Diari de Girona, 16 de maig de 2018 ha escrit: Invertiran 900.000 euros a renovar els darrers trams del cremallera de Núria
El grup FGC fa un bon balanç de la temporada d'hivern, que s'ha allargat gràcies a les nevades
[...]
Notícies cremallera Núria
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Notícies cremallera Núria
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Noticia sobre el cotxe saló històric:
Laura Vives, cap comercial del Grup FGC, ens avança que l'històric cotxe saló del tren del Cremallera torna a la Vall de Núria aquest estiu. Una gran notícia! #FGC #Desconnecta https://t.co/7eHs7XOrPq
Laura Vives, cap comercial del Grup FGC, ens avança que l'històric cotxe saló del tren del Cremallera torna a la Vall de Núria aquest estiu. Una gran notícia! #FGC #Desconnecta https://t.co/7eHs7XOrPq
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1766
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
http://www.valldenuria.cat/estiu/actual ... -de-nuria/metring ha escrit:Noticia sobre el cotxe saló històric:
Laura Vives, cap comercial del Grup FGC, ens avança que l'històric cotxe saló del tren del Cremallera torna a la Vall de Núria aquest estiu. Una gran notícia! #FGC #Desconnecta https://t.co/7eHs7XOrPq
Territori ha publicat una nota de premsa on es detallen diverses novetats de cara el 2019.
Hi ha una breu explicació sobre la reforma del telecabina, tot i que no dona gens d'informació de com será. Perr internet ja s'han vist fotos que s'ha mig desmuntat el d'Olesa, així que....
També es detalla l'arribada de nou material mòbil pel cremallera, hi ha un render amb com quedaran els beh amb 3 cotxes (el que no diuen és quins dos beh seran els escollits) i s'explica que posaran aire acondicionat a tots els trens
Per últim, i la sorpresa que no s'havia dit abans, la reforma de les estacions. A més d'una ampliació de Ribes-Vila, també s'anuncia que posaran barreres de control d'accés i màquines de venda de bitllets a totes les estacions
Podeu obrir els pdf que hi ha a la nota de premsa i jutjar vosaltres mateixos: http://territori.gencat.cat/es/inici/no ... id=307030
Hi ha una breu explicació sobre la reforma del telecabina, tot i que no dona gens d'informació de com será. Perr internet ja s'han vist fotos que s'ha mig desmuntat el d'Olesa, així que....
També es detalla l'arribada de nou material mòbil pel cremallera, hi ha un render amb com quedaran els beh amb 3 cotxes (el que no diuen és quins dos beh seran els escollits) i s'explica que posaran aire acondicionat a tots els trens

Per últim, i la sorpresa que no s'havia dit abans, la reforma de les estacions. A més d'una ampliació de Ribes-Vila, també s'anuncia que posaran barreres de control d'accés i màquines de venda de bitllets a totes les estacions

Podeu obrir els pdf que hi ha a la nota de premsa i jutjar vosaltres mateixos: http://territori.gencat.cat/es/inici/no ... id=307030
De nou al FTC
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Això de les barreres tarifàries, ja ho havia sentit fa força temps. En resum, volen fer el Cremallera de Núria, el mateix model d'explotació que Montserrat. De fet les barreres tarifàries, ja existeixen des de fa uns quants anys, però en format persona que "valida" el bitllet abans d'entrar a l'andana. Ara s'estalviaran aquesta persona, i la seva feina la farà una màquina.marc ha escrit:Territori ha publicat una nota de premsa on es detallen diverses novetats de cara el 2019.
Hi ha una breu explicació sobre la reforma del telecabina, tot i que no dona gens d'informació de com será. Perr internet ja s'han vist fotos que s'ha mig desmuntat el d'Olesa, així que....
També es detalla l'arribada de nou material mòbil pel cremallera, hi ha un render amb com quedaran els beh amb 3 cotxes (el que no diuen és quins dos beh seran els escollits) i s'explica que posaran aire acondicionat a tots els trens![]()
Per últim, i la sorpresa que no s'havia dit abans, la reforma de les estacions. A més d'una ampliació de Ribes-Vila, també s'anuncia que posaran barreres de control d'accés i màquines de venda de bitllets a totes les estacions![]()
Podeu obrir els pdf que hi ha a la nota de premsa i jutjar vosaltres mateixos: http://territori.gencat.cat/es/inici/no ... id=307030
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Buenas, pues mal por FGC por que si hacen eso unas cuantas personas al paro o las trasladaran a Barcelona en el mejor de los casos.
Segons ha publicat en Joan C. Salmeron al seu twitter ja ha arribat el primer dels nous cotxes per al cremallera.
Caldrà veure en quin dels beh els posen.
Caldrà veure en quin dels beh els posen.
De nou al FTC
- Ganz
- N7
- Entrades: 330
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Ubicació: Puigcerdà
Tenint numeració AR5, sembla que podria anar a parar al Beh A5.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1766
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Descàrrega del remolc intermedi AR5 de l'automotor A5 Puigmal. Salut.
https://www.instagram.com/p/BzKfysTgPh5 ... _copy_link
https://www.instagram.com/p/BzKfysTgPh5 ... _copy_link
Aquest matí, al voltant de les 12 m'he creuat a la C-17 a l'alçada d'Orís, un comboi especial de 3 camions que portaven la nova locomotora i els dos vagons del Matterhorn Gotthard Bahn en direcció Ribes. La locomotora anava tota blava i els vagons amb la decoració original, imagino que a Ribes els faran un repintat abans de posar-los en circulació.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Demà els encarrilaran, de fet demà no hi ha servei de Cremallera entre Ribes i Queralbs, i es cobreix amb autobusos.
Quan he vist la piulada, pensava que seria un altre dels remolcs intermitjos per als automotors BEH, però veig que anava errat.
Llàstima que demà treballo, si no, m'hauria acostat a presenciar la descàrrega del nou material.
*Edito.
A Forotrenes, han penjat unes fotos realitzades per en Joan Carles Salmeron, del nou material mòbil del cremallera.


