Hi ha un altra pont igual que el de Llinars, no? Em sona haver-lo vist a la LAV en construcció, però no recordo a on... o potser ho he somiatTrenscat ha escrit:A mi sí que m'agrada el viaducte de Llinars.

Hora i data actual: 18 set. 2025, 05:32
Entrada Autor: wefer » 12 ago. 2006, 18:08
Hi ha un altra pont igual que el de Llinars, no? Em sona haver-lo vist a la LAV en construcció, però no recordo a on... o potser ho he somiatTrenscat ha escrit:A mi sí que m'agrada el viaducte de Llinars.
Entrada Autor: victorcasta » 12 ago. 2006, 20:53
Entrada Autor: Trenscat » 13 ago. 2006, 01:35
Entrada Autor: davida » 18 ago. 2006, 10:33
Entrada Autor: aarongilp » 21 ago. 2006, 13:49
Entrada Autor: Izo » 23 ago. 2006, 00:07
Entrada Autor: aarongilp » 23 ago. 2006, 01:40
Diria que ho fan per no haver de posar pendents fortes...és a dir, el tren va més o menys a nivell de l'autopista, però l'ha de creuar...i fan just la alçada mínima permesa...Izo ha escrit:Quan vaig passar-hi per sota el vaig trobar molt baix. Sembla com si estiguessin fent tots els viaductes amb l'alçada justa per deixar passar el trànsit que els creua per sota...
Entrada Autor: awe » 23 ago. 2006, 07:15
És molt probable que sí sigui així, perquè es pretén que la línia sigui transitada per trens de mercaderies i per tan es necessiten unes rampes el més suaus possible.aarongilp ha escrit:Diria que ho fan per no haver de posar pendents fortes...és a dir, el tren va més o menys a nivell de l'autopista, però l'ha de creuar...i fan just la alçada mínima permesa...Izo ha escrit:Quan vaig passar-hi per sota el vaig trobar molt baix. Sembla com si estiguessin fent tots els viaductes amb l'alçada justa per deixar passar el trànsit que els creua per sota...
Entrada Autor: sequera » 23 ago. 2006, 14:38
El de llinars si que serà per mercaderies i viatgers, pero el clonic de sant boi serà només per viatgers.awe ha escrit:És molt probable que sí sigui així, perquè es pretén que la línia sigui transitada per trens de mercaderies i per tan es necessiten unes rampes el més suaus possible.aarongilp ha escrit:Diria que ho fan per no haver de posar pendents fortes...és a dir, el tren va més o menys a nivell de l'autopista, però l'ha de creuar...i fan just la alçada mínima permesa...Izo ha escrit:Quan vaig passar-hi per sota el vaig trobar molt baix. Sembla com si estiguessin fent tots els viaductes amb l'alçada justa per deixar passar el trànsit que els creua per sota...
Entrada Autor: entfe001 » 23 ago. 2006, 20:47
Hi ha ponts més baixos a l'AP-7.aarongilp ha escrit:Diria que ho fan per no haver de posar pendents fortes...és a dir, el tren va més o menys a nivell de l'autopista, però l'ha de creuar...i fan just la alçada mínima permesa...
Entrada Autor: trainman » 23 ago. 2006, 23:12
Entrada Autor: Platanito » 24 ago. 2006, 09:13
Val a dir que el pas inferior peatonal que comunicava Santa Eulàlia amb la Florida (al costat de les piscines municipals) ja portava uns mesos tancat, cosa que obligava els santeulialiencs usuaris de les instal.lacions a donar la volta pel pont de la Vanguard i el carrer d'Alòs, conegut per la famosa òptica.trainman ha escrit:a l'alçada del carrer Santa Eulàlia, de l'Hospitalet de Llobregat. Amb motiu de les obres, que finalitzaran a final d'any, quedarà restringit el pas de vehicles i vianants a la zona, segons informen fonts oficials.
Entrada Autor: trainman » 25 ago. 2006, 14:12
Entrada Autor: trainman » 27 ago. 2006, 00:28
Entrada Autor: booze » 27 ago. 2006, 14:39
Entrada Autor: mikado » 06 set. 2006, 21:04
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025