Jo he arribat a l'estació de Plaça d'Espanya a dos quarts de sis, si fa no fa. Hi havia un munt fe gent sortint per les taquilles, tanta que he pensat que era una mena de grup que anava a la Fira de Barcelona en ramat XD. A tots els feien validar per a sortir i, evidentment, l'espai entre les validadores i les dues andanes superiors estava a petar de gent

A les andanes superiors un tren semblava a punt de sortir en direcció a Molí Nou (L8); l'altre comboi estava aturat i a les fosques, i al rètol hi deia "Reservat". A les andanes inferiors hi havia dos trens. El de l'andana 3 estava a les fosques (havia de ser un Martorell Enllaç o un Olesa de Montserrat); el de l'andana 4 estava a rebentar de gent, i això que anava en doble compo. Era un R5. M'he pujat a aquest (era l'únic que hi havia disponible XD). Encara quedaven seients buits i m'he assegut al primer que he trobat. Han anunciat dues vegades que l'R5 era a punt de marxar, i a la tercera per fi ha tancat portes i iniciat el trajecte. Devien ser vora les sis. S'ha aturat uns segons dins del túnel, prop de Magòria. La resta del viatge ha anat amb normalitat, excepte pel fet que hi havia un munt de gent dempeus, però han començat a baixar a partir de Sant Boi i els cotxes han anat buidant-se. Abans d'arribar a Martorell Enllaç el tren ha tornat a aturar-se, un parell de minuts. Ha baixat un tren de l'estació en direcció Barcelona i el meu tren ha reiniciat la marxa. A Martorell Enllaç l'andana direcció Igualada/Manresa estava a petar de gent. Hi havia molt personal de FGC, alguns parlant amb els viatgers, d'altres parlant pel mòbil i uns altres s'ho miraven des del bar (No calia més gent a l'andana, la veritat XD). I tot eren trens en doble compo, tant de pujada com de baixada a Barcelona.
Només m'ha faltat això després d'un dia de gossos