Imatges per a la història
- lauria1226
- N7
- Entrades: 325
- Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà
Re: Imatges per a la història
Aquesta és la primera fotografia ferroviària que vaig fer (com a mínim la que va sortir, donada la precarietat de mitjans). Era el dia 8 de Desembre del 1973, és a dir, avui fa exactament 40 anys. Es tracta d'un encreuament entre dos trens de mercaderies a San Asensio, població de remarcades essències vinícoles a La Rioja. Un dels trens, amb una confederació al davant, espera l'entrada de l'altre remolcat per una Mikado.
Salutacions cordials.A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
Uno tenga su propia fe.


- lauria1226
- N7
- Entrades: 325
- Ubicació: Barcelona i Pallars Jussà
Gracias.sagrering ha escrit:![]()
preciosa fotografia. Dada la precariedad de entonces es muy muy muy bonita. Me encanta tu firma. La mala reputacion de loquillo puede ser ???
Pues mala reputación si que es pero yo pensaba más en Paco Ibáñez, pues uno ya tiene su historia pero lo de Loquillo viene a ser lo mismo.
Un saludo.
A la gente no gusta que
Uno tenga su propia fe.
Uno tenga su propia fe.
Hola a tothom:
Per si algú no les coneix us recomano equestes webs http://flickeflu.com/photos/jhm0284/interesting
i també aquesta http://petervelthoen.nl/category/home/
Tant de bó us agradin.
Salutacions
Per si algú no les coneix us recomano equestes webs http://flickeflu.com/photos/jhm0284/interesting
i també aquesta http://petervelthoen.nl/category/home/
Tant de bó us agradin.
Salutacions
Al Twitter de TMB han penjat una foto per endevinar. Algú ha respost que era Paral·lel L3, però clar, el 1929 encara no arribava el Gran Metro allà...
TMB @TMB_Barcelona 4 h
Aquesta foto és del 1929 feta al Paral·lel. En primer pla hi pots veure el que sembla un accés de #metrobcn o què és? http://ow.ly/i/4iVwm
TMB @TMB_Barcelona 4 h
Aquesta foto és del 1929 feta al Paral·lel. En primer pla hi pots veure el que sembla un accés de #metrobcn o què és? http://ow.ly/i/4iVwm
- Fitxers adjunts
-
- paralel.jpg (50.66 KiB) Visualitzat 12261 cops
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
El metro no hi arribava, però precisament l'any 1929 es va inaugurar el funicular de Montjuïc.metring ha escrit:Al Twitter de TMB han penjat una foto per endevinar. Algú ha respost que era Paral·lel L3, però clar, el 1929 encara no arribava el Gran Metro allà...
Es l'accés del funicular, correcte.
Aprofitant el fil http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 08#p230008 sobre la linia Roda de Berá a Reus, pujo unes quantes fotos antigues.
Salutacions
i per acabar RIERA-LA NOU i RODA de BERA (Les de RODA de BERA, corresponen a l´andana costat direcció/procedencia REUS.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... /esperanca
Reportatge publicat a Osona.com sobre els trens pelegrins de Vic a Lourdes, entre 1988 i 1992.
Reportatge publicat a Osona.com sobre els trens pelegrins de Vic a Lourdes, entre 1988 i 1992.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Xavier aquestes imatges em transporten a la meva infantesa, ja que la meva família materna és de La Pobla, on anava a passar una part de les vacances. A les tardes em portàvem a veure els trens que primer amb locomotores de vapor i a partir de 1957 amb les elèctriques Alsthom o les unitats suïsses utilitzaven "El directo" cap a Móra o Barcelona. Sota un garrofer, que encara hi ha, i tocant l'agulla de sortida costat Reus vaig iniciar-me des de ben petit a l'afició als trens. Des d'aquest "mirador" o bé des de la terrassa de casa els avis també es podien veure els trens que pujaven cap a Picamoixons.Euromed ha escrit:Continuem La POLBLA de MONTORNES i RIERA-LA NOU
jms
Hola a tothom:
