Jo normalmente compro T10, ja que faig 25-35 viatges al mes, la meva dona aproximadament 15-25. Per sort normalment o anem junts o un esta a casa i l'altre agafa el metro. Mai agafem una T50/30 perque no arribem als 40 viatges perque et surti a compte
Aquest mes tenim un viatge en avió. I el metro es la ruta mes comoda. Per no pagar el suplement hem comprat una T70/30 que es la unica que permet anar a 2 persones al aeroport sense suplements.
Vam esperar a un dia que teniem que fer 2 viatges junts d'anada i tornada, per fer el viatges inicials. Ara cada dia el que te que fer mes viatges aquell dia s'en porta la T70/30.
Dubto que arribem a gastar els 70 viatges, pero 40 viatges en una T70/30 amb el que et surt aproximadament igual que 4 T10 + 4 bitllets senzills al aeroport.
Calculo que farem 50-60 viatges en aquest mes. Amb 60 viatges en haurà costat com 6 T10 (que es el que vam gastar el mes passat) i no haurem pagat cap suplement per anar a l'aeroport. Amb 50 viatges ens haurem estalviat la meitat dels suplements.
PS: Quan torni del viatge puc vendre a qui l'interesi una T70/30 amb uns 10 viatges, per uns 10€ i valida per anar a l'aeroport. Per si algú li interesa

. Jo no pago suplement ni el que me la compri tampoc.
👍10👍0👎0