6 trens x 5 cotxes/tren x 5 termòmetres/cotxe = 150 termòmetresVox ha escrit:Llavors podem esperar fins 2014Si us hi fixeu encara no han cambiat el termòmetre dels 2100 a la L4. Hi ha l'enganxina clàssica dels 1100. Potser s'esperan a inagurar la L4 fins a Sagrera-Meridiana?![]()
Conyes apart, dubto que sigui el motiu (més aviat, será el de les balisses), ja que seria ridícul, doncs per el citat tram falten anys i bé es podrien fer 15 termòmetres nous sense necessitat de que TMB s'enfonsi econòmicament![]()
Vox
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Els 2100 avui dia a L4 funcionen amb l'ATP com a sistema de seguretat (sí, es compatible amb el que hi ha instal·lat a la via). En principi, l'ATP dóna la suficient seguretat com per a prescindir dels discos; si n'hi ha discos es per tenir una doble protecció. Per cert, els hi estan cambiant també el panell del velocímetre (li estan posant el mateix velocímetre que als 9000), amb els botons de ATP, ATO, M+25, etc. És una pijada innecessaria, pel que dubto que hi hagi un problema econòmic com per a no posar termòmetres nous; simplement que les balisses que hi han instal·lades no donaran la informació de la localització del tren.
els trens de les s2100, 5000 i 9000 i properament 3000 i 4000 poden funcionar indistintament amb l'ATP en mode AM i FM. Només s'ha de sel.leccionar la frequència a les antenes. Fins i tot l'ATP dels 1000 o podia fer. Un altre cosa es l'equip de via ja que hi han diferents sistemes: a la L1 hi ha el SARES, a la L2 no n'hi ha, a la L3 CESARES, a la L4 tren-stop clàssic, i a la L5 CESARES. El mode de conducció a les línies on hi ha ATP el mode de conducció es lògicament aquest (a L2 i L5 ATO supervisat per ATP). Si s'anul.la l'ATP per incidència entra en servei el sistema secundari, per aquets motiu si un tren de L2 no li funciona l'ATP ha de desallotjar passatge perquè no hi ha equip redundant i de la mateixa manera li passa als 2100 a la L4. A la L5 quan el tren circula en ATO-ATP, el CESARES està inhibit, aixó es que l'equip funciona però no actua. En el moment que es sel.lecciona M+25 o mode especial, el CESARES entra en funcionament.
Això es cert, fa tems que veig que el 2133 té els panells del ATP nous, ja que em va sorprende ver l' indicació "Códigos" de color verd, mentre que en tots els altres hi son d'un altre color.traveller ha escrit:Per cert, els hi estan cambiant també el panell del velocímetre (li estan posant el mateix velocímetre que als 9000), amb els botons de ATP, ATO, M+25, etc. És una pijada innecessaria, pel que dubto que hi hagi un problema econòmic com per a no posar termòmetres nous; simplement que les balisses que hi han instal·lades no donaran la informació de la localització del tren.
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte

M'estreno en aquests fils amb l'avistament del 2144-2145-2412-2146-2147 al torn 401. Si no m'equivoco, aquest és el que havia quedat "penjat" a la L2 dels que vosaltres en dieu la "segona fornada".
Per cert, que m'he fixat que un dels termòmetres estava sota la pantalla de plàstic enlloc d'estar engnxat cutrement com els altres, però sense mostrar els pilots lluminosos igualment.
Per cert, que m'he fixat que un dels termòmetres estava sota la pantalla de plàstic enlloc d'estar engnxat cutrement com els altres, però sense mostrar els pilots lluminosos igualment.

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Aquí us poso un parell de fotos del nou velocímetre/panell ATP del 2100 a línia 4, i una de l'antic, per comparar:
- Fitxers adjunts
-
- antic panell ATP
- anticatp.JPG (64.04 KiB) Visualitzat 4822 cops
-
- nouatp.JPG (69.63 KiB) Visualitzat 4815 cops
Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Doncs no sé què dir-te: actualment hi ha sis trens de la sèrie 2100 a la L4 i el primer va arribar al març, és a dir, fa sis mesos; per tant, de moment, han arribat a raó de un per mes, que crec que és el normal.
Ara quan comenci octubre podrem comprovar això que dius.
Ara quan comenci octubre podrem comprovar això que dius.

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Avui,una 3000R reformada a la L3 amb el torn 307,ha passat a les 15.07 per Espanya direcció Canyelles.
He estrenat el 3000R sense que jo volguès
,ja que ha sigut el primer tren que ha passat.
He estrenat el 3000R sense que jo volguès

Actualment n'hi han 8: 6 en circulació, 1 espatllat (no se si encara segueix espatllat, però d moment no corre), i 1 que acaba d'arribar aquesta setmana, i encara s'ha de preparar (es apartat a la maniobra de la Pau)sortrens ha escrit:Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Avui han sortit a correr els 2 3000R que ja hi han a la L3, el 304 ha sigut l'altre encara que només ha estat una estona molt curta durant aquest matíMako448 ha escrit:Avui,una 3000R reformada a la L3 amb el torn 307,ha passat a les 15.07 per Espanya direcció Canyelles.
He estrenat el 3000R sense que jo volguès,ja que ha sigut el primer tren que ha passat.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Avui a les 8 sortien de Triangle dues gòndoles amb sengles cotxes motors 3000 a sobre. Només he vist "a mitges" una calca, semblava la 3029.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Doncs jo ahir a les 23h vaig veure desde un tren de Renfe com estaven carregats 2 cotxes que em van semblar 3000, era de nit i a mes de 100m, en 2 camions gondola a les cotxers del Triangle
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Queda clar que ara sí, la reforma dels 3000 ha començat amb força. Suposo que això significa que ja s'han solucionat els problemes del prototip
Els 3000 originals tenen els dies comptats.
Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.
Els 3000 originals tenen els dies comptats.
Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.
teniu fotos dels 3000R? interiors, exteriors,...
Avui he fet el recorregut Z Unversitaria - Catalunya d'anada i dps de tornada i no he vist cap!
Avui he fet el recorregut Z Unversitaria - Catalunya d'anada i dps de tornada i no he vist cap!
Aquí les tens, a la cotxera del Triangle Ferroviari.metrobaix ha escrit:teniu fotos dels 3000R? interiors, exteriors,...

Igualment, algú del Fòrum en va penjar si bé no recordo a quin fil (crec que fou el Jordilar).

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
El diumenge vaig agafar un 3000R (cotxe de cua 3023, si no recordo malament) i el termòmetre lluminós estava marcat com si el tren estigués aturat a Drassanes. Al cap d'algunes estacions, el mateix, però a Diagonal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Suposo que s'esperan allargar la L3 a Trinitat Nova per cambiar termòmetres i cambiar avís d'estacions.wefer ha escrit:Queda clar que ara sí, la reforma dels 3000 ha començat amb força. Suposo que això significa que ja s'han solucionat els problemes del prototip
Els 3000 originals tenen els dies comptats.
Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Això no és Back to the Future ni som al 2001!sortrens ha escrit:Suposo que s'esperan allargar la L3 a Trinitat Nova per cambiar termòmetres i cambiar avís d'estacions.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.