http://www.youtube.com/watch?v=r5XVC83ub2I
<iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/r5XVC83ub2I" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
Hora i data actual: 24 juny 2026, 07:52

Entrada Autor: raulitinbcn » 22 oct. 2013, 19:39

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 05 nov. 2013, 18:45
Entrada Autor: Renfe445 » 05 nov. 2013, 20:06
Li has posat el "Control d'Estabilitat".Adolescent barceloní ha escrit:Aquest vídeo pot ser interessant per aquell qui no hagi vingut mai a Barcelona. Vaig gravar-lo jo mateix junt amb el @raulitinbcn el 23 d'octubre al biarticulat 3902. Això sí, prometo no moure tant la càmera en propers vídeos.

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 05 nov. 2013, 20:19
Sí, però queda horrorós i estic buscant alguna manera per treure'l.Renfe445 ha escrit:Li has posat el "Control d'Estabilitat".
Entrada Autor: Euromed » 02 des. 2013, 16:16

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 17 des. 2013, 19:00

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 17 des. 2013, 19:04

Entrada Autor: gatvell » 17 des. 2013, 22:57

Entrada Autor: genissimon » 15 gen. 2014, 09:27
Entrada Autor: wefer » 28 gen. 2014, 13:49
Entrada Autor: Euromed » 29 gen. 2014, 21:48

Entrada Autor: carles10000 » 22 feb. 2014, 12:31
Entrada Autor: Renfe445 » 22 feb. 2014, 21:39
És molt cutre el timbre dels Citadis. Prefereixo més el timbre dels tramvies de Berlin, tot un clàssic: 👍20carles10000 ha escrit:Video del trajecte entre Glories i Gorg de la linia T-5 del Trambèsos
Entrada Autor: Renfe445 » 23 feb. 2014, 11:16
Eso mismo. Además, en los Citadis es hecho a ordenador y en el otro tranvía es un timbre real.👍20alf_ ha escrit:A mi tampoco me gusta el timbre de los Citadis. No se hacen notar bien, en cambio ese otro suena muy reconocible, de forma que detectas inmediatamente que hay un tranvía.
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026