http://www.youtube.com/watch?v=EwNKnejLoz8
Aviam si algú s'adona d'un error del vídeo!
Hora i data actual: 24 juny 2026, 02:29
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 25 des. 2012, 01:48

Entrada Autor: raulitinbcn » 26 des. 2012, 18:58
Entrada Autor: Javi M » 29 des. 2012, 00:08
A més a més, el Civia que entra va en colors Renfe, mentre que el que marxa va en colors Rodalies.Ferry1ac1 ha escrit:Molt bé! Pel que fa a l'error, si us hi fixeu, es veu marxar un Civia, però quan s'enfoca l'interior del tren es tracta d'un dels de dos pisos!

Entrada Autor: foronda 141 » 14 gen. 2013, 22:28

Entrada Autor: genissimon » 15 gen. 2013, 09:23
Entrada Autor: Euromed » 15 gen. 2013, 14:30
Entrada Autor: Guigui » 15 gen. 2013, 18:49
Entrada Autor: faristol » 15 gen. 2013, 23:26
Euromed ha escrit:Hola a tothom:
Ja posats amb FF.CC. Catalans
http://www.rtve.es/filmoteca/no-do/not-967/1470532/
Salutacions.
Entrada Autor: oriolp13 » 16 gen. 2013, 02:00
Entrada Autor: faristol » 20 gen. 2013, 14:17
Entrada Autor: alf » 30 gen. 2013, 11:17
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 25 feb. 2013, 17:09
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 03 març 2013, 17:36
Entrada Autor: Ferry1ac1 » 04 març 2013, 14:09
Entrada Autor: Euromed » 05 març 2013, 22:26
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026