Pàgina 35 de 59
					
				Re: No hi veig prou bé
				Publicat: 14 des. 2007, 14:07
				Autor: wefer
				Guigui ha escrit:Doncs dec ser jo, que avui no estic massa fi. A més, ara caic que, si dugués els frontals encesos, n'hi hauria quatre i no dos.  

 
També n'hi hauria dos, perquè els 9000 només porten dos fars frontals. Són els 5000 els que en porten 4.
D'altra banda... a veure qui és el primer de fer la GRAN foto: 1100 vs 9000 

 
			 
			
					
				
				Publicat: 14 des. 2007, 15:00
				Autor: Fran-Ikarus
				Denisuko ha escrit:Gracies per la foto traveller, sorpren moltissim que una linia que durant molts anys ha tingut els trens més antics de tota la xarxa per fi pugui tenir uns trens nous i moderns com la resta de linies.
Mmmm... exactament durant un any, des que van retirar l'últim 1000 de la L5  
 
I durant uns quants va tenir-ne els més nous (fins a l'arribada, el 1986, dels 3000 i 4000)
 
			 
			
					
				Espès
				Publicat: 14 des. 2007, 16:06
				Autor: Guigui
				wefer ha escrit:També n'hi hauria dos, perquè els 9000 només porten dos fars frontals. Són els 5000 els que en porten 4.
Avui estic espès... molt espès.  

 
			 
			
					
				
				Publicat: 14 des. 2007, 20:35
				Autor: pol
				OOOO!!!!! 
  
 , potser algun dia  a la tarda vaig a buscar-lo a veure si puc fer foto 9000vs1100
 
			 
			
					
				
				Publicat: 14 des. 2007, 23:29
				Autor: Busman
				traveller ha escrit:Potser els has vist encesos, però dubto molt que funcionin de veritat; ho vaig estar parlant amb un mecànic de L4 i em va dir que efectivament no funcionaran, ja que falten les balisses de localització... esperarem a veure-ho quan comenci a circular comercialment...
He pogut fixar-m'hi prou com per constatar que eren encessos només de Trinitat Nova fins a Jaume I, així que no sé com deu anar la cosa.
En tot cas, si tu estàs dins, em refio més de la teva paraula que de la meva percepció.
 
			 
			
					
				Una altra!
				Publicat: 15 des. 2007, 00:17
				Autor: JaMiRo!
				wefer ha escrit:D'altra banda... a veure qui és el primer de fer la GRAN foto: 1100 vs 9000 

 
Presente. Tinc 5000 vs 1000, 2100 vs 1100 i ara...buscaré la 9000 vs 1100. 
 
 
 
			 
			
					
				
				Publicat: 15 des. 2007, 14:40
				Autor: Vox
				Pobres 1100, deuen estar nervioses amb tanta 2100 i la primera 9000  
 
Entre 2008 i ¿2009? toca comiat definitu de les 1100 i de l'aparença original de les 3000 i 4000. Es massa  
 
Vox
 
			 
			
					
				
				Publicat: 16 des. 2007, 11:59
				Autor: pol
				Suposo que aquesta tarda no circulara oi?? si circula podeu dir hores 

 
			 
			
					
				
				Publicat: 16 des. 2007, 14:42
				Autor: EUKibo
				
  Aquest és el meu missatge 1000
Busman ha escrit:traveller ha escrit:Potser els has vist encesos, però dubto molt que funcionin de veritat; ho vaig estar parlant amb un mecànic de L4 i em va dir que efectivament no funcionaran, ja que falten les balisses de localització... esperarem a veure-ho quan comenci a circular comercialment...
He pogut fixar-m'hi prou com per constatar que eren encessos només de Trinitat Nova fins a Jaume I, així que no sé com deu anar la cosa.
En tot cas, si tu estàs dins, em refio més de la teva paraula que de la meva percepció.
 
