
Retards, avaries i deficiències en el servei del TRAM
Pels amants del control de circulació manual, aquesta tarda sobre 2/4 de 6 al final de línia del TramBaix a Francesc Macià no se exactament que passava però els semàfors quardats "gegants" no funcionaven, els nomals però de tranvia (els que son com els dels cotxes però en lloc de colors tenen una ratlla) estaven tots en la posició de ratlla horitzontal de forma intermitent i un empleat de Trammet, tot trajat, estava davant de les caixes aquelles grises amb totes les portes obertes, suposo, regulant el canvi d'agulles o algo... 

De LV:
Un choque entre dos turismos obliga cortar el servicio del Trambaix durante media hora
29/11/2006 | Actualizada a las 21:22h
Barcelona. (EFE).- Un choque entre dos turismos en el cruce de las avenidas de Diagonal y de Sarriá, cuyos ocupantes han resultado heridos leves, ha provocado el corte de la línea del Trambaix durante cerca de media hora.
El accidente se ha producido sobre las 17:45 horas cuando los dos vehículos han chocado y uno de ellos ha quedado sobre los raíles del tranvía.
La circulación del Trambaix ha quedado interrumpida hasta la 18:20 horas, hasta que una grúa ha retirado el vehículo siniestrado.
Un choque entre dos turismos obliga cortar el servicio del Trambaix durante media hora
29/11/2006 | Actualizada a las 21:22h
Barcelona. (EFE).- Un choque entre dos turismos en el cruce de las avenidas de Diagonal y de Sarriá, cuyos ocupantes han resultado heridos leves, ha provocado el corte de la línea del Trambaix durante cerca de media hora.
El accidente se ha producido sobre las 17:45 horas cuando los dos vehículos han chocado y uno de ellos ha quedado sobre los raíles del tranvía.
La circulación del Trambaix ha quedado interrumpida hasta la 18:20 horas, hasta que una grúa ha retirado el vehículo siniestrado.
Bé, mentre xoquin entre ells... Ajo y agua.lavanguardia.es ha escrit: Barcelona. (EFE).- Un choque entre dos turismos en el cruce de las avenidas de Diagonal y de Sarriá, cuyos ocupantes han resultado heridos leves, ha provocado el corte de la línea del Trambaix durante cerca de media hora.
El accidente se ha producido sobre las 17:45 horas cuando los dos vehículos han chocado y uno de ellos ha quedado sobre los raíles del tranvía.
Ja em va semblar ahir a un quart de set que hi havia massa gent esperant el Tram!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
El mal és que, de pas, van impedir la circulació del transport públic.Platanito ha escrit:Bé, mentre xoquin entre ells... Ajo y agua.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Un dels afectats vaig ser jo... (sort de la quantitat de línies de bus que passen per aquell tram de la Diagonal)
Sobre els rails vaig poder veure un VW Golf vermell; l'altre cotxe es veu que ja se l'havien emportat.
Sobre els rails vaig poder veure un VW Golf vermell; l'altre cotxe es veu que ja se l'havien emportat.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Acabo de sentir a Onda Rambla, que a la parada de Maria Cristina del Trambaix, unes noies estrangeres, que han baixat d'un, han estat atropellades per el del sentit contrari, al no veure el semàfor vermell. Sembla ser que el conductor, les havia avisat amb el clàxon, però elles no el van sentir, perquè duien auriculars.
Res d'extrany, es tracta simplement del tercer nivell d'avís:metring ha escrit:Acabo de sentir a Onda Rambla, que a la parada de Maria Cristina del Trambaix, unes noies estrangeres, que han baixat d'un, han estat atropellades per el del sentit contrari, al no veure el semàfor vermell. Sembla ser que el conductor, les havia avisat amb el clàxon, però elles no el van sentir, perquè duien auriculars.
1) visual
2) acústic
i 3) tàctil!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No trobo la notícia d'aquest atropellament per enlloc. A veure què diuen els periodistes ...
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ahir a la tarda va passar alguna cosa al TRAM. Quan vaig arribar al terminal de Francesc Macià acabava de marxar un... i els temps d'arribada previstos pels següents eren 12, 15, 17, 19, 21 minuts!
