Yo consideraría que son nuevas, ya que tienen varias diferencias a las 333, y muchos componentes, como dices, son nuevos.
Bueno, tampoco soy quién debe juzgarlo...
Hora i data actual: 27 juny 2026, 17:49
Entrada Autor: Jacob.CH » 03 oct. 2010, 20:38
Entrada Autor: 470 » 03 oct. 2010, 21:50
Entrada Autor: Jacob.CH » 03 oct. 2010, 22:42
Entrada Autor: Guigui » 03 oct. 2010, 23:24
Entrada Autor: Jacob.CH » 04 oct. 2010, 09:13
No n'estic segur però en l'estrella Barcelona-A Coruña em sembla que també hi havia una rama que anava a Gijón (no sé si encara es fa)Guigui ha escrit:Com que el Trenhotel Barcelona-A Coruña és una rama del de Vigo que se separa a Monforte de Lemos, no cal tracció híbrida. Amb una locomotora dièsel ja fan.
Entrada Autor: Guigui » 04 oct. 2010, 10:54

Entrada Autor: UT440_132M » 20 oct. 2015, 12:40
Més que quatre dies, quatre anys, com a màxim. Al 2020 tots els trens han d'estar adaptats a PMR.metring ha escrit:Informació compartida per Maquinistilla. A les 470 els hi queda quatre dies? :
Entrada Autor: davida » 20 oct. 2015, 12:50
Entrada Autor: Granolleri » 20 oct. 2015, 13:15
Sí i no. Els 599 encara presten serveis a l'Eix Atlàntic, ja que es manté part del traçat antic el qual no s'ha electrificat.davida ha escrit:Ja s'ha retirat 599 del Vigo Coruña, en breu de Madrid Salamanca i del Sevilla Granada.
Entrada Autor: albe6 » 20 oct. 2015, 15:18

Entrada Autor: bigcoaster » 20 oct. 2015, 16:58
Entrada Autor: Miquel » 20 oct. 2015, 19:05
Home, no se jo si es gaire rentable construir nous cotxes remolcs per les 470.albe6 ha escrit:Jo crec que una reforma estil 447 és plausible en les 470

Entrada Autor: Guigui » 20 oct. 2015, 19:14
Entrada Autor: Miquel » 20 oct. 2015, 19:43
Comptava en que si es posa l'andana a l'alçada del pis del tren l'esglaó del tren ha de desaparèixer amb alguna petita reformeta. De ben segur moltíssim més minsa que fer de nou un cotxe sencer!Guigui ha escrit:Encara que s'alci l'andana, els trens no adaptats tenen esglaons. Amb andana baixa, la gent ha de pujar. Amb andana alta, la gent ha de superar un espai buit. Les dues variants no són adaptades.
Entrada Autor: oriolp13 » 20 oct. 2015, 19:43
Trobo que és molt més fàcil, però, adaptar aquest espai buit que queda de l'esglaó, fent algun tipus de petita reforma per a tapar el forat, que no reformar un tren sencer per a ser apte a PMR.Guigui ha escrit:Encara que s'alci l'andana, els trens no adaptats tenen esglaons. Amb andana baixa, la gent ha de pujar. Amb andana alta, la gent ha de superar un espai buit. Les dues variants no són adaptades.
Entrada Autor: sag470 » 20 oct. 2015, 20:06

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » 20 oct. 2015, 22:38
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026