Ahir estava a l'estació de Cerdanyola del Vallès, cap allà les 19:50, i van passar dos vegades dos trens civies (doble composició) "sin servició"
La primera vegada que els veig...
Estaran en proves?
Salutacions
Hora i data actual: 22 juny 2026, 10:05

Entrada Autor: Destinació: Cerdanyola » 09 oct. 2007, 14:05
Entrada Autor: p_p_b22 » 10 oct. 2007, 17:00
Un d'ells venia de Molins estava a la via 3, suposo que com va haver-hi avaria, el van treure per si de cas limitesin la la linia a Sants o França.Destinació: Cerdanyola ha escrit:Bones!
Ahir estava a l'estació de Cerdanyola del Vallès, cap allà les 19:50, i van passar dos vegades dos trens civies (doble composició) "sin servició"
La primera vegada que els veig...
Estaran en proves?
Salutacions
Entrada Autor: trainman » 10 oct. 2007, 18:32
Entrada Autor: Mako448 » 10 oct. 2007, 19:08
Em sembla que demà o algún dia de la setmana que vé em tocarà fer un viatjet per la C7trainman ha escrit:
Cercanías L'Hospitalet-Martorell que pasa por Cerdanyola a las 12:46 y Martorell-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 14:06 hechos por la 463-205, es decir, un Civia hoy en la C7 y ambos casos ponía en el teleindicador MARTORELL o L'HOSPITALET.

Entrada Autor: Destinació: Cerdanyola » 11 oct. 2007, 01:29
Entrada Autor: RRB » 11 oct. 2007, 18:57
Entrada Autor: laura » 11 oct. 2007, 20:04
El tren que has agafat que anava a Molins provenia de Mataró. A mi també m'ha passat alguna vegada i sincerament fa una miqueta de ràbia... Simplement el color de les línies poden crear certa confusió als nostres turistes quan ho veuen a través dels monitors.RRB ha escrit:Avui he pujat a un Civia de 5 cotxes en simple (no recordo la numeració) destinació Molins de Rei, hora aproximada sobre les 15:13.
Una vegada inciat el recorregut m'ha sobtat una cosa, que tant a les pantalles com a les finestres, la informació estava només en Castella, exepte les enganxines de les portes, cosa que m'ha semblat extranya. Llavors quan he arribat a Hospitalet, la megafonia correcta però a les pantalles, a part de que la interface es veia diferent, la informació de les correspondències era la de Madrid, tant els colors de les línies de rodalies que tenen diferent color que aqui, i el símbol del metro era el d'aquelles terres.
Salutacions
Entrada Autor: mikado » 04 nov. 2007, 14:44
Entrada Autor: Mako448 » 04 nov. 2007, 15:41
Divendres de la setmana passada vaig agafar la llançadora Prat-Aeroport,i l'unitat que relitzava aquest servei era la 464-211.mikado ha escrit:Ara q la línia C10 només circula entre EL PRAT i AEROPORT com a llençadora, q s'ha fet dels CIVIES que hi eren allà. S'han repartit per tota la C1??? Avui només veig 463+464 a la relació L'Hospitalet - Mataró /Calella.
On són els 465??
Quina unitat fa la mini llençadora Prat - Aeroport ???

Entrada Autor: ABB_Traccion » 28 nov. 2007, 19:57
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026