Això no passa a FGC. hi ha un munt de linies, sigui per la banda del Vallés, com per la del Bages.
R5, saps d'on surt i on arriba.
S8, tres quarts del mateix.
RENFE
R4 Manresa - Sant Vicenç de Calders, doncs no. Ara Manresa, Martorell.
D'aquí mitja hora, però, arriba a Vilafranca i més tard no se on.
El que hauria de fer RENFE es nombrar bé les línies i prou. Amb els indicadors patètics que tenen els trens n'hi ha prou.
R4 Manresa - Sant Vicenç de Calders
R41 Manresa - Vilafranca de Penedés
R42 Manresa - Martorell
R45 - Terrassa - ....
R46 - Terrassa - ....
i a cada estació en arribar el tren que digui d'on ve o on acaba i quines parades no fa (es triga menys que dir totes les que fa).