Com que no em podia permetre d'esperar 12 minuts, vaig creuar la plaça i agafar el primer bus que em permetia de substituir-lo (l'agraciat va ser el 33) Incís per algú que es pensi que el tramvia pot substituir per complet el bus a la Diagonal. Què passaria en aquests casos?
Des del bus anava veient com les parades en sentit Llobregat estaven plenes a vessar. El primer tramvia en sentit Francesc Macià (el dels "12 minuts"), que és el primer que podria passar en sentit Llobregat 10 minuts més tard, el vam trobar ja a l'alçada de Maria Cristina.
Com que no em podia permetre d'esperar 12 minuts, vaig creuar la plaça i agafar el primer bus que em permetia de substituir-lo (l'agraciat va ser el 33) Incís per algú que es pensi que el tramvia pot substituir per complet el bus a la Diagonal. Què passaria en aquests casos?
Des del bus anava veient com les parades en sentit Llobregat estaven plenes a vessar. El primer tramvia en sentit Francesc Macià (el dels "12 minuts"), que és el primer que podria passar en sentit Llobregat 10 minuts més tard, el vam trobar ja a l'alçada de Maria Cristina.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Per desgràcia, un atropellament
De La Vanguardia:
El Trambaix atropella a una mujer de 74 años en Cornellà
18/01/2007 | Actualizada a las 19:37h
Cornellà. (BARCELONA). (EUROPA PRESS).- Un convoy del Trambaix atropelló este mediodía a una mujer de 74 años a la altura de la parada de Cornell Centre, en Cornell de Llobregat (Barcelona), según informaron fuentes del tranvía metropolitano.
El suceso tuvo lugar sobre las 12.20 horas, cuando, según varios testimonios, la víctima estaba cruzando las vías del tranvía fuera del paso de peatones y lejos del semáforo, por una zona en la que no estaba permitido.
La mujer, vecina de Cornell, fue trasladada al Hospital de Bellvitge por los servicios de urgencia con un traumatismo en la cabeza, aunque se desconoce su estado exacto.
Como consecuencia del accidente, las dos líneas del Trambaix funcionaron con retrasos y alteraciones durante 40 minutos, hasta las 13 horas, cuando se restableció la normalidad.

De La Vanguardia:
El Trambaix atropella a una mujer de 74 años en Cornellà
18/01/2007 | Actualizada a las 19:37h
Cornellà. (BARCELONA). (EUROPA PRESS).- Un convoy del Trambaix atropelló este mediodía a una mujer de 74 años a la altura de la parada de Cornell Centre, en Cornell de Llobregat (Barcelona), según informaron fuentes del tranvía metropolitano.
El suceso tuvo lugar sobre las 12.20 horas, cuando, según varios testimonios, la víctima estaba cruzando las vías del tranvía fuera del paso de peatones y lejos del semáforo, por una zona en la que no estaba permitido.
La mujer, vecina de Cornell, fue trasladada al Hospital de Bellvitge por los servicios de urgencia con un traumatismo en la cabeza, aunque se desconoce su estado exacto.
Como consecuencia del accidente, las dos líneas del Trambaix funcionaron con retrasos y alteraciones durante 40 minutos, hasta las 13 horas, cuando se restableció la normalidad.
És el que TMB anunciaria com a un comportament incívic. Fora "conyetes", sap greu per la senyora, però si tothom passa per on li fot la gana i cadascú fa el que li rota, doncs passen coses així.metring ha escrit:
El Trambaix atropella a una mujer de 74 años en Cornellà
El suceso tuvo lugar sobre las 12.20 horas, cuando, según varios testimonios, la víctima estaba cruzando las vías del tranvía fuera del paso de peatones y lejos del semáforo, por una zona en la que no estaba permitido.
A Cornellà Centre hi han 2 que no 1, sinò 2 passos zebres semaforitzats i adaptats a PMR , és a dir que no hi ha excusa. I sobre a la rotonda de dalt n'hi un altre. El que passa es que es millor creuar`per on sigui , amb la via en corba i ja pararan els altres . . .
19-01-2007
Per obres de manteniment a la via, el tramvia finalitzarà el recorregut de la T3 a Sant Martí de l’Erm durant unes hores del cap de setmana
" Un servei especial d’autobusos farà el recorregut del tram de via anul•lat"
Amb motiu d’unes obres de manteniment a la via, la línia T3 del Trambaix finalitzarà el seu recorregut a la parada de Sant Martí de l’Erm en lloc de fer-ho a Consell Comarcal. Els treballs afecten el tram de via única entre Sant Martí de l’Erm i Rambla de Sant Just i només entre la nit de demà dissabte 20 el matí del diumenge 21.
