Hi ha el concepte "defuncio durant el trasllat". A menys que sigui molt "flagrant", es trasllada el pressumpte cadaver i a l'informe es diu que durant el trasllat.... etc, etc.
Es dur, pero cert.
Sal.lutacions:
Serie600
Hora i data actual: 17 juny 2026, 04:00
Entrada Autor: abegot » 11 des. 2006, 19:07
Entrada Autor: metring » 11 des. 2006, 19:57
Entrada Autor: Serie600 » 13 des. 2006, 23:24
Entrada Autor: Serie600 » 14 des. 2006, 05:36

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 14 des. 2006, 09:10
Ja em direu quina falta fa tancar una andana per que s'ha mort algu. I mes si es de mort natural que no hi ha sang ni res.mikado ha escrit:-Si la mort és a les andanes (mort natural), els metros no paren en aquella estació i tampoc és necessari certificar allà la defunció sinò que el 061 em sembla que té 45 minuts per reanimar-lo, s'enduen el cos i certifiquen la seva mort en el trasllat a l'hospital.
Entrada Autor: Hagbard » 14 des. 2006, 09:55
Entrada Autor: El LLOP » 14 des. 2006, 10:16
Entrada Autor: Serie600 » 15 des. 2006, 02:42
Entrada Autor: Platanito » 15 des. 2006, 09:37
Jo diria que sí que pot passar. Es més, ho he viscut fa anys amb un 3000 i un 4000. El 3000 ens va deixar sense baixar a Lesseps (jo anava a Vallcarca), però quan el meu 4000 començà a marxar de Santa Eulàlia cap a Torrassa sense que poguessim obrir les portes del nostre vagó vaig tirar de l'alarma, li vaig dir al conductor, aquest va obrir i vaig sortir de pressa i sense mirar enrera, no fos que encara em multessin. Algú em va cridar "gràcies" just quan baixava del vagó...Serie600 ha escrit:Hola:
Aquesta mes que una incidencia es una xorrada. Be te el seu punt d'incidencia, potser de 2on grau.
Aquesta tarde a l'estacio de Paral.lel direccio Pca Espanya el tren que s'ha aturat, el segon vago despres de maquina, cap porta es podia obrir, el que ha fet que el passatge que tenia que baixar alla es quedes amb un pam de nassos tancat. Els que volia entrar hem "emigrat" a altres vagons que si que s'obrien.
A Poble Sec ja s'obrien tots els vagons..... Inclos el "rebel".
Pregunta de premi (El Llop o Denisuko): Aixo pot pasar, que un vago no s'obri (paraula, jo era dels que volia entrar i no hi havia manera, pero la resta de vagons si que s'obrien) i el mes greu, que el motorista no s'adoni de cap manera? (el mes bestia: no ha obert el retovissor de la maquina i ara no recordo si Paral.lel L3 te retrovissor i/ o monitor)
Sal.lutacions:
Serie600
Entrada Autor: Guigui » 15 des. 2006, 13:52
Pot passar. A mi em va passar una vegada a Penitents direcció Canyelles. Al meu vagó no se li van obrir les portes i a Vall d'Hebron vaig tenir temps de córrer al maquinista a dir-li-ho i em va contestar que no se n'havia adonat. Tot amb bones formes, eh?Serie600 ha escrit:Pregunta de premi (El Llop o Denisuko): Aixo pot pasar, que un vago no s'obri (paraula, jo era dels que volia entrar i no hi havia manera, pero la resta de vagons si que s'obrien) i el mes greu, que el motorista no s'adoni de cap manera? (el mes bestia: no ha obert el retovissor de la maquina i ara no recordo si Paral.lel L3 te retrovissor i/ o monitor)
Entrada Autor: Guigui » 15 des. 2006, 14:23
Entrada Autor: Serie600 » 15 des. 2006, 22:40
Entrada Autor: Serie600 » 15 des. 2006, 23:11
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026