Jo no soc massa de fer publica la meva afició pels metros i els trens, només ho sap la gent de confiança, tot i que quan penjo fotos dels meus viatges a facebook, la gent ja s'en deu fer una idea que tinc debilitat per aquest mon, tot i que ningú m'ha fet cap pregunta al respecte, i ja m'alegro que es quedi aixi.
Una cosa que si em fa molt bullir la sang es quan estic veient videos de gent que enregistra amb la seva camara circulacions ferroviaries a alguna estació, i despres miro els comentaris i surt algú amb "pero que haces grabando trenes, menudo friki" o pitjor encara "que ganas tengo de graffitearme ese tren". Fins el que he arrivat a veure, el propietari del video sempre opta per no fer-hi cas. Jo també tinc un canal amb grabacions meves, i he de reconeixer que si m'ho fessin a mi saltaria de seguida.
Que hi farem, la gent veu extrany tot el que no sigui fer el que fa la multitut (i fer-ho acompanyat, que aquesta es un altra, la gent no sap anar enlloc si no li acompanya algú). Encara recordo quan anava amb una noia a agafar el Tram a l'estació de Sant Adrià, i al arribar-hi al carrer de l'estacio em diu "que feo tiene que ser vivir en esta calle con la estación delante". Vaig preferir fingir que no habia escoltat alló.
I si em permitiu un petit offtopic, una altra afició que tinc i la gent encara veu més extranya que lo del món ferroviari: viatjar sol.
👍0👎0