Tramvia Metropolità posa una línia especial d’autobusos a les tres parades que es queden sense servei de tramvia – Rambla de Sant Just, Walden i Consell Comarcal- que cobriran el recorregut afectat amb la mateixa freqüència de pas que te el tramvia en aquestes hores.
Entre les 10 h de la nit i les 2 h de la matinada de dissabte i entre les 5 h i les 10h del matí de diumenge, els usuaris que vulguin realitzar el trajecte anul•lat disposaran d’un servei d’autobusos que farà el mateix recorregut del tramvia i respectant les parades existents.
Totes les parades anul•lades informaran de la ubicació de la parada provisional més propera de la xarxa d’autobusos. Els usuaris seran informats de l’anul•lació del servei d’aquestes tres parades i de l’entrada en funcionament d’una línia especial d’autobusos a través d’uns cartells informatius que es col•locaran a les parades, de les pantalles interiors dels tramvies, de les fites que hi ha a les parades i de la nostra pàgina web: http://www.trambcn.com
http://www.trambcn.com/phtml/admin/foto ... _gen07.pdf
Per obres de manteniment a la via, el tramvia finalitzarà el recorregut de la T3 a Sant Martí de l’Erm durant unes hores del cap de setmana
" Un servei especial d’autobusos farà el recorregut del tram de via anul•lat"
Amb motiu d’unes obres de manteniment a la via, la línia T3 del Trambaix finalitzarà el seu recorregut a la parada de Sant Martí de l’Erm en lloc de fer-ho a Consell Comarcal. Els treballs afecten el tram de via única entre Sant Martí de l’Erm i Rambla de Sant Just i només entre la nit de demà dissabte 20 el matí del diumenge 21.
Tramvia Metropolità posa una línia especial d’autobusos a les tres parades que es queden sense servei de tramvia – Rambla de Sant Just, Walden i Consell Comarcal- que cobriran el recorregut afectat amb la mateixa freqüència de pas que te el tramvia en aquestes hores.
Entre les 10 h de la nit i les 2 h de la matinada de dissabte i entre les 5 h i les 10h del matí de diumenge, els usuaris que vulguin realitzar el trajecte anul•lat disposaran d’un servei d’autobusos que farà el mateix recorregut del tramvia i respectant les parades existents.
Totes les parades anul•lades informaran de la ubicació de la parada provisional més propera de la xarxa d’autobusos. Els usuaris seran informats de l’anul•lació del servei d’aquestes tres parades i de l’entrada en funcionament d’una línia especial d’autobusos a través d’uns cartells informatius que es col•locaran a les parades, de les pantalles interiors dels tramvies, de les fites que hi ha a les parades i de la nostra pàgina web: http://www.trambcn.com
http://www.trambcn.com/phtml/admin/foto ... _gen07.pdf
El TRAMBESÒS transporta el mateix nombre de passatgers en dia laboral que en cap de setmana o festiu degut a la gran densitat de parcs i zones comercials (Fòrum, Ciutadella, Vila Olímpica, Parc de l'Estació del Nord, Glòries, Diagonal Mar) tot i la mateixa afluència disminueixen frequències i això fa que un recomani que no l'agafeu el TRAMbes en festiu perque no hi cap ningu!
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Es que hi ha molta tendencia a donar per fet que en qualsevol linia hi haura mes viatgers en laborables que en festius, i tot i que en general es aixi, hi ha bastantes excepcions:
#Bus 111: Te molts mes viatgers en festiu que en laborable i no el reforcen tot i que a vegades es queda mes de la meitat de gent a fora.
#Bus 118 i 128: Porten mes gent en festius, i des del 2000' que circulen els laborables i han trigat 6 anys a fer-los circular els festius.
#Bus 114: Els festius cada cop porta mes gent i nomes va cada 50 minuts. Potser si anes cada 20 encara l'agafaria mes gent.
#Bus 111: Te molts mes viatgers en festiu que en laborable i no el reforcen tot i que a vegades es queda mes de la meitat de gent a fora.
