14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril
- Serie-1000-metro
- N7
- Entrades: 506
- Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contacta:
Es nota que som mecànics, eh?Serie-1000-metro ha escrit:Numes em falta acabar de montar la bomba nova de gasolina i ja funcionarà.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
doncs jo cada cop ho tinc més complicat perquè en breu (el més aviat possible de fet) començaré el procés de restauració del meu cotxe, així que igual haig de venir a la trobada en transport públic 

ES PELIGROSO ASOMARSE
Quin model tens? 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
I el "Terror del Jarama", no serveix? 

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Com està el tema?
Ara que tinc el SEAT 124 mes o menys apunt, pero funciona bé.
Salut i peles!!!

Ara que tinc el SEAT 124 mes o menys apunt, pero funciona bé.
Salut i peles!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Al meu li he de fer un parell de coses sense gaire importància (ajustar/reemplaçar un manguito, i canviar-li la junta d'admissió del carburador). Quan estigui fet, parlem 

- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
El meu fa una mica el tonto amb la bateria, però suposo que es portarà bé
Serà qüestió de començar a quedar per una data concreta, no us sembla?
Comença la subasta:
Proposo el diumenge 3 de desembre, el cap de setmana anterior al del pont de la constitució.

Serà qüestió de començar a quedar per una data concreta, no us sembla?
Comença la subasta:
Proposo el diumenge 3 de desembre, el cap de setmana anterior al del pont de la constitució.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
"Val, amb reserves". El cotxe imagino que ja el tindré en solfa, però aquell dia hi ha Masadas...
Colapseu els accessos amb els vostres cotxes... qui sap si algú us els voldrà comprar!

EI!!!! Ara m'assebento del tema!!!
A veure, jo puc apuntar-m'hi, però primer us haig de fer una consulta. Podria venir amb un dels dos cotxes següents:
- Seat 600 1ª sèrie, de 1960. Problemes: els normals d'un 600. Les pujades fortes, a 30 per hora, i controlant que no s'escalfi. Us endarrariré a tots i arrivarem a La Tor a l'hora de sopar
- Land Rover 88 que en teoria té 30 anys. Problema: estèticament està gairebé d'origen, però a nivell mecànic té més modificacions que la Bibi Andersen, i per tant no sé si és un clàssic o no. Això sí, corre que se les pela, ja no tindriem el problema de temps que esmentava amb el 600.
I cer cert, la "Assiette de charcuterie" de la cantina de Latour de Carol és digna de recordar. Encara me'n recordo de quan hi vaig pujar amb en Josep Serré, n'Aaron, i n'Eloi.
Apa, ja em direu el què.

A veure, jo puc apuntar-m'hi, però primer us haig de fer una consulta. Podria venir amb un dels dos cotxes següents:
- Seat 600 1ª sèrie, de 1960. Problemes: els normals d'un 600. Les pujades fortes, a 30 per hora, i controlant que no s'escalfi. Us endarrariré a tots i arrivarem a La Tor a l'hora de sopar

- Land Rover 88 que en teoria té 30 anys. Problema: estèticament està gairebé d'origen, però a nivell mecànic té més modificacions que la Bibi Andersen, i per tant no sé si és un clàssic o no. Això sí, corre que se les pela, ja no tindriem el problema de temps que esmentava amb el 600.
I cer cert, la "Assiette de charcuterie" de la cantina de Latour de Carol és digna de recordar. Encara me'n recordo de quan hi vaig pujar amb en Josep Serré, n'Aaron, i n'Eloi.
Apa, ja em direu el què.
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Al final voleu anar amb els cotxes antics fins la Tour?
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
No, havíem quedat que molt més a prop (Gelida, etc.)
Jo voto pel 600 N
awe, no et pensis el que no és: no anirem pas a una velocitat difícil d'assolir pel 600, precissament, je je.
Jo voto pel 600 N

awe, no et pensis el que no és: no anirem pas a una velocitat difícil d'assolir pel 600, precissament, je je.
- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
A val!
Com molt, anirem a 100!
Salut i peles!!!
Com molt, anirem a 100!
Salut i peles!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Clar, es tracta de gaudir del petit viatge i de la companyia (i dels frikismes verbals que puguin sortit en tan limitat espai) i no pas de veure com ens avança un tapacub 

- Serie-1000-metro
- N7
- Contacta:
Duptu molt que el tapacup del meu SEAT 124, en cas d'accident sortis disperat, perque per treurels, la feinada que tinc, un tornavís, i començar a fer palanca i pican, fins que al final surt, i cuan surt et fot la gran ai carai! a la cara! XD
Salut i peles!!!
Salut i peles!!!
OK, doncs el 600N, però que quedi clar i ho aviso des d'ara mateix: velocitat màxima 70km/h, i res més. Penseu que té el motor més petit i marxes més curtes que les altres sèries de 600, i per tant encara corre menys que els altres (que ja és a dir).
Per això ho he posat… no sé, és que em veig a venir que acabareu fins els nassos d'esperar-me. Faré tots els possibles per tenir el Land Rover a punt. Si ho aconsegueixo, vosaltres potser no us en adonareu, però em podreu estar ben agraïts que no vagi amb el 600. Salutacions.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Que el Marçal ho diu de broma, home. Porta't el 600. Ja has vist el "llistat de vehicles". No podrem jugar precisament a fer curses (ni ha de ser la nostra pretensió). Si en una activitat com aquesta no pogués tenir cabuda un 600 N, podíem anar desmuntant la paradeta. Es tracta de gaudir dels cotxes de la manera adequada, que en la seva vellesa és més aviat plàcida.