Pàgina 28 de 59

Publicat: Dimarts 11/09/2007 21:49
Autor: orique
Vox ha escrit:
Si us hi fixeu encara no han cambiat el termòmetre dels 2100 a la L4. Hi ha l'enganxina clàssica dels 1100. Potser s'esperan a inagurar la L4 fins a Sagrera-Meridiana?
Llavors podem esperar fins 2014 xD

Conyes apart, dubto que sigui el motiu (més aviat, será el de les balisses), ja que seria ridícul, doncs per el citat tram falten anys i bé es podrien fer 15 termòmetres nous sense necessitat de que TMB s'enfonsi econòmicament :x

Vox
6 trens x 5 cotxes/tren x 5 termòmetres/cotxe = 150 termòmetres

Publicat: Dimarts 11/09/2007 21:58
Autor: traveller
Els 2100 avui dia a L4 funcionen amb l'ATP com a sistema de seguretat (sí, es compatible amb el que hi ha instal·lat a la via). En principi, l'ATP dóna la suficient seguretat com per a prescindir dels discos; si n'hi ha discos es per tenir una doble protecció. Per cert, els hi estan cambiant també el panell del velocímetre (li estan posant el mateix velocímetre que als 9000), amb els botons de ATP, ATO, M+25, etc. És una pijada innecessaria, pel que dubto que hi hagi un problema econòmic com per a no posar termòmetres nous; simplement que les balisses que hi han instal·lades no donaran la informació de la localització del tren.

Publicat: Dimarts 11/09/2007 22:16
Autor: El LLOP
els trens de les s2100, 5000 i 9000 i properament 3000 i 4000 poden funcionar indistintament amb l'ATP en mode AM i FM. Només s'ha de sel.leccionar la frequència a les antenes. Fins i tot l'ATP dels 1000 o podia fer. Un altre cosa es l'equip de via ja que hi han diferents sistemes: a la L1 hi ha el SARES, a la L2 no n'hi ha, a la L3 CESARES, a la L4 tren-stop clàssic, i a la L5 CESARES. El mode de conducció a les línies on hi ha ATP el mode de conducció es lògicament aquest (a L2 i L5 ATO supervisat per ATP). Si s'anul.la l'ATP per incidència entra en servei el sistema secundari, per aquets motiu si un tren de L2 no li funciona l'ATP ha de desallotjar passatge perquè no hi ha equip redundant i de la mateixa manera li passa als 2100 a la L4. A la L5 quan el tren circula en ATO-ATP, el CESARES està inhibit, aixó es que l'equip funciona però no actua. En el moment que es sel.lecciona M+25 o mode especial, el CESARES entra en funcionament.

Publicat: Dimarts 11/09/2007 22:27
Autor: pokeroms
traveller ha escrit:Per cert, els hi estan cambiant també el panell del velocímetre (li estan posant el mateix velocímetre que als 9000), amb els botons de ATP, ATO, M+25, etc. És una pijada innecessaria, pel que dubto que hi hagi un problema econòmic com per a no posar termòmetres nous; simplement que les balisses que hi han instal·lades no donaran la informació de la localització del tren.
Això es cert, fa tems que veig que el 2133 té els panells del ATP nous, ja que em va sorprende ver l' indicació "Códigos" de color verd, mentre que en tots els altres hi son d'un altre color.

Salutacions!

Publicat: Dilluns 17/09/2007 15:34
Autor: Busman
M'estreno en aquests fils amb l'avistament del 2144-2145-2412-2146-2147 al torn 401. Si no m'equivoco, aquest és el que havia quedat "penjat" a la L2 dels que vosaltres en dieu la "segona fornada".

Per cert, que m'he fixat que un dels termòmetres estava sota la pantalla de plàstic enlloc d'estar engnxat cutrement com els altres, però sense mostrar els pilots lluminosos igualment.

2100 reformat (unitat 2133-2134-2412-2135-2136)

Publicat: Dimecres 19/09/2007 11:00
Autor: traveller
Aquí us poso un parell de fotos del nou velocímetre/panell ATP del 2100 a línia 4, i una de l'antic, per comparar:

Publicat: Dimecres 19/09/2007 17:17
Autor: sortrens
Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?

Publicat: Dimecres 19/09/2007 17:18
Autor: sortrens
Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?

