http://www.youtube.com/watch?v=r5XVC83ub2I
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/r5XVC83ub2I" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]

Li has posat el "Control d'Estabilitat".Adolescent barceloní ha escrit:Aquest vídeo pot ser interessant per aquell qui no hagi vingut mai a Barcelona. Vaig gravar-lo jo mateix junt amb el @raulitinbcn el 23 d'octubre al biarticulat 3902. Això sí, prometo no moure tant la càmera en propers vídeos.

Sí, però queda horrorós i estic buscant alguna manera per treure'l.Renfe445 ha escrit:Li has posat el "Control d'Estabilitat".

Juraria que és Poblenou.metring ha escrit:Algú sap quina estació és la del minut 0:26? No veig bé el que posa al rètol.

És molt cutre el timbre dels Citadis. Prefereixo més el timbre dels tramvies de Berlin, tot un clàssic:carles10000 ha escrit:Video del trajecte entre Glories i Gorg de la linia T-5 del Trambèsos

Eso mismo. Además, en los Citadis es hecho a ordenador y en el otro tranvía es un timbre real.alf_ ha escrit:A mi tampoco me gusta el timbre de los Citadis. No se hacen notar bien, en cambio ese otro suena muy reconocible, de forma que detectas inmediatamente que hay un tranvía.