Podeu tenir els dos raó, que no estiguin totes les balisses no vol dir que no pugui funcionar el sistema (almenys parcialment). A París em vaig pujar un cop en un metro de la M2 totalment nou a l'agost (agafava tots els dies la línia per anar a estudiar i no el vaig veure gairebé mai, per la qual cosa no és que n'hi haguessin molts). Aquest tren portava termòmetre com alguns RERA i com els metros de Barcelona, totalment revolucionari al metro parisenc. Des d'Alexandre Dumas fins a Belleville va anar amb el termòmetre aturat fins que es va iluminar de cop les parades ja recorregudes i va començar a avisar de la seguent estació. (Per cert, a París s'iluminen al reves les parades, és a dir, si està el LED encès a una estació vol dir que aquella estació encara està per a arribar, no com aquí que estació iluminada vol dir estació ja passada).
Potser la L4 ja té les balisses a les estacions centrals. Hi haurà alguna estació on s'activarà el sistema de cop, i bueno, per a fer proves ja els hi va bé mentres fan la instal·lació a tota la intal·lació suposo.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 16 des. 2007, 15:34
				Autor: pol
				I a partir de quant estara amb circulacio amb passatgers??
			 
			
					
				
				Publicat: 21 des. 2007, 13:53
				Autor: BCN06
				Avui he agafat  un 2100 a la L4 que portaba els leds del termometre descoberts.
Pot ser que sigui el primer 2100 que els porti descoberts?
			 
			
					
				
				Publicat: 21 des. 2007, 19:44
				Autor: Miquel
				Actualitzo la llista de dels moviments dels 3000 reformat:
3013-3036:Circul·la
3009-3012:Circul·la
3017-3020:Circul·la, però crec que el retiraràn ja que no porta l'aire acondicionat a la cabina del conductor.
3029-3032:Per entrgar.
			 
			
					
				
				Publicat: 22 des. 2007, 14:00
				Autor: Denisuko
				Miquel ha escrit:Actualitzo la llista de dels moviments dels 3000 reformat:
3013-3036:Circul·la
3009-3012:Circul·la
3017-3020:Circul·la, però crec que el retiraràn ja que no porta l'aire acondicionat a la cabina del conductor.
3029-3032:Per entrgar.
Doncs el que haurien de retirar és el 3013-3036, perquè mare meva, cada día té una averia distinta, jo encara no se com pot circular un tren així.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 22 des. 2007, 17:09
				Autor: pol
				BCN06 ha escrit:Avui he agafat  un 2100 a la L4 que portaba els leds del termometre descoberts.
Pot ser que sigui el primer 2100 que els porti descoberts?
Com descoberts???
 
			 
			
					
				
				Publicat: 22 des. 2007, 18:27
				Autor: orique
				Si us referiu a que no porten al damunt l'enganxina dels 1100, ja fa temps que van així (alguns)
			 
			
					
				
				Publicat: 22 des. 2007, 18:49
				Autor: BCN06
				orique ha escrit:Si us referiu a que no porten al damunt l'enganxina dels 1100, ja fa temps que van així (alguns)
Exacte, sense l'enganxina, amb els leds a la vista, pero sense funcionar.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 22 des. 2007, 21:30
				Autor: pol
				Avui a la 4 cada 2 min un tren, avui an tornat a sortir tots els 1100 no per que en veia molts, i encara no els avien desballestat oi?. Per sert un 2100 que anava amb xapussa d'enganxina la portava tallada per alguns llocs i tornada a enganxar.
			 
			
					
				
				Publicat: 22 des. 2007, 23:25
				Autor: Fran-Ikarus
				Gran part dels 1100 ja han estat desballestats. Si llegeixes el tema "Seguiment dels 1100 a la L4" ho comprovaras.
			 
			
					
				
				Publicat: 23 des. 2007, 12:21
				Autor: Busman
				Pero el 9000 no lo sacan, no vaya a ser que los indignos usuarios de la L4 lo corrompan con su presencia.
			 
			
					
				
				Publicat: 23 des. 2007, 13:57
				Autor: pol
				Busman ha escrit:Pero el 9000 no lo sacan, no vaya a ser que los indignos usuarios de la L4 lo corrompan con su presencia.
Home es el tren mes nou que tenen per la 4 nomes el treurant quant vingi el ZP o el Mas utilitzi el metro, per que el tenen que fer servir si a el Triangle Ferroviari esta molt bé.