jms, entre els anys 1970 i 1977,jo vivia a Barcelona encara que un familiar molt proper va esstar treballant i visquent a Tarragona.Cuan anava de visita,al tornar (sempre era cap de setmana),agafava el troleibus de Tarragona a Reus i a Reus agafava un tren Reus-Barcelona, via Roda, recordo que ademés era de locomotora i cotxes.Aixó ho feia perque m´agradaba més el paisatje de la linia Reus-Roda que la linia Tarragona-Sant Vicenç de calders. Potser que al ser de via única,al ser per l´interior i no per la costa, etc. etc. m´agradaba molt.
Salutacions.
jms, entre els anys 1970 i 1977,jo vivia a Barcelona encara que un familiar molt proper va esstar treballant i visquent a Tarragona.Cuan anava de visita,al tornar (sempre era cap de setmana),agafava el troleibus de Tarragona a Reus i a Reus agafava un tren Reus-Barcelona, via Roda, recordo que ademés era de locomotora i cotxes.Aixó ho feia perque m´agradaba més el paisatje de la linia Reus-Roda que la linia Tarragona-Sant Vicenç de calders. Potser que al ser de via única,al ser per l´interior i no per la costa, etc. etc. m´agradaba molt.
Salutacions.
Hola a tothom:UT440_132M ha escrit:http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... /esperanca
Reportatge publicat a Osona.com sobre els trens pelegrins de Vic a Lourdes, entre 1988 i 1992.
No recordo exactament l´any, encara que va ser en un viatge organitzat per el Club d´amics del ferrocarril de Cornellá, que varem anar a Toulouse-FC del Tarn-un circuit de 7 1/4 privat-i tornada per via Port-Bou, que en arribar a Ripoll, el tren s´aturá mes del compte i ens varen dir que el "Pullman Cerdanya" Puigcerda-Barcelona, va tindre una avaria entre Planoles i Ribes. per trencada d´un eix de la loc. 279 titular del tren, i que davan nostre habien uns trens de pelegrins aturats. Mica a mica els trens de pelegrins els van anar estacionan a Ribes i transbordant als pelegrins i material a uns autocars fins a La Tour de Carol, cuan varem arribar nosaltres a Ribes era un espectacle surrealista, el que passaba. Al cap d´una bona estona ens varen posar un autocar per als viatgers del tren regular (UT800) i cuan varem arribar a La Tourde Carol el tren que teniem previst agafar a SNCF ja habia sortit i teniem que agafar el seguent a primera hora de la tarda, per el que mentre estavem a la Tour deCarol també varem veure el transbordament de autobusos a tren especial de pelegrins de SNCF. El veure sortir el tren de pelegrins de SNCF, va ser un espectacle el veure com un tren amb 13 ó 14 cotxes i triple tracció arrencaba i sortia de la magnifica estació de La Tour de Carol, cosa que contrastaba amb els trens de RENFE que en aquella época només eren una loc. 269 / 279 amb sols 3 ó 4 cotxes. Per aixo pujo la foto del tren de SNCF La Tour de Carol - Lourdes.
Salutacions
Aquests trens pelegrins tenien la seva gràcia... tot es perd, coi 

Quina foto mes bona la del RD!!!!davida ha escrit:A la web http://www.trainsdumidi.com hi han fotos molt interesants de les linies frontereres:
Exemple
Forum de la linia de La Tor de Querol
http://www.trainsdumidi.com/f50-930-lig ... r-de-carol
Amb fotos tan curioses con un Z7100 a Puigcerda
El Talgo IIIRD
Horaris:
Horaris 1963
Quadre de velocitats:
I molt mes..
Mireu aquesta foto de la plaça de les Glòries del 1961, del Twitter de BCN Desapareguda:


Hola a tothom:
Ja que ara es moda la plaça de les glories, per els treballs de reforma. Regiran en aquest foro de imatges per a la historia, a la pag. 10 en "evodi" va pujar unes fotos de la plaça de les glories.
aci hi teniu l´enllaç http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=180
Salutacions
Ja que ara es moda la plaça de les glories, per els treballs de reforma. Regiran en aquest foro de imatges per a la historia, a la pag. 10 en "evodi" va pujar unes fotos de la plaça de les glories.
aci hi teniu l´enllaç http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=180
Salutacions
Hola, us passo una foto de la construcció de l'EdF.

