Matís
Publicat: 27 gen. 2010, 20:49
Jo tinc una sensació lleugerament diferent: Renfe té encara menys interès que la SNCF en connectar Barcelona amb França per AV.
Fòrum del transport català
https://www.transport.cat/
Sobre Renfomentadif segur que podem afirmar que li interessa connectar Madrid amb Espanya. Jo personalment no sé res sobre la SNCF i no sé si és cert això que dius, però sabent que França és un país més centralista que Espanya segur que tens raó. Però crec que estan més interessants que Madrid en connectar les seves vies amb les d'aquí.Guigui ha escrit:A la SNCF no li interessa connectar Barcelona, li interessa connectar França (especialment París). És un detall que no cal oblidar.
És clar que a la SNCF li interessa connectar París amb Espanya, però què té això d´estrany?viscaelcat ha escrit:Sobre Renfomentadif segur que podem afirmar que li interessa connectar Madrid amb Espanya. Jo personalment no sé res sobre la SNCF i no sé si és cert això que dius, però sabent que França és un país més centralista que Espanya segur que tens raó. Però crec que estan més interessants que Madrid en connectar les seves vies amb les d'aquí.Guigui ha escrit:A la SNCF no li interessa connectar Barcelona, li interessa connectar França (especialment París). És un detall que no cal oblidar.
D'aquesta frase hom dedueix que la LAV entre Mollet i Girona ja està a punt, però aquesta altra:A partir d'aquest punt, els trens passaran pel ramal que l'Adif construeix entre Castellbisbal i Mollet del Vallès, on també s'està instal·lant el tercer rail. Des d'aquest punt i fins a la central de mercaderies de Girona, ja es podrà usar la via del TAV, que ja està a punt, i allà els trens hauran de tornar a enllaçar amb la via del tren convencional fins a Vilamalla.
n'indica tot el contrari. I, pel que tinc entès, la darrera s'ajusta més a la realitat.L'associació també veu «difícil fer circular per la única via convencional 18 trens diaris més entre Vilamalla i Mollet del Vallès.
El TGV 6210 surt de Perpinyà a les 11:35 amb destinació Paris-Gare de Lyon, arribant a la capital francesa a les 16:41.Avui ha escrit:Barcelona i París estaran a vuit hores de tren el 2012
Jo he agafat aquest TGV per anar a París, però fent la següent combinació:Sagrerenc ha escrit:El TGV 6210 surt de Perpinyà a les 11:35 amb destinació Paris-Gare de Lyon, arribant a la capital francesa a les 16:41.Avui ha escrit:Barcelona i París estaran a vuit hores de tren el 2012
Per tant, no és gens aventurat afirmar que aquest TGV podria sortir de Barcelona a les 10 hores el dia que la LAV hi arribi, deixant el trajecte en poc més de 6 i mitja. I el dia que entri en servei el tram d'alta velocitat entre Perpinyà i Nimes, podria deixar-ho tranquil·lament en 5:30 hores (o menys).Sagrerenc ha escrit:TGV 6210
11.35 Perpinyà
12.10 Narbonne
12.26 Béziers
12.40 Agde
12.55 Sète
13.18 Montpellier-Saint Roch
13.48 Nîmes
16.41 Paris-Lyon