Més informació aquí.
Algú s'apuntaria a fer un La Tor de Querol - Portbou via París? 8)
Hora i data actual: 24 juny 2026, 07:07
Entrada Autor: entfe001 » 17 set. 2006, 20:10

Entrada Autor: liniadelRipollés » 17 set. 2006, 20:27
Entrada Autor: entfe001 » 18 set. 2006, 23:33
Doncs al final faré un Cerbère - Latour via gare d'Austerlitz. L'anada per la nit del divendres 13 al dissabte 14 d'octubre i la tornada per la nit següent.entfe001 ha escrit:Algú s'apuntaria a fer un La Tor de Querol - Portbou via París? 8)

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 19 set. 2006, 09:14
Entrada Autor: aarongilp » 19 set. 2006, 13:26


Entrada Autor: Fran-Ikarus » 19 set. 2006, 18:19
Entrada Autor: aarongilp » 19 set. 2006, 18:52
Dels que anem em sembla que cap dels 3 tenim massa ganes de quedar-nos-hi allà una nit...més que res, perquè per molt barat que sigui l'allotjament ens sortirà per 25-30€ per persona, cosa que almenys jo i mon pare no estem disposats a pagar...a més...haig de batre el rècord de km's en un dia...Fran-Ikarus ha escrit:Voleu dir que, pel que us pugui costar una sola nit d'alberg -no parlem d'allotjament en el Ritz- i uns pocs àpats en llocs de fast-food, no us val la pena de passar-hi una nit? Molt millor això que la sensació frustrant d' "arribar, tocar i tornar".

Entrada Autor: Trenscat » 19 set. 2006, 21:00
Entrada Autor: aarongilp » 19 set. 2006, 21:37
Tranquil que encara falten 2 díes i jo ja he tingut algun problema d'última hora...així que si els conseguim seran ben merescuts...Trenscat ha escrit:Recordeu que primer hem d'aconseguir bitllet, que no tinc gaire clar que sigui fàcil!!

Entrada Autor: ROMI65 » 19 set. 2006, 23:13
Entrada Autor: aarongilp » 19 set. 2006, 23:37
Sí, jo almenys ja ho sé...i per això només estaré 4 hores, en cas de conseguir els bitllets, a Paris.En ROMI65 ha escrit:Dues cosetes:
1) Us recorde que els bitllets a 5 euros són només per als viatges en TGV, no per als trens nocturns i altres.
Encara que anés el 14 d'Octubre dubto que tingués gaire temps, ja que Villeneuve està, si no m'equivoco, a una mitja hora en RER de Gare de Lyon...una hora d'anar i tornar més una hora d'estar allí ja perdo la meitat del temps disponible...I també ha escrit:2) Si algú aconsegueix bitllets per estar a París el 14 d'octubre, podrà aprofitar de la jornada de portes obertes al taller de manteniment de Villeneuve-St-Georges (TGV Sud-est i Mediterrani)

Entrada Autor: Trenscat » 20 set. 2006, 19:09
Entrada Autor: aarongilp » 20 set. 2006, 19:25
Tranquil que no ets l'únic. Fa alguns mesos que pensava en com poder anar a Paris...si demà aconsegueixo els bitllets (i això que encara no sé quin día pujar), hauré acomplert un dessig que com deia feia temps que li anava darrere...i faig les mateixes preguntes que tu, aviam si algú ens respon...jo crec que sí, que serà com dius, entrant a voyages-sncf.com com si volguéssis agafar un bitllet igualment...Trenscat ha escrit:Ja sé que s'ha dit alguns cops però vull estar-ne segur per no espifiar-la demà a l'intentar aconseguir un dels bitllets de 5€. La veritat és que anar a París és una cosa que realment em fa moltíssima il·lusió i que seria molt feliç si ho pugués aconseguir. En fi, dit això, suposo que per fer la reserva haig d'entrar a http://www.voyages-sncf.com o a http://www.tgv.com i fer la reserva com si vulgués un bitllet normal (amb el buscador d'horaris i tota la pesca) només que em dirà que en lloc de 100 i no sé quants euros el bitllet m'hauria de dir que val 5€. És així, no?
Ja estic nerviós per saber què passarà demàEspero no amargar-me el dia si no en puc tenir...

Entrada Autor: ROMI65 » 20 set. 2006, 21:04
Supose que serà com tu dius, buscant un bitllet a voyages-sncf.com de la manera "normal" (sé tant com tu del tema, no et pensesTrenscat ha escrit:Ja sé que s'ha dit alguns cops però vull estar-ne segur per no espifiar-la demà a l'intentar aconseguir un dels bitllets de 5€. La veritat és que anar a París és una cosa que realment em fa moltíssima il·lusió i que seria molt feliç si ho pugués aconseguir. En fi, dit això, suposo que per fer la reserva haig d'entrar a http://www.voyages-sncf.com o a http://www.tgv.com i fer la reserva com si vulgués un bitllet normal (amb el buscador d'horaris i tota la pesca) només que em dirà que en lloc de 100 i no sé quants euros el bitllet m'hauria de dir que val 5€. És així, no?
Ja estic nerviós per saber què passarà demàEspero no amargar-me el dia si no en puc tenir...
Entrada Autor: Trenscat » 20 set. 2006, 21:25
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026