Després passen coses com les del metro de València i ens indignem perquè no tenen un sistema de seguretat decent...metring ha escrit:A les hores, tant ATO, tant posar més trens, i no augmenten les freqüències, per a què (...) serveix tot això???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Re: Fins els [...] de la L1 de TMB!!!!!
I amb això què m'estàs dient, que la L1 no pot tenir unes freqüències com la resta de les línies???? Si us plau, no barregem les coses.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Evidentment que sí. I si fes falta, millors, ja que hi ha altres ciutats on ho són. Fins i tot FGC aconsegueix fer coses molt més complicades en el tram final de la línia del Vallès.metring ha escrit:la L1 no pot tenir unes freqüències com la resta de les línies????
Suposo que al que es refereix en Victorcasta és que el sistema actual encara no ho permet la qual cosa, a les alçades que estem, i tenint en compte el temps que portem esperant i la saturació en hora punta, és bastant inadmissible.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Sí que les pot tenir. De fet, s'havia pensat que amb l'ATP hi hagués un carrussel d'uns 30-33 trens.
Personalment crec que aquests problemes són deguts al fet que encara se circula en mode manual sota un ATP que està pensat per aprofitar-lo bé amb un ATO. Anar de l'estació A a l'estació B, en condicions favorables, amb l'ATO es tardaran sempre X segons; en canvi, en mode manual el temps pot variar depenent de la voluntat del motorista i aquesta petita variació fa variar les freqüències i que la regulació no sigui uniforme entre un tren i l'altre... D'altra banda, cal tenir en compte que és la línia més llarga, la que més passatge porta i la que passa pels llocs amb més afluència de la ciutat, fets que poden provocar incidències que també trastoquin les freqüències. A la L1 no se la pot considerar una línia "tranquila"... per un motiu o per un altre, sempre passa alguna cosa...
Personalment crec que aquests problemes són deguts al fet que encara se circula en mode manual sota un ATP que està pensat per aprofitar-lo bé amb un ATO. Anar de l'estació A a l'estació B, en condicions favorables, amb l'ATO es tardaran sempre X segons; en canvi, en mode manual el temps pot variar depenent de la voluntat del motorista i aquesta petita variació fa variar les freqüències i que la regulació no sigui uniforme entre un tren i l'altre... D'altra banda, cal tenir en compte que és la línia més llarga, la que més passatge porta i la que passa pels llocs amb més afluència de la ciutat, fets que poden provocar incidències que també trastoquin les freqüències. A la L1 no se la pot considerar una línia "tranquila"... per un motiu o per un altre, sempre passa alguna cosa...
el fet de que l'ATP sigui de la casa Bombardier (una M segons els tècnics) que necessita vora de 3 minuts i mig per resetejar-se, no es que ajudi a les freqüències.
El LLOP ha escrit:el fet de que l'ATP sigui de la casa Bombardier (una M segons els tècnics) que necessita vora de 3 minuts i mig per resetejar-se, no es que ajudi a les freqüències.
A les hores, aquí està la clau de tot

I no seria possible que canviessin d'empresa, donats els resultats? Que tornin els diners, i a otra cosa, mariposa.
pel que es veu, això es va fer per no dependre d'una sola companyia subministradora de tecnologia.
Doncs pel que hem vist, el criteri hauria d'haver estat que les empreses fossin competents, al marge que sigui una o més.
Doncs ara resulta que en depenen, tècnicament parlant. Perquè queda clar que quan el sistema se'n va en orris, tota la línia se'n ressent.El LLOP ha escrit:pel que es veu, això es va fer per no dependre d'una sola companyia subministradora de tecnologia.
Molta teoria i poca pràctica...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Doncs nois si hi esteu fins els [....] de la L1, jo que ara agafo la L5 i ultimament va fatal, no se que passa pero es para molt a les estacions, a dins el túnel. No se. Primer van dir que eren els 1000 però vec que els 5000 + o - son iguals. jeje.
Salut!
Salut!
