Aquesta baixada de 35 cèntims em sona a màrqueting publicitari de l´antic, quan ens feien creure que aquells preus acabats en 95 cèntims d´euro, 99 pessetes, etc, havien patit una rebaixa. D´acord que la rebaixa hi serà, però serà tan minsa...
És vergonyós que que fixin uns preus o uns altres en funció de l´acord polític del moment i si el PSC no hagués recolzat els pressupostos municipals de l´any que ve, de què parlaríem ara? d´una nova pujada?
D´altra banda, enlloc no he llegit encara res de les T-10 que no siguin d´una zona, ni del preu de la T-Mes, T-50/30, etc...I el bitllet senzill? Continuarà al mateix preu o s´apujarà i el continuaran penalitzant?
Salutacions,
MANEL





