Publicat: 16 abr. 2007, 18:11
				
				A la L3, 3.alexbn ha escrit:Así, ¿cuántos 5000 hay en la L2 y en la L3?
Fòrum del transport català
https://www.transport.cat/
A la L3, 3.alexbn ha escrit:Así, ¿cuántos 5000 hay en la L2 y en la L3?

Sí, en el que he pujat jo, era el torn 307.Denisuko ha escrit:ja hi han uns quants 5000 a L3, potser n'hi han 6, el 306 i el 307 avui eren també 5000. Però mai te'n refiis de que avui sigui el tren 307 un 5000 i demà també ja que això ho cambien com volen.
I per cert, que a L2 també hi circula encara algun 5000 que aviat el portaran a L3.
L3 pel que sembla ara té bastants trens a cotxeres.
 
 
Guigui ha escrit:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
 Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
 Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).Però...Denisuko ha escrit:Doncs no, no era jo
Guigui ha escrit:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
 
  
 
   
 O encendre la llum de la cabina i fer un sudoku...pokeroms ha escrit:Però...Denisuko ha escrit:Doncs no, no era jo
Guigui ha escrit:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
A la L5 no es que sigui molt útil el manipulador
Només tenen que presionar dos botons a la vegada i apa...a relaxar-se i mirar el paisatge tan bònic que hi ha en els seients mès còmodes que hi ha

Salutacions!

Crec que es referia als 5000s de la L3!victorcasta ha escrit:pokeroms ha escrit:Però...Denisuko ha escrit:Doncs no, no era jo
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
A la L5 no es que sigui molt útil el manipulador
Només tenen que presionar dos botons a la vegada i apa...a relaxar-se i mirar el paisatge tan bònic que hi ha en els seients mès còmodes que hi ha

Salutacions!
 )
 )No, ja ha quedat clar que és AtoDenisuko ha escrit:(No Guigui, no es "Llet Nostra")
 (per seguir la conyeta...)
  (per seguir la conyeta...)A la línia 2 també circula la 5536.Vox ha escrit:A la L3 he vist avui 3 5000s, efectivament.
I una d'elles portava la 5539, vaja, la darrera.
A la L2 hi ha la 5534.
Potser estan les 6 darreres a la L2-L3.
Vox
victorcasta ha escrit:Avui he vist la programació de la tele dels 5000 a la L5. No sé si està a tots els trens de la línia, jo anava en el 5013-5014-5504-5015-5016.
Explica les incidències a la xarxa de metro en català, castellà i, sobretot, anglès. Es veien imatges de les obres que s'estan fent a la L4. També hi sortien curiositats, refranys, poemes...
Bastant... en proves.
 
   
  