Pàgina 3 de 15

Re: Nitbus

Publicat: Dimarts 15/11/2011 20:15
Autor: m.h.t.
LÍNIA N0: MODIFICACIÓ DE RECORREGUT DEFINITIVA
PARADES afectades:

000032 -Av. Meridiana (Abans Pl de les Glòries)
103646 -Pl. de les Glòries (Dos de Maig, Av. Diagonal)
105825 -Av. Meridiana (Castillejos, Padilla)
105827 -Av. Diagonal (Lepant, "Padilla")
106158 -Av. Meridiana (Almogàvers, Sancho d´Avila)
106159 -Av. Meridiana (Tànger, Pamplona)
106170 -Pl. de les Glòries (Gv. Corts Catalanes, "Av. Meridiana")
107440 -Av. Diagonal (Padilla, Lepant)

Incidència

A partir del dia 26 de setembre de 2011, la plaça de les Glòries restarà tallada, afectant a la línia N0 que serà desviada provisionalment tal i com s'especifica al plànol següent:

A partir del dia 8 de novembre de 2011 la modificació passa a ser definitiva.

Imatge

FONT: AMB Mobilitat


Com veieu, la línia N-0 ha deixat de circular per Pl. de les Glòries per pujar per Marina i baixar per Lepant. Jo personalment ho trobo un greu error, doncs es deixa sense servei a una important zona, i a una plaça que aspira a ser el "nou centre" de la ciutat. :(

Queden anul·lades les indicades parades de bus, en algunes de les quals només parava l'N-0.

Cal força més

Publicat: Dimarts 15/11/2011 23:42
Autor: Guigui
m.h.t. ha escrit:Jo personalment ho trobo un greu error, doncs es deixa sense servei a una important zona, i a una plaça que aspira a ser el "nou centre" de la ciutat. :(
Cap parada d'autobús nocturn, ni tan sols cap estació de metro farà per si sola un "nou centre". Mentre allí no hi hagi més que un pirulí maco de veure però de poc ús social, un centre comercial tancat en si mateix i pensat per a arribar-hi en cotxe, un museu-proveta tret del somni calent d'un alcalde i, sobretot, un monumental plat d'espaguetis formigonats, ben poc hi ha a pelar.

Re: Nitbus

Publicat: Dimarts 29/11/2011 21:01
Autor: m.h.t.
LÍNIA N9: NOUS HORARIS DEFINITIUS

A partir del dia 25 de novembre de 2011, la línia N9 realitzarà uns nous horàris definitius tal i com s'especifica a l'enllaç següent:

www.emt.cat/Principales/TiraLinea.aspx

FONT: AMB Mobilitat
Guigui ha escrit:Cap parada d'autobús nocturn, ni tan sols cap estació de metro farà per si sola un "nou centre". Mentre allí no hi hagi més que un pirulí maco de veure però de poc ús social, un centre comercial tancat en si mateix i pensat per a arribar-hi en cotxe, un museu-proveta tret del somni calent d'un alcalde i, sobretot, un monumental plat d'espaguetis formigonats, ben poc hi ha a pelar.
Completament cert, i ho comparteixo al 100% :plas

Però te n'has oblidat d'una cosa molt important: allà n'hi ha dos centres universitaris (Campus Poblenou de la UPF i Campus IL3 de la UB). Aquests alumnes, els quals molts han de marxar de nit (o arribar de nit per estudiar) s'han quedat sense el servei de l'N0. I ho dic perquè en coneixo a uns quants que tornaven a casa amb l'N0. :(

I també cal remarcar que aquesta zona està plena d'empreses, en moltes de les quals es treballa fins a altes hores de la nit, o fins i tot 24h.

Xarxa que mereixi dir-se'n

Publicat: Dimecres 30/11/2011 0:44
Autor: Guigui
Per tots aquests establiments que dius, no tindria més sentit un bus nocturn per la Diagonal i un altre per la Meridiana? El que em sembla inadmissible és aquest recargolament de línies que sembla que hagin de passar de grat per força per la Pl. Catalunya. Això no és una xarxa, és una aranya amb les potes que li fan figa.

