-aim
-FerrocarrilsCAT
-BCN2008
-Invitat BCN2008
-Trenscat
-wefer
-metring
-Miquel
-tintin
-Acompanyant tintin
-TramviaBlau
-Acompanyant TramviaBlau
-canalcole
-marc
-Javi M (i pot ser també mon pare)
-ElDesi1994.
-Acompanyant d'ElDesi1994

Entrada Autor: josep_serre »
👍245Platanito ha escrit:
Insisteixo: Si voleu ressucitar fantasmes de trobades improbables, almenys aporteu-hi una mica d'esforç per fer-les possibles. No té cap sentit apuntar-se a un esdeveniment que pot trigar mesos a tenir lloc. Així que en comptes d'inflar el tamany d'un fil tan improductiu com aquest, si tantes ganes teniu de fer aquesta trobada, mireu de fer-la possible. Potser penseu que si algú organitza aquesta activitat d'aquí a sis o dotze mesos s'agafarà la llista tal qual? D'aquí a mig any la gent pot haver canviat de feina, pot haver-se mudat, pot tenir problemes de salut o de mobilitat, o simplement pot haver deixat de passar-se pel fòrum amb la freqüència malaltissa amb què ho fem alguns.
Més coherència, més iniciativa i una mica menys d'egoïsme, si us plau.

Entrada Autor: ElDesi1994 »

ElDesi1994 ha escrit:El que jo penso, es que tenim que decidir, almenys, la data de la trobada.
Com per exemple, el 3 de gener, o el 10, si és festiu, crec que millor, no?

Entrada Autor: ElDesi1994 »
metring ha escrit:Be, nois, com que no hi havia forma de "desincrustar" el tema, m'he llançat a preguntar a Adif si es podria fer una trobada, i m'han dit que no hi ha res que es pugui assegurar al 100%, però em diuen que de moment hem de fer una carta oficial, explicant qué volem veure concretament, noms i DNI's, i que els hi donem un parell de dates.
Torna a “Trobades i esdeveniments”