Sort !!
Ja tinc els enllaços, tot i que no he trobat el de l'associació de la banda aragonesa:
CRELOC: Comité pour la Réouverture de la Ligne Oloron Canfranc
CREFCO: Coordinadora para la Reapertura del Ferrocarril Canfranc-Oloron.
Salut.

Entrada Autor: genissimon »
Entrada Autor: Jordi Freixas »
... però vaja.orique ha escrit:Jordi Freixas ha escrit:Enviado el Sábado, 10 de Febrero de 2007 a las 19:47 por moralduro![]()
Per altra banda, me n'alegro. A veure si encara tindrem reobert el tram Oloron - Canfranc (encara que al·legaran que hi ha servei d'autobús...)

Mmmmm....fantito ha escrit:Home! Doncs no està bé aprofitar-se de la feina dels demés. La notícia que has inclós la va posar en Moralduro al Tranvia Portal i lo més raonable i correcte seria hever posat l'enllaç a la notícia i no copiar-la.
Existeix el que es diu la Netiqueta i moltes vegades ha estat obviada en aquets forums. Prego una miqueta més de respecte envers la feina dels demés.
Ui ui, i això en 14 de febrer... aquí hi ha marroJordi Freixas ha escrit:Ui... em sembla que al pas que anem de "sense que serveixi de precendents", tu i jo al final ens farem íntims, platanito
Sr. Freixas, a aquest pas ens acabarem tolerant i tot!entfe001 ha escrit:Ui ui, i això en 14 de febrer... aquí hi ha marroJordi Freixas ha escrit:Ui... em sembla que al pas que anem de "sense que serveixi de precendents", tu i jo al final ens farem íntims, platanito
(que consti que, per a mi, el dia dels enamorats no és el 14 de febrer sinó el 23 d'abril, però donada la circumstància del dia no he pogut evitar fer la broma)
Torna a “Ferrocarril en general”