Re: Nitbus

Publicat: Dissabte 24/12/2011 0:09
Autor: pau5321
Avui he posat la següent queixa a l'EMT:

La passada nit del dissabte al diumenge, vaig anar a la parada núm. 1454 a esperar la línia N8, vaig arribar a la parada a les 23:00, i el N8 es va presentar sobre les 00:10, vaig veure 3 busos de la línia N8 sentit Can Franquesa, pero cap Can Caralleu ningun, vaig demanar explicacions al conductor educadament, em va ignorar. No recordo el número de cotxe, però només m'agradaria saber quin contratemps va haver, si va ser un cas puntual, o és que els conductor fan alguna "trampa" (adelantar amb els cartells apagats i per algun altre lloc, com fan alguns amb les línies que passen per les discoteques)

El text ho diu tot.

Re: Nitbus

Publicat: Dimecres 08/02/2012 19:10
Autor: sag470
Veient informació sobre la nova reestructuració de Nitbus al Baix Llobregat, hi ha contradiccions amb la nova N41. Qui la fa realmente? Surt a la web de Soler i Sauret com linia seva, a les parades també. Però, d'altra banda, la N41 surt també a la pàgina de la Hispano Igualadina i a la web de l'ATM surt com operador.

Re: Nitbus

Publicat: Divendres 10/02/2012 12:26
Autor: UT596001
sag470 ha escrit:Veient informació sobre la nova reestructuració de Nitbus al Baix Llobregat, hi ha contradiccions amb la nova N41. Qui la fa realmente? Surt a la web de Soler i Sauret com linia seva, a les parades també. Però, d'altra banda, la N41 surt també a la pàgina de la Hispano Igualadina i a la web de l'ATM surt com operador.
Ho fa Soler i Sauret. La Hispano Igualadina tenia la concessió de l'extinta línia N40, però coincidint amb els canvis i arrel de les contínues queixes dels usauris es va aprofitar per treure la concessió a la Hispano Igualadina i adjudicar la concessió a Soler i Sauret.

Re: Nitbus

Publicat: Dimecres 15/02/2012 20:38
Autor: m.h.t.
Efectivament, la opera Soler i Sauret. ;) Deu tractar-se d'una errada dels qui han actualitzat l'apartat dels serveis nocturns de la RMB. :?

Parlant de la N41, el proper diumenge 19 modifica horaris i recorregut. No ha durat ni dos mesos amb el planejament original.

Re: Nitbus

Publicat: Dilluns 27/02/2012 20:55
Autor: Adolescent barceloní
Sincerament, crec que, per una part, això dels NitBus és una mica... ximpleria.

Proposo dues solucions:

1.Que facin totes les línies diürnes també nocturnes (bus TMB les 24 hores, imagineu-vos-ho!) (bus Tusgsal les 24 hores, en dos dies s'arruïnen!)
2.Que NitBus sigui una companyia independent de Tusgsal i Mohn

Re: Nitbus

Publicat: Dilluns 27/02/2012 21:22
Autor: victorcasta
¿? :nose

No cal fer veure que és de dia

Publicat: Dimarts 28/02/2012 9:31
Autor: Guigui
Adoolescent, has arribat a pensar que de nit, la demanda baixa radicalment en comparació amb el dia?

Re: Nitbus

Publicat: Dimarts 28/02/2012 21:16
Autor: Adolescent barceloní
Guigui ha escrit:Adoolescent, has arribat a pensar que de nit, la demanda baixa radicalment en comparació amb el dia?
Sí, ja ho sé. Però és que és normal... Entre NitBus que se salten les parades, els que agafen dreceres per no passar per les discoteques, els que surten abans d'hora, els Tusgsal que a les 5 de la matinada fan maniobres perilloses a l'autopista, i moltes altres coses més (busqueu fils, que n'hi ha un munt que parlen de les deficiències del NitBus a més dels seus problemes)... és normal que la demanda baixi. A més que, com és normal, baixa pel fet que és de nit.

Però jo em refereixo a que, per exemple, podrien unir totes les línies de NitBus i fer una empresa a part. Exemple: Tusgsal va separar l'Aerobús per gestionar-lo a part, i a aquesta "filial" va posar-li SGMT. Doncs en el cas del NitBus fer el mateix: que es creï l'Empresa NitBus i que sigui "filial" de Tusgsal i Mohn (no sé si altres empreses de BaixBus operen NitBus). I que, llavors, tant Tusgsal com Mohn destinin autobusos de les seves respectives flotes a la "filial".
M'explico:
COM ES PODRIA CREAR L'EMPRESA NITBUS?
1. Que Tusgsal i Mohn (i les que es vulguin unir) creïn una "filial" i l'anomenin "Empresa NitBus" (per dir alguna cosa...)
2. Que ambdúes companyies destinin autobusos de la seva flota a aquesta filial (o que en comprin de nous)
3. Que pintin amb els colors del NitBus (blau, negre i blanc, crec) aquests autobusos, i que els renumerin (p.ex: que el bus 320 de Tusgsal passi a ser el bus 020 de NitBus)
4. Que reestructurin la xarxa (seria massa demanar, ja)