Llàstima que demà treballo, si no, m'hauria acostat a presenciar la descàrrega del nou material.
*Edito.
A Forotrenes, han penjat unes fotos realitzades per en Joan Carles Salmeron, del nou material mòbil del cremallera.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Tengo que ver esa locomotora con los logos de FGC pero mi primra impresion es que es muy rara por no decir fea.
Sabeis si los coches los dejaran asi o les daran una mano de pintura corporativa?
Saludos.
Sabeis si los coches los dejaran asi o les daran una mano de pintura corporativa?
Saludos.
Molt segurament els pintin. Els cotxes els han reformat pel que sembla.ortegote ha escrit:Tengo que ver esa locomotora con los logos de FGC pero mi primra impresion es que es muy rara por no decir fea.
Sabeis si los coches los dejaran asi o les daran una mano de pintura corporativa?
Saludos.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Els Sport Wagen, que van arribar cap al 2008 crec, no s'han pintat mai. Segueixen tenint el mateix esquema de pintura que quan van arribar.Miquel ha escrit:Molt segurament els pintin. Els cotxes els han reformat pel que sembla.ortegote ha escrit:Tengo que ver esa locomotora con los logos de FGC pero mi primra impresion es que es muy rara por no decir fea.
Sabeis si los coches los dejaran asi o les daran una mano de pintura corporativa?
Saludos.
El tester de la locomotora, em recorda un xic a les japoneses de Renfe, les 269, 279, 289.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Els Sport Wagen, que van arribar cap al 2008 crec, no s'han pintat mai. Segueixen tenint el mateix esquema de pintura que quan van arribar.UT440_132M ha escrit: Molt segurament els pintin. Els cotxes els han reformat pel que sembla.
El tester de la locomotora, em recorda un xic a les japoneses de Renfe, les 269, 279, 289.[/quote]
Han aribat a funcionar els Sport Wagen?
Mai els he vist, pero he de dir que no m'he parat a buscar fotos d'ells a la linea.
Els Nous Cotxes son comprats o llogats?
Salutacions.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Els Sport Wagen funcionen regularment com a reforç. Els tracciona la DM6 per cua en sentit ascendent. De fet, si mires el programa que es va emetre ahir a TV3, "Pròxima estació" (l'enllaç el trobaràs aquí al fòrum), es mostra el dia de la cursa de muntanya "L'olla de Núria". Per transportar tants participants, es van haver d'utilitzar els Sport Wagen.ortegote ha escrit:
Han aribat a funcionar els Sport Wagen?
Mai els he vist, pero he de dir que no m'he parat a buscar fotos d'ells a la linea.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... Cap=203649&ortegote ha escrit:Els Nous Cotxes son comprats o llogats?
Salutacions.
Tot el material adquirit, ha estat de compra. L'adjudicació del nou material mòbil, era propera als 9 milions d'euros.
Veient missatges antics en aquest fil, em surgeix un dubte. Segons es comentava en el seu dia, només serien dos remolcs intermedis per als BEH. Jo tenia entès que en serien quatre, per a tots els automotors. Aviam si algú em pot ajudar a aclarir aquest dubte.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1766
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
La licitació actual i la contractació era per dos remolcs i una locomotora. Salut!UT440_132M ha escrit:Els Sport Wagen funcionen regularment com a reforç. Els tracciona la DM6 per cua en sentit ascendent. De fet, si mires el programa que es va emetre ahir a TV3, "Pròxima estació" (l'enllaç el trobaràs aquí al fòrum), es mostra el dia de la cursa de muntanya "L'olla de Núria". Per transportar tants participants, es van haver d'utilitzar els Sport Wagen.ortegote ha escrit:
Han aribat a funcionar els Sport Wagen?
Mai els he vist, pero he de dir que no m'he parat a buscar fotos d'ells a la linea.https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... Cap=203649&ortegote ha escrit:Els Nous Cotxes son comprats o llogats?
Salutacions.
Tot el material adquirit, ha estat de compra. L'adjudicació del nou material mòbil, era propera als 9 milions d'euros.
Veient missatges antics en aquest fil, em surgeix un dubte. Segons es comentava en el seu dia, només serien dos remolcs intermedis per als BEH. Jo tenia entès que en serien quatre, per a tots els automotors. Aviam si algú em pot ajudar a aclarir aquest dubte.
-
- N4
- Entrades: 57
Amb aquestes incorporacions, trobo que des del punt de vista de l’aficionat, el cremallera de Núria guanya en interés per la varietat de material rodant que hi haurá. Els BeH de dos cotxes originals; els allargats a tres cotxes; els Sportwagen i ara els nous remolcs ex-Gottard, amb la nova locomotora. Sempre és més interessant això (encara que segurament no tan pràctic) que un parc mòbil format només per unitats d’una mateixa classe.
Els Stadler ja els han enviat tots a l'infern del que mai no haurien d'haver sortit?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.