#Bus 118 i 128: Porten mes gent en festius, i des del 2000' que circulen els laborables i han trigat 6 anys a fer-los circular els festius.
#Bus 114: Els festius cada cop porta mes gent i nomes va cada 50 minuts. Potser si anes cada 20 encara l'agafaria mes gent.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Es que hi ha molta tendencia a donar per fet que en qualsevol linia hi haura mes viatgers en laborables que en festius, i tot i que en general es aixi, hi ha bastantes excepcions:
#Bus 111: Te molts mes viatgers en festiu que en laborable i no el reforcen tot i que a vegades es queda mes de la meitat de gent a fora.
#Bus 118 i 128: Porten mes gent en festius, i des del 2000' que circulen els laborables i han trigat 6 anys a fer-los circular els festius.
#Bus 114: Els festius cada cop porta mes gent i nomes va cada 50 minuts. Potser si anes cada 20 encara l'agafaria mes gent.
#Bus 111: Te molts mes viatgers en festiu que en laborable i no el reforcen tot i que a vegades es queda mes de la meitat de gent a fora.
#Bus 118 i 128: Porten mes gent en festius, i des del 2000' que circulen els laborables i han trigat 6 anys a fer-los circular els festius.
#Bus 114: Els festius cada cop porta mes gent i nomes va cada 50 minuts. Potser si anes cada 20 encara l'agafaria mes gent.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
I t'has deixat l'Alcampo de Sant Adri+a,renfe Sant Adrià i en periode estival s'ha d'afegir les platges,(Sant Adrià i Barcelona).Totalment d'acord,els dissabtes,des del meu punt de vista,els trens haurien de tenir la mateixa frequencia de pas que els laborals.Jo he anat al trambesós als laborables i va mig buit,i tampos esque les frequencies siguin d'alló,15 minuts i era un dilluns!,un dissabte mijor ni m'ho imagino.Al trambaix també veig que els caps de setmana van més ple els convoys que no pas els laborables,i fins i tot,a FGC,els dissabtes de 9 a 14 hi ha més usuaris els dissabtes que la resta de la setmana,recordem que a FGC tenim el Gran Via 2 o el Llobregat Centre o El Corte Inglès de Cornellà.o també discoteques,com ara una que hi ha prop d'Espanya,o a Sant Andreu mateix.I els trens de la R4 de renfe,amb la mega frequencia de un tren cada 20 minuts!,mijor sense paraules,Encara que els dissabtes per la tarda sobretot posen trens en doble,últimament,i no sempre,peró vamos és lo normal.I al metro,sense paraules,cada 5 0 6 minuts els dissabtes per la tarda que va a tope.En cambi,a la L3,de 3 minuts.I la L4 si un dia laborable és de 5,un dissabte,de quan és?EUKibo ha escrit:El TRAMBESÒS transporta el mateix nombre de passatgers en dia laboral que en cap de setmana o festiu degut a la gran densitat de parcs i zones comercials (Fòrum, Ciutadella, Vila Olímpica, Parc de l'Estació del Nord, Glòries, Diagonal Mar) tot i la mateixa afluència disminueixen frequències i això fa que un recomani que no l'agafeu el TRAMbes en festiu perque no hi cap ningu!
La L4 en hora puntíssima és un tren cada 4'30''. En dissabte em sembla que és cada 6' com la resta.
Jo agafo cada dia la L4 i a les 8,30 hi ha trens cada 2 o 3 minuts.George85 ha escrit:La L4 en hora puntíssima és un tren cada 4'30''. En dissabte em sembla que és cada 6' com la resta.
437.001 ha escrit:No només el recolzem, sinó que pensem que n´hi ha pocs!
T5, T6 i Tram Camp JA!!!
![]()
:festa
Ja


Jo potenciaria posar molts més TRAMS dels que hi han perquè es un mitjà de transport entre el metro i el bus. És adir que es tant ràpid i eficaç com el Metro i va per superfície com el bus. Seria molt maco agafar com exemple la "T5" per a les futures "T6,T7,T8,T9 i T10". Es adir part soterrada i part al aire lliure. També estaria bé que a les afores de Barcelona al Metro i anés també per superfície. Crec que hi hauran algunes estaciones de la "L9 i L10" que per la Zona franca aniran a l'aire lliure (per superfície).




Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!