En quant al tema del rapero barato...sincerament...no sona xenofob, sona a realitat. Entenc perfectament a l'autor del post, i el recolzo firmement. Jo treballo en un bar d'hospitalet, i per veins tenim un bar de sudamericans(no es x discriminar, pero ja sabeu que alla hi ha una gran concentracio de població llatinoamericana)i practicament faig vida a hospitalet (la meva novia viu alla) així que en casos d'aquests, ja ho he vist tot. El problema, no es de xenofobia, ni raça, es de cultura. Per a ells, la dona no es res més que un objecte que ha d'estar completament a la sumissió de l'home. Aixo queda demostrat en la seva cultura, en la forma en com es tracta a la dona, a qui es pot escridassar lliurement (i a sobre, vist de forma positiva pels seus compatriotes...si aixi es pot dir) una cultura on tot es soluciona amb violencia...i a on sembla k tothom tingui k escoltar el reggeaton(o com s'escrigui) als seus telefons movils al mig del vago (ara mateix tornava de collblanc amb un posant musica a tota caqueta al movil...k dius si els regalen amb mans lliures xk serà) Ja no demano que escoltin o deixin d'escoltar, simplement que es respecti a la resta del passatge. No vull que es pensi que aixo es una critica, o un comentari com s'ha dit, xenofob, simplement es una denúncia a la trista realitat que hi ha avui en dia.(I sincerament, gracies als VJ's k van tallar la bronca a temps)
La rao principal del meu post es relatar el que he vist avui, cap a les 9 del vespre al cotxe 5020 amb torn 501. Jo i la meva novia l'hem agafat a diagonal, direccio Cornella...i ens hem fixat k hi havia un paio (que crec k ha pujat a H.Clinic) ratllant a un pobre noi que estava trankilament escoltant musica amb el seu ipod(els reconec de lluny els auriculars...em van robar el meu fa una setmana...xo aixo e suna altra historia) que si no se que no se cuantos...i el noi pobre (d'uns 23-25 anys) amb una cara de desesperat. JO ja estava "al tanto" ja k casos d'aquests em tingut bastants al bar...i el noi li ha respost...si si si...i jo pensant...bua le has contestado? ya la has cagado, ahora te va a estar rallando horas

...total, k a plaça de sants, que el metro anava bastant plenet, ha entrat un pakistaní (sincerament, es una comunitat que encara k tingui els seus trapicheos, pel k jo he vist son la mar de trankils) i aixo que ha sense voler, com demanant pas x entrar al vago, ha empes al home aquest...que al moment ja l'ha estampat contra la mampara de la cabina, l'ha començat a escridassar, a dir-li k "para que me tocas ahi? que me quieres robar eh? tocame aqui que es donde tengo la cacharra, que te vacio un cargador encima" el pakistani s'ha tirat enrera, i alguna ent del vagó els ha separat (el pakito estava contra la mampara, ambuna cara d'acollonit, de jo no he fet res..) total, que el tio, tot enrabiat ja, s'ha anat a buscar-lo un altre cop, fins que hem arribat a badal, on l'ha llençat fora del tren, i seguint escridanssant-lo...que te meto un cargador en la cabeza. Molta gent del passatge s'ha baixat a Badal, mig acollonida, i després el tram Badal-Collblanc, el tio ha seguit intimidant a tots els inmigrants que hi havien amb el mateix, que te meto una bala...tocame aki k te mato...Total que ha acabat apropant-se a on estavem la meva novia i jo.(que per precaució ja ens haviem apartat) i ja m'he pensat el pitor..."ya veras como este le dice algo a mi novia o a mi, y yo ya no me voy a callar" xo bueno, ha tingut la decencia, hem baixat del tren...i hem anat a avisar als VJ's k estaven al vestibul, que sense cap més pregunta que..."que turno me has dicho" han passat l'avis.
Segurament, no l'hagin trobat...pero bueno, al menys que TMB estigui al lloro del que passa als seus trens, ja que molts VJ's a les andanes, als vestibuls, xo als trens, que es on poden passar les coses mes grosses, i on no tens "escapatoria" la majoria de vegades no hi ha cap agent de seguretat.
(es graciós que hagi tornat cap a casa en el 5020, torn 501 i no hagi vist un VJ en tot el tren durant el trajecte)
👍0👎0