit (C-17,
C-33 i C-58).
ĂšS PĂšBLIC / El municipi guanyarĂ per a Ăşs pĂşblic una gran franja de terreny que es convertirĂ en passeig o zona verda grĂ cies a un concurs d’idees. Els avantatges del soterrament tambĂ© es notaran al barri de Vallbona, on la unificaciĂł de les lĂnies de Rodalies en un sol espai evitarĂ les actuals zones intermèdies aĂŻllades i urbanĂsticament inĂştils.
La perforació del túnel de l’AVE entre Montcada i el nus de la Trinitat iniciada amb una tuneladora l’abril de 2009 segueix endavant. Ara Foment ha posat a informació pública el seu gran afegitó, el projecte bà sic per soterrar les vies per on passen els trens de Rodalies de la
R-2 (Granollers) i els regionals i llarga distà ncia de Girona i França.
L’obra, que tĂ© un pressupost de licitaciĂł de 307 milions, afecta majoritĂ riament aquest traçat ferroviari de superfĂcie que divideix el centre de Montcada. No obstant, tambĂ© inclou canvis destacats en el de la R-4/R-7
(Sabadell-Terrassa i Martorell) a l’altura del barri barcelonà de Vallbona.
És en aquest sector sud on, en dues fases diferents dels treballs i amb una durada encara indeterminada però que es podria comptar per setmanes, Foment preveu suspendre el servei de la R-4. Les mateixes obres afectaran la R-2, si bĂ© en aquest cas el tall de la lĂnia Ăşnicament es faria els caps de setmana. L’altra incidència destacada es produirĂ a l’extrem nord del nou tram, una vegada el tĂşnel ha creuat el riu Ripoll i tambĂ© ha de travessar la C-33 sota terra. El projecte preveu construir un tram de 150 metres de galeria entre pantalles sota aquesta autopista, cosa que obligarĂ a restringir, desviar i tancar carrils en una via que registra una intensitat de trĂ nsit molt alta.
La seqüència dels tipus d’obra que s’han de realitzar Ă©s, de sud (nus de la Trinitat, Barcelona) a nord (polĂgon industrial Pla d’en Coll, Montcada), la segĂĽent: 0,8 quilòmetres a l’aire lliure, 0,4 de tĂşnel construĂŻt entre pantalles, 1,55 fet amb tuneladora, 1,95 un altre cop entre pantalles i, finalment, 0,5 a l’aire lliure.
El sector que es realitzarà amb un talp mecà nic començarà a l’altura del camp de futbol de Vallbona, a la mateixa zona on ara s’ha situat el pou d’extracció de la tuneladora de l’AVE que està baixant des del nord de Montcada. Serà aquesta mateixa mà quina la que, una vegada acabada la galeria de l’alta velocitat i després de ser convenientment revisada, tornarà sobre els seus passos i excavarà una altra vegada, encara que en direcció contrà ria, un trajecte més curt.
En tot el recorregut, les vies d’ample ibèric passaran molt a prop de les de l’AVE, el túnel del qual s’està perforant a gran profunditat. L’estretor del corredor ferroviari del Besòs no deixa cap altra opció. Els tècnics que han realitzat el projecte destaquen que al llarg d’1,25 quilòmetres (des de 150 metres abans del pou d’extracció de la tuneladora a l’altura del carrer de Llevant i fins a una distà ncia similar després de travessar el Ripoll) els dos túnels aniran l’un a sobre de l’altre.
Algunes coses no les acabo d'entendre o captar-les.Per qué s'ha de tallar la R4 i en quins trams,i no afectaria també la R3 i la R7?I per qué a la R2 nomès la tallarà n caps de setmana?Suposo que aquests talls s'efectuarà n a partir de 2012,i potser fins i tot ja tenim la nova distribució de rodalies,que no ho crec.Ara bé np se quants talls pateixen a la R4 Nord últimament
-
victorcasta
- N10

- Entrades: 4277
- Membre des de: 14 maig 2005, 11:32
- UbicaciĂł: Horta
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
No afectarĂ la R4 en res. El que estarĂ afectat serĂ el ramal de les AigĂĽes, on s'hi farĂ un salt de motllĂł per evitar cisallaments en aquest punt, ja que en el futur la R3 utilitzarĂ aquest ramal.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
I el tĂşnel sota el turĂł?
I no poden aprofitar aquestes obres per a començar el túnel de Montcada, que igualment s'acabarà fent? Però no, cal anar a pedaços, a més de donar joc a un alcalde que tria el que vol perquè es creu que esgarraparà quatre vots per "defensar" la seva taifa.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
- Trenscat
- N10

- Entrades: 2743
- Membre des de: 22 abr. 2005, 01:19
- UbicaciĂł: Terrassa-EstaciĂł del Nord
- Contacta:
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
El tĂşnel del turĂł el mĂ©s lògic seria fer-lo un cop la tuneladora que ara estĂ fent el tĂşnel de la LAV i desprĂ©s farĂ el tĂşnel de la R2 a Montcada desprĂ©s fĂ©s el tĂşnel del TurĂł de Montcada, però no sĂ© perquè em sembla que no serĂ aixĂ... 
