437.001 ha escrit:- Pau <> Canfranc (réélectrification Pau - Oloron : 1500Vcc > 25000V ~) [25000V / 93 Km / 20??]



Ostres! A França es dignen a fer coses per a menar als confins del món civilitzat!
Hora i data actual: 14 set. 2025, 21:07
Entrada Autor: Guigui » 02 ago. 2009, 00:22
437.001 ha escrit:- Pau <> Canfranc (réélectrification Pau - Oloron : 1500Vcc > 25000V ~) [25000V / 93 Km / 20??]
Entrada Autor: BB9200 » 02 ago. 2009, 12:48
Entrada Autor: 437.001 » 03 ago. 2009, 18:17
Vaja... primera notícia.BB9200 ha escrit:Gràcies per aquesta informació.
Amb el darrer canvi d'horaris, ja tenim una línia estil Canfranc. La línia Montréjeau-Luchon ha deixat de fer serveis per ferrocarril.
??? Però si fa dos dies que l´han tancat!! Quins estudis volen fer que no duguin a la conclusió que cal reintroduir els 3 TER Montluçon-St.Eloy-Clermont i vvv que hi havia abans del tancament, tot això després, evidentment, de la renovació total de la via i del viaducte de les Fades? Aquesta línia es va tancar pel pèssim estat de les instal.lacions, no perquè no hi pugés ningú! Avui en dia el servei CAR TER que l´ha substituït no ha estat cap millora, al contrari.A la par que a l'Auvèrnia estan pensant en reobrir alguna línia com Volvic-Lapeyrouse per les noves companyies de mercaderies, com Veolia, ECR... I estudis també a veure quin seria e tràfic aproximat de passatgers.
La Bretània és la regió que ha desbancat a l'Alsàcia en rècord de puntualitat aquest any, per cert.
Dir que en la línia Portbou-Narbonne s'estan generalitzant ràpidament els serveis coberts amb AGC, en detriment sobretot de les Z2, i d'alguns serveis que eren coberts amb material Corail.
Entrada Autor: BB9200 » 03 ago. 2009, 18:26
Entrada Autor: BB9200 » 04 ago. 2009, 19:55
Entrada Autor: Guigui » 05 ago. 2009, 01:02
Però circula entre Ginebra i Milà. Per tant, no és cap "nova sobre França".BB9200 ha escrit:http://www.lrpresse.fr/trains/viewtopic.php?t=29054
En aquest enllaç podeu trobar el Cisalpino nou (sembla un 114...), que ja està en circulació.
Entrada Autor: BB9200 » 05 ago. 2009, 17:58
Entrada Autor: Guigui » 07 ago. 2009, 20:25
Entrada Autor: 437.001 » 08 set. 2009, 20:08
Entrada Autor: 437.001 » 10 set. 2009, 19:27
Un placer...Pardal ha escrit:Asturianu de les cuenques oh!
Entrada Autor: 437.001 » 14 set. 2009, 00:48
Entrada Autor: Guigui » 14 set. 2009, 00:59
Per tant, si Renfomentadif no en pren nota, és perquè no vol.437.001 ha escrit:Resulta que la línia Cannes-Grasse, reoberta el 2005 després d´haver estat tancada el 1938, ha estat un èxit tan rotund que en el proper contracte-programa, es preveuen obres per millorar-ne la capacitat! Es van quedar curts!
Entrada Autor: 437.001 » 16 set. 2009, 00:21
Potser una línia similar a la de Cannes-Grasse sigui Albatera-Torrevieja (em refereixo a població servida), però em sembla que part del traçat ha desaparegut.Guigui ha escrit:Per tant, si Renfomentadif no en pren nota, és perquè no vol.437.001 ha escrit:Resulta que la línia Cannes-Grasse, reoberta el 2005 després d´haver estat tancada el 1938, ha estat un èxit tan rotund que en el proper contracte-programa, es preveuen obres per millorar-ne la capacitat! Es van quedar curts!
Entrada Autor: BB9200 » 26 nov. 2009, 18:51
Torna a “Ferrocarril en general”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025