Extra, extra: Talgo Lorca-Barcelona con la rama 4B5

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 19/04/2007 12:07

Ecomobisostrans ha escrit:Imatge
Darwin, per què ens has abandonat?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 19/04/2007 18:45

Jordi Freixas ha escrit:
Guigui ha escrit:Oi que els Concorde ja fa set anys que no volen i ningú no es queixa per haver d'anar de París a Nova York en vuit hores en lloc de quatre? Doncs el mateix pels trens: que vagin tan de pressa com puguin, però això significa inevitablement fer un ús racional de l'energia, que no és precisament quelcom que sobri i, a més, és el causant de la majoria de guerres declarades i no declarades que hi ha actualment al món.
Em sembla que el Concorde no és un bon exemple, ja que si no hagués tingut mai lloc aquell accident de París, a dia d'avui seguiria funcionant a ple rendiment. Senzillament el van treure perquè es va tornar deficitari. Dubto molt que als despatxos els hi sortís la vena ecologista de cop i volta... (ja apareixerà alguna altra cosa, ja...)
Doncs precisament et contradius en el que et ressalto en negreta, a més de que el 2000, quan va haver-hi l'accident, el Concorde ja tenia data de caducitat (a tot estirar, dos anys). I el motiu no era cap altre que el seu elevat consum.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”