Pàgina 23 de 59
					
				
				Publicat: 13 jul. 2007, 23:21
				Autor: UT596001
				Doncs jo he estat sobre les 16.00 hores a Plaça Catalunya L3 i he vist passat tots els torns i no l'he vist. A aquella hora el torn 306 era un 3000 normal i corrent.
			 
			
					
				
				Publicat: 14 jul. 2007, 11:17
				Autor: entfe001
				Jo vaig enviar un SMS a en Wefer pel matí (no recordo a quina hora) perquè em vaig creuar amb el 3000 reformat a Sants Estació quan aquest circulava en sentit Canyelles amb el número de torn 317, curiosament entre dos 5000.
Després a la tarda vaig haver de córrer a Catalunya perquè l'esperava amb el mateix número de torn i me'l trobo de cop i volta entrant per l'altra andana. Pels pèls que no l'he perdut!
			 
			
					
				
				Publicat: 14 jul. 2007, 13:09
				Autor: Fran-Ikarus
				Una mica "cutre" la mescla de les barres noves, grises, amb les laterals blanques originals, no?  
 
Per cert, el número de cotxe pressumptament fluorescent es veu -en directe- millor que a les fotos? Perquè, a les fotos, més que la pròpia calca sembla el "rastre" que quedaria després d'haver-lo tret  

 
			 
			
					
				
				Publicat: 14 jul. 2007, 13:09
				Autor: alexbn
				Si mantienen la megafonía de los 3000, evidentemente no dicen nada de Tram ni de L6, L7, L8, ¿no? Pues vaya.
			 
			
					
				
				Publicat: 14 jul. 2007, 15:27
				Autor: metring
				Està maco el 3000! Amb llum, es veu molt millor que al Triangle. Ja tinc deures per quan torni a Barna  

 
			 
			
					
				
				Publicat: 14 jul. 2007, 17:18
				Autor: entfe001
				Fran-Ikarus ha escrit:Per cert, el número de cotxe pressumptament fluorescent es veu -en directe- millor que a les fotos? Perquè, a les fotos, més que la pròpia calca sembla el "rastre" que quedaria després d'haver-lo tret  

 
Jo també m'inclino per aquesta hipòtesi.
Per cert, no vaig pensar en apuntar-me el número de cada cotxe però sí confirmo que no són correlatius. De fet, crec que es tracta de la combinació 2+3 les cabines de la qual no es van veure afectades en l'accident de Sant Genís.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 14 jul. 2007, 17:32
				Autor: Fran-Ikarus
				Clar, és que és precisament aquest "Frankenstein" el que van prendre com a prototipus ("encima de perro, apaleao", que dirien)
Quin hauran utilitzat pels 4000? Potser el de terra blau? je je...
			 
			
					
				
				Publicat: 14 jul. 2007, 19:56
				Autor: aarongilp
				La composició era:
[Trinitat Nova] 3012-3013-3035-3xxx-303x [La Pau]
			 
			
					
				
				Publicat: 14 jul. 2007, 20:08
				Autor: entfe001
				aarongilp ha escrit:La composició era:
[Trinitat Nova] 3012-3013-3035-3xxx-303x [La Pau]
Si no han fet cap cosa rara a la composició MRM del costat La Pau, hauria de ser 3012-3013-3035-3309-3036.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 15 jul. 2007, 00:03
				Autor: victorcasta
				entfe001 ha escrit:aarongilp ha escrit:La composició era:
[Trinitat Nova] 3012-3013-3035-3xxx-303x [La Pau]
Si no han fet cap cosa rara a la composició MRM del costat La Pau, hauria de ser 3012-3013-3035-3309-3036.
 
No foteu que el 3000R circul·la per la L4?  

 
			 
			
					
				
				Publicat: 15 jul. 2007, 10:55
				Autor: entfe001
				Apa! Ja em val a mi també per no adonar-me'n 

 
			 
			
					
				
				Publicat: 15 jul. 2007, 13:07
				Autor: aarongilp
				El mateix dic, no sé perquè se me'n va anar l'olla...evidentment, em referia a Canyelles i Zona Universitaria respectivament. El fet de tenir una sola andana central nova i que entressim per la via dreta em va fer equivocar...sorry!
			 
			
					
				
				Publicat: 15 jul. 2007, 17:28
				Autor: Vox
				Demà toca anar a fer la L3 
Sobre les 17-18h hi serà?
Vox
 
			 
			
					
				Visiteta...
				Publicat: 15 jul. 2007, 23:48
				Autor: JaMiRo!
				Haurem d'anar a fer una visiteta...Llàstima que treballi fora de BCN... 

 
			 
			
					
				
				Publicat: 16 jul. 2007, 10:12
				Autor: Mortadel·lo
				si reformen el 3001-etc. què passarà amb la placa conmemorativa?
			 
			
					
				
				Publicat: 16 jul. 2007, 10:45
				Autor: Ecomobisostrans
				Aqui la nota de premsa de TMB i altres comentaris:
http://transport.cat/viewtopic.php?t=6212 
			 
			
					
				
				Publicat: 16 jul. 2007, 23:37
				Autor: Vox
				Avui la 3000R circulava amb el torn 304 i ha passat per PdGracia sentit Zona Universitaria a les 19:30h sense admetre pasatge.
I a les 20h i pico per Paral·lel, sentit Canyelles, igualmente de buit.
Es normal? Cap les 17h circula admetene passatge?
Vox
			 
			
					
				
				Publicat: 17 jul. 2007, 11:12
				Autor: Translohr
				Vox ha escrit:Avui la 3000R circulava amb el torn 304 i ha passat per PdGracia sentit Zona Universitaria a les 19:30h sense admetre pasatge.
I a les 20h i pico per Paral·lel, sentit Canyelles, igualmente de buit.
Es normal? Cap les 17h circula admetene passatge?
Vox
Estava averiada. A les 19:15 mes o menys la vaig agafar a Lesseps direccio Zona Universitaria, i despres de uns cinc minuts aturats en Lesseps, el motorista ens diu per la megafonia interior que tenim que baixa degut una averia i espera al seguent metro.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 17 jul. 2007, 12:02
				Autor: faristol
				Abans d'aixo sen deia "ha durat de Nadal a Sant Esteve".
Translohr ha escrit:
Estava averiada.
A qui se l'hi acut estrenar-la en un divendres 13.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 17 jul. 2007, 12:10
				Autor: Mortadel·lo