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
al mes de juliol es quan comença a treballar el personal de nou ingrés per a l'estiu i els primers dies ja se sap.
L'ATP de la L3, també és de Bombardier, i no recordo problemes com els de la L1, quan anava a Cotxera, gairebé sempre hi havia un treballador de Bombardier.
El metro de Barcelona amb motoristes!
El Llop
Salut!
Bueno així estan perdonats jeje.al mes de juliol es quan comença a treballar el personal de nou ingrés per a l'estiu i els primers dies ja se sap.
Salut!
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Bones,
Jo també sóc víctima de la L1 (Santa Eulàlia), normalment fins Universitat (Per agafar L2) o Arc de Triomf (per agafar Renfe).
Farà un mes, vaig anar a sopar entre setmana i vaig agafar un dels darrers trens (23:30) a Urquinaona. El temps d'espera era de 8:00 minuts. Per l'hora que és... pot ser raonable. Lo fotut és que l'endemà al matí, a les 8:45, el temps d'espera a Santa Eulàlia era de 7:00 minuts!!!!!!!! Em vaig quedar flipant. I com és de preveure, l'estació plena a vessar.
I els trens sense aire acondicionat, o al mínim, també cada dia. Increïble.
I amb l'obertura de Mercat Nou semblava que la cosa aniria millor, que va!! El tren enlloc d'anar a 10km/h com abans, va a 15...
Quan faig l'intercanvi a Universitat L1->L2, allò és la glòria... normalment quan baixo el tren ja vé, o com a molt espero <1 minut. I vé un tren amb seients buits, i fresc. Així dóna gust pagar el meu preuat viatge de T-10. Per viatjar amb L1 així, haurien d'obrir portes, com a mínim.
Dieu que és l'estació més llarga i que creua tot Barcelona, doncs precisament per això hauria de ser la millor!! (De cara als guiris, vaia caqueta d'imatge es deuen endur). A Londres, la Línia vermella (Central Line, comparable a la nostra L1?) també creua tota la ciutat i funciona com una seda. I si s'atura més de 15 segons en una estació/túnel, el conductor avisa per megafonia del què està passant i quan es rependrà la marxa. Tant costa fer això a BCN?
Ja he viscut a diversos barris de Barcelona (Vallcarca, Clot/Camp de l'Arpa, Lesseps, Alfons X), i actualment (Santa Eulàlia) és el pitjor malsón en quant al metro. Sort del bicing!!!!!!!!!!!!
Jo també sóc víctima de la L1 (Santa Eulàlia), normalment fins Universitat (Per agafar L2) o Arc de Triomf (per agafar Renfe).
Farà un mes, vaig anar a sopar entre setmana i vaig agafar un dels darrers trens (23:30) a Urquinaona. El temps d'espera era de 8:00 minuts. Per l'hora que és... pot ser raonable. Lo fotut és que l'endemà al matí, a les 8:45, el temps d'espera a Santa Eulàlia era de 7:00 minuts!!!!!!!! Em vaig quedar flipant. I com és de preveure, l'estació plena a vessar.
I els trens sense aire acondicionat, o al mínim, també cada dia. Increïble.
I amb l'obertura de Mercat Nou semblava que la cosa aniria millor, que va!! El tren enlloc d'anar a 10km/h com abans, va a 15...
Quan faig l'intercanvi a Universitat L1->L2, allò és la glòria... normalment quan baixo el tren ja vé, o com a molt espero <1 minut. I vé un tren amb seients buits, i fresc. Així dóna gust pagar el meu preuat viatge de T-10. Per viatjar amb L1 així, haurien d'obrir portes, com a mínim.
Dieu que és l'estació més llarga i que creua tot Barcelona, doncs precisament per això hauria de ser la millor!! (De cara als guiris, vaia caqueta d'imatge es deuen endur). A Londres, la Línia vermella (Central Line, comparable a la nostra L1?) també creua tota la ciutat i funciona com una seda. I si s'atura més de 15 segons en una estació/túnel, el conductor avisa per megafonia del què està passant i quan es rependrà la marxa. Tant costa fer això a BCN?
