Pàgina 23 de 23

Re: Novetats a Sagalés

Publicat: 27 juny 2026, 02:43
Autor: Adolescent barceloní
Sagalés inaugura a Vic un centre operatiu i unes cotxeres amb una inversió de 5 milions

El conseller de Treball, Miquel Sàmper, elogia la “resiliència” i capacitat de diversificació de l’empresa de transports

Enllaç a la notícia:
https://el9nou.cat/osona-ripolles/actua ... 5-milions/
00