Bernat BorrĂ s http://www.trenscat.cat
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Alcalde conra tĂşnel del TurĂł de Montcada
L'alcalde, pel motiu que sigui, s'hi oposa.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
Potser té alguna finca en els terrenys a expropiar 
També s'oposava a la nau de manteniment de Bifurca i ara ja està quasi feta
També s'oposava a la nau de manteniment de Bifurca i ara ja està quasi feta
-
josep_serre
- N9

- Entrades: 2158
- Membre des de: 04 maig 2005, 09:06
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
MĂ©s aviat s'ha forçat que passi per allĂ per aprofitar per soterrar la lĂnia convencional.
solde13 ha escrit:El ferrocarril si però l'alta velocitat no. Si haguessin fet un bon traçat per l'ave s'haurien pogut evitar soterraments com el de montmeló o el de montcada.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... 4161.shtml
Foment passa al 2012 el soterrament del tren a Montcada
La falta de mĂ©s concreciĂł crea recels en els veĂŻns i els grups polĂtics
Divendres, 29 de octubre del 2010 Imprimir Enviar aquesta notĂcia Augmentar/ Reduir text
RAMON COMORERA
BARCELONA
El Ministeri de Foment i de forma mĂ©s especial el seu secretari d'Estat d'Infraestructures, VĂctor Morlán, tenen un compromĂs especial a Montcada i Reixac. És el soterrament de la lĂnia convencional R-2 de Rodalies i de Girona i França que divideix des de fa dècades la ciutat. Aquesta obra complexa i cara es va pactar solemnement el 2007 com a compensaciĂł pel tĂşnel de l'AVE, en execuciĂł, que travessa tambĂ© la poblaciĂł pel mateix corredor. Ajuntament i veĂŻns insisteixen des de fa mesos a dir que Ă©s hora de passar als fets i reclamen concreciĂł per iniciar els treballs. Però les dificultats de l'Estat per pagar noves inversions alteren molts plans. Morlán va dir ahir als interessats a Barcelona que el procĂ©s no s'atura, però la realitat Ă©s que serĂ mĂ©s lent i l'inici de l'obra, que es preveia per al 2011, passarĂ al 2012, sense mĂ©s concreciĂł.
Morlán va mantenir ahir a altes hores de la nit una inusual reuniĂł de gairebĂ© tres hores a la DelegaciĂł del Govern amb l'alcaldessa de Montcada, els portaveus dels cinc grups municipals i dos representants de la plataforma ciutadana Tracte Just Soterrament Total, que fa dues dècades que estĂ lluitant perquè el ferrocarril desaparegui de la superfĂcie. El secretari d'Estat va ratificar el compliment del conveni firmat fa tres anys, però la paraula mĂ©s utilitzada per molts assistents a la sortida va ser la de decepciĂł per la falta de compromisos i de dates concretes.
Foment, la Generalitat (a la trobada d'ahir hi va assistir també el secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal) i l'ajuntament van acordar crear «un equip de treball per coordinar la perfecta execució dels projectes constructius del tram Vall-
bona-Montcada». Morlán va explicar que els 330 milions que s'estima que costa actualment soterrar els 5,2 quilòmetres de vies han portat a dividir el projecte executiu en cinc parts. La seva redacció conjunta, va afirmar, ja s'ha iniciat i es preveu que s'acabi al llarg del 2011.
AMB TUNELADORA / Si això es compleix, el 2012 podria licitar-se la primera de les parts del túnel, la que s'ha de fer amb tuneladora. A continuació vindrien les altres. És clar que aleshores, com recordava en to greu Josep Bacardit, representant de la plataforma reivindicativa, ja s'hauran celebrat fins i tot les eleccions generals. «Veiem bones intencions, però tot són paraules i el que ara se'ns demana és un acte de fe. Si cal sortir al carrer una altra vegada, ho farem», va dir.
L'alcaldessa socialista Maria Elena Pérez, que va substituir abans de l'estiu el dimitit César Arrizabalaga i que governa en coalició amb CiU, va insistir a dir que l'ajuntament «vol que les coses pactades es compleixin igual que les dates que avui s'han esmentat». La flamant comissió tripartida creada ahir hauria de vetllar per això.
El projecte de soterrament de les vies preveu crear un gran passeig a l'Ă mplia franja de terra que guanyarĂ Montcada amb l'operaciĂł. Aquestes obres tambĂ© inclouen la construcciĂł d'una nova estaciĂł sota terra i un encreuament a diferents nivells entre les lĂnies de Barcelona-Portbou i de Barcelona-Manresa (R-4).