Ja he viscut a diversos barris de Barcelona (Vallcarca, Clot/Camp de l'Arpa, Lesseps, Alfons X), i actualment (Santa Eulàlia) és el pitjor malsón en quant al metro. Sort del bicing!!!!!!!!!!!!
Fórmula.CAT: Música en català i grups independents
- automotorserie 436
- N7
- Entrades: 557
Pero si es muy fácil solucionar los problemas de la L1, ¡¡¡¡¡Traspàs a la Generalitat!!!!
JAJAJAJA

JAJAJAJA

Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Muy buena éstaautomotorserie 436 ha escrit:Pero si es muy fácil solucionar los problemas de la L1, ¡¡¡¡¡Traspàs a la Generalitat!!!!
JAJAJAJA

Pujo el fil per preguntar formalment si es sap alguna data concreta de quan es podrà sol·lucionar el problema que impedeix que la L1 del metro tingui la mateixa freqüència que la resta de línies, perquè no sé quans anys fa que sentim que no arreglen el sistema que permetria tenir trens cada 2 minuts, i sobretot en una línia tant important i amb tant de passatge!
Imagineu quan hi hagi el tall de Rodalies del túnel de la Meridiana. Si a l'estiu les andanes estaven de gom a gom, com aspiren a que la L1 absorveixi el seu passatge en mesos laborals????
Imagineu quan hi hagi el tall de Rodalies del túnel de la Meridiana. Si a l'estiu les andanes estaven de gom a gom, com aspiren a que la L1 absorveixi el seu passatge en mesos laborals????
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No ho sé, però no sé si a TMB li convé augmentar les freqüències d'una línia que, com la majoria, té menys usuaris als extrems. Ja veurem que succeeix.metring ha escrit:Pujo el fil per preguntar formalment si es sap alguna data concreta de quan es podrà sol·lucionar el problema que impedeix que la L1 del metro tingui la mateixa freqüència que la resta de línies, perquè no sé quans anys fa que sentim que no arreglen el sistema que permetria tenir trens cada 2 minuts, i sobretot en una línia tant important i amb tant de passatge!
Imagineu quan hi hagi el tall de Rodalies del túnel de la Meridiana. Si a l'estiu les andanes estaven de gom a gom, com aspiren a que la L1 absorveixi el seu passatge en mesos laborals????
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Pocs usuaris? Una línia que travessa Barcelona i comunica un munt de poblacions?? No has vist com està Santa Coloma i Fondo en hora punta??? I no cal que sigui a cada banda de la línia, mira les estacions amb enllaços, com Fabra i Puig o Sagrera a les 8 del matí, és demencial la quantitat de gent que intenta entrar als trens, plens a vessar, i que si a sobre, en perden un, han d'esperar-se 3:30 o 4 minuts a que vingui un altre, igual de ple!!!!!
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No, si necessari és, però a l'Hospitalet (Feixa Llarga - Av. Carrilet), o almenys sempre que vaig, fins-i-tot en hora punta està força buit. És cert que la resta se satura de mala manera, sobretot Plaça Espanya - Clot, i el viatge es fa insuportable. També un dels problemes és potser les contínues fallides de nosequè, que fan que els trens s'estiguin cinc i vuit minuts aturats a les andanes.metring ha escrit:Pocs usuaris? Una línia que travessa Barcelona i comunica un munt de poblacions?? No has vist com està Santa Coloma i Fondo en hora punta??? I no cal que sigui a cada banda de la línia, mira les estacions amb enllaços, com Fabra i Puig o Sagrera a les 8 del matí, és demencial la quantitat de gent que intenta entrar als trens, plens a vessar, i que si a sobre, en perden un, han d'esperar-se 3:30 o 4 minuts a que vingui un altre, igual de ple!!!!!
El problema és que TMB mai es guiarà per la necessitat.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.