Nou Talgo Avril: 380 Km/h
Re: Nou Talgo Avril: 380 Km/h
Arran d'això, els entregats a la DB la part elèctrica esta proporcionada per ABB o Ingeteam com els d'aquí?
https://www.talgo.com/es/los-trenes-avr ... e-baterias
Això sí que no m'ho esperava. Mira que he vist (i fet) cagades informàtiques... Això és un altre nivell.
Según ha informado a Talgo el proveedor del sistema, Ingeteam, el problema de dichos equipos estaba relacionado con el cambio de año.

Es rumoreja que en breus sortirà alguna notícia retirant temporalment alguns Avril per suposades fissures que han aparegut.
-
- N5
- Entrades: 114
Efectivament. De moment, el problema només afecta les unitats d'ample fix que feien l'AVLO Madrid-Barcelona.
https://www.trenvista.net/noticias/dete ... barcelona/
https://www.trenvista.net/noticias/dete ... barcelona/
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1827
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Ja ha sortit, i en diversos mitjans, i no és cap rumor, és un fet ben tangible i provat.
https://share.google/PfA8prdEhsUCm8ptC
-
- N5
- Entrades: 114
Ara Renfe diu que la venta de bitllets segueix amb normalitat, però des de Trenvista han comprovat que està bloquejada fins al 31 d'agost, amb la notificació Este tren no está disponible para la venta en estos momentos. Disculpe las molestias. Ho he comprovat in situ jo també. No se sap res sobre què es farà amb els usuaris que ja disposin de bitllet.
https://www.trenvista.net/noticias/renf ... barcelona/
https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe ... -Barcelona
https://www.trenvista.net/noticias/renf ... barcelona/
https://www.renfe.com/es/es/grupo-renfe ... -Barcelona
El fet de negar la realitat no sé què guanyen RENFE. Amb els que ja en tenen entenc faran rotacions de material per absorbir el passatge (i això que el 106 té més capacitat).
Pero moure d'altres llocs implica reajustar els altres llocs. Un bon percal la veritat.
Pero moure d'altres llocs implica reajustar els altres llocs. Un bon percal la veritat.