[
I aquest és graciós
I encara n'hi han més, però tants vídeos em faran desconfiar quan hagi d'agafar un helicòpter.
Hora i data actual: 24 juny 2026, 00:27

Entrada Autor: Lluita1714 » 09 des. 2009, 01:28


Entrada Autor: Lluita1714 » 10 gen. 2010, 23:02
Si fos reivindicatiu... però la gent s'avorreix, si senyor, s'avorreix. De qui és la culpa? de les televisions, incapaces de donar l'entreteniment suficient per mantenir aquesta gent distreta i no fent coses... sense sentit, al metro. Ja ho podien haver fet sota la consigna "per uns mitjans de comunicació i esbarjo millors". Algú del fòrum demanaria que la consigna fos "Per la emissió de Noche de Fiesta", a TVE, clar, no a Canal 9 com està ara.cristian26 ha escrit:Al metro, sense pantalons![]()
http://www.btvnoticies.cat/2010/01/10/a ... pantalons/
Entrada Autor: Guigui » 11 gen. 2010, 00:21
Sí. En aquest mateix fil (massa llarg per anar a trobar el vídeo) o en un altre.👍35Miquel ha escrit:No se si l'havieu vist.
http://www.youtube.com/watch?v=xHhwaJL2 ... re=related


Entrada Autor: UT440_132M » 15 gen. 2010, 14:48

Entrada Autor: uriol108 » 20 gen. 2010, 12:09

Entrada Autor: UT440_132M » 25 gen. 2010, 13:52

Entrada Autor: Guigui » 04 feb. 2010, 00:39

Entrada Autor: victorcasta » 27 feb. 2010, 19:24

Entrada Autor: UT440_132M » 13 maig 2010, 20:15
Entrada Autor: El LLOP » 01 juny 2010, 16:51
Entrada Autor: oriolp13 » 01 juny 2010, 20:50
Entrada Autor: canalcole » 13 juny 2010, 17:08
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026