A veure, imagineu-vos un Mohn (o un ex-Mohn si es fes l'Empresa NitBus) al barri de Pomar (per dir-ne algun) de Badalona. Increïble!! O un Tusgsal (o un ex-Tusgsal si es fes l'Empresa NitBus) a Castelldefels. Increïble també!!

A veure, això del Tusgsal al Baix Llobregat... no seria tan estrany... La N2 o la L83 (crec, no sé si era aquest número) servida amb busos de Tusgsal.

Creieu que seria bona idea?

Una mica de flexibilitat

Publicat: Dimarts 28/02/2012 22:55
Autor: Guigui
I de què serviria? Empreses diürnes que tenen el parc mòbil parat de nit, i empreses nocturnes que el tenen parat de dia, molt més enllà de les necessitats de manteniment?

Si s'han arribat a veure locomotores austríaques i vagons russos a París, quin problema hi ha que un autobús de Mohn vagi al Barcelonès Nord o un de Tusgsal al Baix Llobregat?

Re: Nitbus

Publicat: Dimarts 28/02/2012 23:18
Autor: pau5321
Millor encara, reestructuració al 100% de la xarxa, crear com a madrid, línies que es superposin a la xarxa de metro, i que quan el metro tanqui, comenci a funcionar aquesta xarxa.
A més d'aquesta xarxa, crear unes quantes línies de bus complementàries (o deixar alguna existent).

Ara caic, allí m'aixeco

Publicat: Dimarts 28/02/2012 23:23
Autor: Guigui
La línia que segueixi la 3 o 4 del metro no tindria res a envejar a les enrevessades que ara han de passar per nassos per la Pl. Catalunya.

Re: Ara caic, allí m'aixeco

Publicat: Dimarts 28/02/2012 23:30
Autor: Busman
Guigui ha escrit:La línia que segueixi la 3 o 4 del metro no tindria res a envejar a les enrevessades que ara han de passar per nassos per la Pl. Catalunya.
De fet, l'N6 és la L4 ampliada.

Re: Una mica de flexibilitat

Publicat: Divendres 02/03/2012 7:16
Autor: Adolescent barceloní
Guigui ha escrit:Si s'han arribat a veure locomotores austríaques i vagons russos a París, quin problema hi ha que un autobús de Mohn vagi al Barcelonès Nord o un de Tusgsal al Baix Llobregat?
No, seria "estrany". Però si s'arribés a fer això, els NitBus podrien fer algun servei de dia...

UNA SUGGERÈNCIA MÉS:

Horari del NitBus: 21:00 a 09:00
I durant unes hores se superposen xarxes diürna i nocturna

Re: Nitbus

Publicat: Divendres 02/03/2012 9:50
Autor: Fran-Ikarus
La qüestió és que estas proposant "solucions" per un suposat problema que resumeixes en que "això del Nitbus és una mica ximpleria".

I les "solucions" s'assemblen més a voler-se fer una "xarxa de joguina" que a "solucions per a problemes reals", sincerament.

No t'ho prenguis malament. Tots, qui més qui menys, hem "somiat" amb "xarxes a mesura" en un moment o altre de la nostra vida, però precisament ara no estan les coses com per a somnis grandiloqüents carents de bases pràctiques...

Re: Una mica de flexibilitat

Publicat: Divendres 02/03/2012 11:02
Autor: victorcasta
Adolescent barceloní ha escrit: UNA SUGGERÈNCIA MÉS:

Horari del NitBus: 21:00 a 09:00
I durant unes hores se superposen xarxes diürna i nocturna
Quina necessitat hi ha?

Re: Nitbus

Publicat: Divendres 02/03/2012 17:07
Autor: Adolescent barceloní
Deixem-ho... Però no em negareu que aquesta xarxa d'ara és una mica... Ni m'agrada ni em desagrada.

Somiar... és gratis! (de moment...)