Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
43%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
16
43%
No, que tornin ja les antigues línies
2
5%
Altres (expliqueu)
3
8%
 
Vots totals: 37
premixero
N8
N8
Entrades: 800

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Entrada Autor: premixero » Dimarts 07/05/2013 8:14

no entiendo lo que dices, la 46 es una línea "especial" que es muy útil para los trabajadores del aeropuerto y que además no hace la competencia a renfe ya que te lleva a la T1 donde no va el tren, de momento. la gente que va al aeropuerto( no trabajadores ) son normalmente o turistas que evitan el aerobús o gente de la ciudad que también lo hace cuando va de viaje por lo que los tiempos de viaje en estos casos pasan a un segundo plano.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 864
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 07/05/2013 14:49

Aquesta línia es practica per tornar de l'Aeroport, pro d'anada ens trobem amb l'enorme volta que fa primer per la T2, on es perd molt temps.
Alternativas:
1/ Desdoblar la línia en dos i fer anar una a cada terminal.
2/ Estudiar habilitar un carril bus en sentit contrari per davant de la T2



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 07/05/2013 15:43

A l'Aeroport tindria que arribar la H12, la meitat a cada terminal. Igual es pot fer amb el mateix nº d'autobusos, perque lo que perds havent de prolongar una línia d'alta freqüència ho guanyes evitant el solapament Pl-Espanya-Gornal i la volta per la T2 en els 2 sentits.



premixero
N8
N8
Entrades: 800

Entrada Autor: premixero » Dimarts 07/05/2013 16:58

la función de la 46 no es llevar "viajeros" en primera instancia, si no sobre todo trabajadores, desdoblar la línea en dos es una tontería la vuelta no son mucho mas de 5 minutos y cumple su misión social.
por otro lado alargar la H12 es monstruoso ya que haría una línea infinita que complicaría mucho mas una línea larga y si encima divides los buses unos a T1 y otros a T2 todavía mas cacao.
Yo pienso que por bus el aeropuerto esta decentemente comunicada, lo que es una vergüenza es que quitaran el bus lanzadera entre la estación de Renfe y la T1 ya que te hace caminar un buen camino cuando antes lo tenias en la puerta y por norma general la gente va cargada con maletas.
También debería hacerse de una vez la terminal de renfe a la T1 y el metro y ya seria la repera......



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4510
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 07/05/2013 17:35

He rebut un e-Mail del Youtube de TMB sobre els nous busos biarticulats. Ho mostra quasi tot. Sembla un tramvia sense rails. Fins i tot té una cabina separada amb una mampara (amb vidres tintats, per "amagar la intimitat del conductor") També té botons a les portes. En resum, que em moro de ganes de pujar però a la llarga, no sé com acabarà això.

P.D: Això és una tonteria, ignoreu-la si voleu, però obro un sondeig per veure quin mot (alguns de novaparla) li donaríeu als biarticulats:
- Bíbus
- Trambus
- Geganbus
- Superbus
- Bus gegant



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 07/05/2013 18:55

Renfe445 ha escrit:He rebut un e-Mail del Youtube de TMB sobre els nous busos biarticulats. Ho mostra quasi tot. Sembla un tramvia sense rails. Fins i tot té una cabina separada amb una mampara (amb vidres tintats, per "amagar la intimitat del conductor") També té botons a les portes. En resum, que em moro de ganes de pujar però a la llarga, no sé com acabarà això.

P.D: Això és una tonteria, ignoreu-la si voleu, però obro un sondeig per veure quin mot (alguns de novaparla) li donaríeu als biarticulats:
- Bíbus
- Trambus
- Geganbus
- Superbus
- Bus gegant
Que tal "El trasto que nos ha costado casi un millón y no sabemos ni que narices hacer con él"? Un poco largo, tal vez ( xD ).
Trastobus. Triasmóbil. Manatí. Gusano. O si queremos ir a los chistes verdes "La pixa vermella del gegant" xD
Ahora sin bromas, por que no "Fuet" por la longitud y el color? :)



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 07/05/2013 19:14

Es un vermell molt intens per ser fuet, més aviat es xorisso! La veritat es que vist desde davant així tant vermellet i arrodonit em recorda els deliciosos xorissos vegans que fa ma mare: http://forovegano.mforos.com/2090363/11176922-chorizo :D
Ecomobisostrans l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 08/05/2013 1:37, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 07/05/2013 19:36

Ecomobisostrans ha escrit:Es un vermell molt intens per ser fuet, més aviat es xorisso! La veritat es que vist desde davant així tant vermellet i arrodonit em recorda els xorissos vegans que fa ma mare: http://forovegano.mforos.com/2090363/11176922-chorizo :D
Yo lo comparo a un fuet por la decoración NoXarBus, que me recuerda a la piel de un fuet, blanca y con rojo que asoma.



Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 239

Entrada Autor: TramviaBlau » Dimarts 07/05/2013 21:08

raulitinbcn ha escrit: EL TINC!!!
Avui a les vuit menys cinc, ha passat per la Plaça Tetuan direcció Gornal, en tinc fotos. Quant pugui les penjo al meu flickr, i si puc aqui. Vull donar les gracies als conductors :)
Bona feina :plas :plas :plas



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 07/05/2013 22:39

Algú diu que el primer bi-articulat (o els dos primers) sortirien amb passatge a partir de dilluns vinent.