Foment passa al 2012 el soterrament del tren a Montcada
La falta de mĂ©s concreciĂł crea recels en els veĂŻns i els grups polĂtics
Divendres, 29 de octubre del 2010 Imprimir Enviar aquesta notĂcia Augmentar/ Reduir text
RAMON COMORERA
BARCELONA
El Ministeri de Foment i de forma mĂ©s especial el seu secretari d'Estat d'Infraestructures, VĂctor Morlán, tenen un compromĂs especial a Montcada i Reixac. És el soterrament de la lĂnia convencional R-2 de Rodalies i de Girona i França que divideix des de fa dècades la ciutat. Aquesta obra complexa i cara es va pactar solemnement el 2007 com a compensaciĂł pel tĂşnel de l'AVE, en execuciĂł, que travessa tambĂ© la poblaciĂł pel mateix corredor. Ajuntament i veĂŻns insisteixen des de fa mesos a dir que Ă©s hora de passar als fets i reclamen concreciĂł per iniciar els treballs. Però les dificultats de l'Estat per pagar noves inversions alteren molts plans. Morlán va dir ahir als interessats a Barcelona que el procĂ©s no s'atura, però la realitat Ă©s que serĂ mĂ©s lent i l'inici de l'obra, que es preveia per al 2011, passarĂ al 2012, sense mĂ©s concreciĂł.
Morlán va mantenir ahir a altes hores de la nit una inusual reuniĂł de gairebĂ© tres hores a la DelegaciĂł del Govern amb l'alcaldessa de Montcada, els portaveus dels cinc grups municipals i dos representants de la plataforma ciutadana Tracte Just Soterrament Total, que fa dues dècades que estĂ lluitant perquè el ferrocarril desaparegui de la superfĂcie. El secretari d'Estat va ratificar el compliment del conveni firmat fa tres anys, però la paraula mĂ©s utilitzada per molts assistents a la sortida va ser la de decepciĂł per la falta de compromisos i de dates concretes.
Foment, la Generalitat (a la trobada d'ahir hi va assistir també el secretari per a la Mobilitat, Manel Nadal) i l'ajuntament van acordar crear «un equip de treball per coordinar la perfecta execució dels projectes constructius del tram Vall-
bona-Montcada». Morlán va explicar que els 330 milions que s'estima que costa actualment soterrar els 5,2 quilòmetres de vies han portat a dividir el projecte executiu en cinc parts. La seva redacció conjunta, va afirmar, ja s'ha iniciat i es preveu que s'acabi al llarg del 2011.
AMB TUNELADORA / Si això es compleix, el 2012 podria licitar-se la primera de les parts del túnel, la que s'ha de fer amb tuneladora. A continuació vindrien les altres. És clar que aleshores, com recordava en to greu Josep Bacardit, representant de la plataforma reivindicativa, ja s'hauran celebrat fins i tot les eleccions generals. «Veiem bones intencions, però tot són paraules i el que ara se'ns demana és un acte de fe. Si cal sortir al carrer una altra vegada, ho farem», va dir.
L'alcaldessa socialista Maria Elena Pérez, que va substituir abans de l'estiu el dimitit César Arrizabalaga i que governa en coalició amb CiU, va insistir a dir que l'ajuntament «vol que les coses pactades es compleixin igual que les dates que avui s'han esmentat». La flamant comissió tripartida creada ahir hauria de vetllar per això.
El projecte de soterrament de les vies preveu crear un gran passeig a l'Ă mplia franja de terra que guanyarĂ Montcada amb l'operaciĂł. Aquestes obres tambĂ© inclouen la construcciĂł d'una nova estaciĂł sota terra i un encreuament a diferents nivells entre les lĂnies de Barcelona-Portbou i de Barcelona-Manresa (R-4).
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Total-total?
Volen soterrar totalment Montcada? La primera ciutat-metro del mĂłn?Tracte Just Soterrament Total
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
Tanto por el lado de Hospitalet como por el lado de Montcada,lo que urgĂa/urge es hacer el tĂşnel del AVE.Los soterramientos de las lĂneas convencionales van para muuuuuuy largo.
No hay nada más que ver todo lo que han hecho en el lado de Hospitalet desde la inauguración del AVE:absolutamente nada.Ni siquiera "el cajón de Sants" han comenzado.
No hay nada más que ver todo lo que han hecho en el lado de Hospitalet desde la inauguración del AVE:absolutamente nada.Ni siquiera "el cajón de Sants" han comenzado.
- Sagrerenc
- N9

- Entrades: 1479
- Membre des de: 22 des. 2009, 16:17
- Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12
Re: Projecte lĂnia C2, a Ajuntament Montcada
Lògicament, el que mĂ©s urgeix es oferir nous serveis a la ciutadania. Ara bĂ©, les obres del calaix de Sants podrien començar d'aquĂ a pocs mesos, realitzant-se al llarg de l'any 2011.sergi ha escrit:Tanto por el lado de Hospitalet como por el lado de Montcada,lo que urgĂa/urge es hacer el tĂşnel del AVE.Los soterramientos de las lĂneas convencionales van para muuuuuuy largo.
No hay nada más que ver todo lo que han hecho en el lado de Hospitalet desde la inauguración del AVE:absolutamente nada.Ni siquiera "el cajón de Sants" han comenzado.