Publicat: Dimecres 19/09/2007 18:46
Autor: Busman
Doncs no sé què dir-te: actualment hi ha sis trens de la sèrie 2100 a la L4 i el primer va arribar al març, és a dir, fa sis mesos; per tant, de moment, han arribat a raó de un per mes, que crec que és el normal.

Ara quan comenci octubre podrem comprovar això que dius.

Publicat: Dimecres 19/09/2007 19:39
Autor: Mako448
Avui,una 3000R reformada a la L3 amb el torn 307,ha passat a les 15.07 per Espanya direcció Canyelles.

He estrenat el 3000R sense que jo volguès :) ,ja que ha sigut el primer tren que ha passat.

Publicat: Dimecres 19/09/2007 21:52
Autor: traveller
sortrens ha escrit:Tinc l'impressió que la fuga de 2100 de la L2 a la L4 sembla que estigui aturada. Algú en sap res?
Actualment n'hi han 8: 6 en circulació, 1 espatllat (no se si encara segueix espatllat, però d moment no corre), i 1 que acaba d'arribar aquesta setmana, i encara s'ha de preparar (es apartat a la maniobra de la Pau)

Publicat: Dimecres 19/09/2007 22:28
Autor: Denisuko
Mako448 ha escrit:Avui,una 3000R reformada a la L3 amb el torn 307,ha passat a les 15.07 per Espanya direcció Canyelles.

He estrenat el 3000R sense que jo volguès :) ,ja que ha sigut el primer tren que ha passat.
Avui han sortit a correr els 2 3000R que ja hi han a la L3, el 304 ha sigut l'altre encara que només ha estat una estona molt curta durant aquest matí

Publicat: Dijous 20/09/2007 8:54
Autor: Fran-Ikarus
Avui a les 8 sortien de Triangle dues gòndoles amb sengles cotxes motors 3000 a sobre. Només he vist "a mitges" una calca, semblava la 3029.

Publicat: Dijous 20/09/2007 9:32
Autor: davida
Doncs jo ahir a les 23h vaig veure desde un tren de Renfe com estaven carregats 2 cotxes que em van semblar 3000, era de nit i a mes de 100m, en 2 camions gondola a les cotxers del Triangle

Publicat: Dijous 20/09/2007 9:50
Autor: wefer
Queda clar que ara sí, la reforma dels 3000 ha començat amb força. Suposo que això significa que ja s'han solucionat els problemes del prototip
Els 3000 originals tenen els dies comptats.

Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.

Publicat: Dijous 20/09/2007 20:21
Autor: metrobaix
teniu fotos dels 3000R? interiors, exteriors,...

Avui he fet el recorregut Z Unversitaria - Catalunya d'anada i dps de tornada i no he vist cap!

barnametro powa!

Publicat: Dijous 20/09/2007 23:36
Autor: JaMiRo!
metrobaix ha escrit:teniu fotos dels 3000R? interiors, exteriors,...
Aquí les tens, a la cotxera del Triangle Ferroviari. 8-)

Igualment, algú del Fòrum en va penjar si bé no recordo a quin fil (crec que fou el Jordilar). ;)

Ja fan figa els termòmetres

Publicat: Dimarts 25/09/2007 13:13
Autor: Guigui
El diumenge vaig agafar un 3000R (cotxe de cua 3023, si no recordo malament) i el termòmetre lluminós estava marcat com si el tren estigués aturat a Drassanes. Al cap d'algunes estacions, el mateix, però a Diagonal.

Publicat: Dimarts 25/09/2007 21:25
Autor: sortrens
wefer ha escrit:Queda clar que ara sí, la reforma dels 3000 ha començat amb força. Suposo que això significa que ja s'han solucionat els problemes del prototip
Els 3000 originals tenen els dies comptats.

Per cert. Creia que havien de canviar l'avís acústic de tancament de portes per un que sigui audible de veritat, com als 5000 o 9000, però he pogut comprovar que continua essent el mateix de sempre.
Suposo que s'esperan allargar la L3 a Trinitat Nova per cambiar termòmetres i cambiar avís d'estacions.

Mandeeeeeeee?

Publicat: Dimarts 25/09/2007 21:28
Autor: Guigui
sortrens ha escrit:Suposo que s'esperan allargar la L3 a Trinitat Nova per cambiar termòmetres i cambiar avís d'estacions.
Això no és Back to the Future ni som al 2001! :x