Se suposa que en aquesta modalitat de "reforç" (recorregut limitat?)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7217
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 07/05/2013 23:05

Vídeo dels nous autobusos llonganissa, també coneguts com tramvies amb pneumàtics:



A la informació del vídeo hi diu:
TMB ha escrit:Circulacions de prova sense passatgers dels dos primers autobusos híbrids biarticulats, de 24 metres de longitud, adquirits per TMB per incloure'ls de manera experimental en línies d'altes prestacions de la nova xarxa ortogonal. La previsió és que al llarg del mes de maig comencin a fer circulacions de reforç amb passatge a la línia H12 (Gornal - Besòs / Verneda).



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2385
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 07/05/2013 23:15

Fran-Ikarus ha escrit:Algú diu que el primer bi-articulat (o els dos primers) sortirien amb passatge a partir de dilluns vinent.
Està confirmat? Ho dic perquè miraré de "pillar-lo" si circula amb passatgers, i pujar-hi :D


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2385
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 07/05/2013 23:16

[OFF-TOPIC]Quina ràbia de tenir el vídeo i no poder veure'l per culpa dels meus 128kbps de connexió a Internet...[/OFF-TOPIC]

Tornant al tema. Això que es veu a dalt, és llum artificial o natural?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5809
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 07/05/2013 23:30

Adolescent barceloní ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:Algú diu que el primer bi-articulat (o els dos primers) sortirien amb passatge a partir de dilluns vinent.
Està confirmat? Ho dic perquè miraré de "pillar-lo" si circula amb passatgers, i pujar-hi :D
No, de moment ho ha dit una persona que acostuma a donar dades fiables (relatives a aquest i d'altres autobusos de TMB), però confirmat oficialment no.

No pateixis, que aquell dia segur que no passaran moltes hores abans que algú notifiqui el fet a través del fòrum, de Facebook, de Twitter, de... :)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dimarts 07/05/2013 23:38

No me impresiona demasiado, la verdad... un bus un poco más largo. El aspecto me parece un tanto hortera. No entiendo por qué la parte trasera parece si fuera el frente, no puede tener una parte trasera como cualquier otro bus? Seguramente se aprovecha mejor el espacio, ¿que necesidad de aerodinámica si no es reversible? Y luego, los cubrimientos de las ruedas ya... ¿que es esto, los años 80? Es muy lamentable eso. El alcalde Porcioles se esta revolcando en la tumba :)
Aunque poca broma, el frente todavía porque modernidad y esas cosas, pero la parte trasera y las ruedas cubiertas son un monumento al "quiero y no puedo" más hortera, que pretende tener un tranvía sin tenerlo. ¿Si tanto odian el tranvía, por qué quieren un bus que se le parezca?

:nose



França451
N9
N9
Entrades: 2426
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 08/05/2013 21:30

alf_ ha escrit:No me impresiona demasiado, la verdad... un bus un poco más largo. El aspecto me parece un tanto hortera. No entiendo por qué la parte trasera parece si fuera el frente, no puede tener una parte trasera como cualquier otro bus? Seguramente se aprovecha mejor el espacio, ¿que necesidad de aerodinámica si no es reversible? Y luego, los cubrimientos de las ruedas ya... ¿que es esto, los años 80? Es muy lamentable eso. El alcalde Porcioles se esta revolcando en la tumba :)
Aunque poca broma, el frente todavía porque modernidad y esas cosas, pero la parte trasera y las ruedas cubiertas son un monumento al "quiero y no puedo" más hortera, que pretende tener un tranvía sin tenerlo. ¿Si tanto odian el tranvía, por qué quieren un bus que se le parezca?

:nose
Porque los Políticos, aparte de mentirosos, son hipócritas y se contradicen ellos mismos. (esto lo vemos a todas horas en cualquier noticia), o simplemente son como aquél señor que no sabía por qué lado tenía que pasar en los tornos del Metro cuando metió el billete y decía ser... ¿alcalde de Barcelona?
Dado que el bus se parece a un chorizo o a un fuet, podríamos llamarle "BárcenasBus".

PD off topic: o sea que a juzgar por lo que habéis puesto, dejan el 46. Bien, bien, al menos piensan un poco y dejan algunas líneas convencionales.
Alargar el H12 al Aeroport? Y por qué no hacer un 44+H12+46? Los nocturnos tienen un recorrido larguísimo, prueba de ello es el N2 por ejemplo, y ahí están.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2385
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 08/05/2013 22:49

França451 ha escrit:prueba de ello es el N2 por ejemplo
[off-topic]Que según conocidos, alguna vez ha sido servida con midis (esos buses más peques de dos puertas).[/off-topic]

No sé si la N2 té gaire passatge, jo tinc entès que sí en té. Per això el comentari dels midis, comparant un d'aquests amb el biarticulat.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/05/2013 23:00

No comparem el trànsit nocturn amb el diürn. Per a exemple contrari a l'N2, el 92.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

França451
N9
N9
Entrades: 2426
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 09/05/2013 0:32

Guigui ha escrit:No comparem el trànsit nocturn amb el diürn. Per a exemple contrari a l'N2, el 92.
O el 36. :bleah


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3718
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 09/05/2013 13:34

França451 ha escrit:Alargar el H12 al Aeroport? Y por qué no hacer un 44+H12+46? Los nocturnos tienen un recorrido larguísimo, prueba de ello es el N2 por ejemplo, y ahí están.
Esto se podrá hacer el dia que haya carril bus con una buena prioridad semafórica, entonces no hay problema porque las líneas de bus sean largas como las de tramvia ya que por muchos atascos que haya para los coches al bus no le van a afectar. Pero por desgracia aquí no estan por la labor.



Respon

Torna a “Autobusos i resta transport públic”