Pàgina 36 de 130
					
				
				Publicat: 16 abr. 2007, 22:16
				Autor: Guigui
				entfe001 ha escrit:jordidr ha escrit:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar 

 
Tren a Andorra, Línia de la Pobla a França, ETF, Corredor Mediterrani en ample UIC, línia orbital, etc. = estudis
Túnel de Bracons, 4t cinturó, desdoblament Eix Transversal, etc. = construcció
Encara us queden dubtes?
 
			 
			
					
				
				Publicat: 17 abr. 2007, 19:56
				Autor: Trenscat
				Guigui ha escrit:entfe001 ha escrit:jordidr ha escrit:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar 

 
Tren a Andorra, Línia de la Pobla a França, ETF, Corredor Mediterrani en ample UIC, línia orbital, etc. = estudis
Túnel de Bracons, 4t cinturó, desdoblament Eix Transversal, etc. = construcció
Encara us queden dubtes?
 
La Línia Orbital ara mateix es troba en "stand by" almenys pel què fa a l'estudi del tram Sabadell-Granollers...
 
			 
			
					
				
				Publicat: 17 abr. 2007, 23:32
				Autor: Jordi Freixas
				L'ETF i la línia orbital serien en ample ibèric suposo, no?
			 
			
					
				
				Publicat: 17 abr. 2007, 23:51
				Autor: Trenscat
				La Línia Orbital serà d'ample ibèric, efectivament. L'ETF no ho sé, però diria que estava previst en ample UIC.
			 
			
					
				
				Publicat: 17 abr. 2007, 23:57
				Autor: Jordi Freixas
				I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
			 
			
					
				
				Publicat: 18 abr. 2007, 00:03
				Autor: entfe001
				Jordi Freixas ha escrit:I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
Montilla Pelotazos Electorales S.A.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 18 abr. 2007, 00:13
				Autor: aarongilp
				
			 
			
					
				
				Publicat: 18 abr. 2007, 00:58
				Autor: Jordi Freixas
				Oooooh... quina pena. Jo em pensava que s'en faria càrrec la mítica CTFM (Cargol Treu Banya Ferrocarrils de la Montanya S. L.)  

 
			 
			
					
				
				Publicat: 18 abr. 2007, 01:31
				Autor: Guigui
				Sigui qui sigui, crearan una UTE anomenada "Tres per cent".
			 
			
					
				
				Publicat: 18 abr. 2007, 11:49
				Autor: awe
				Guigui ha escrit:Sigui qui sigui, crearan una UTE anomenada "Tres per cent".
A veure si piques bé al teclat. Tre
ns per cert.  

 
			 
			
					
				
				Publicat: 18 abr. 2007, 16:45
				Autor: jordidr
				va no digueu tonteries 

, a mes akest fil es per la pobla no pel transversal
 
			 
			
					
				
				Publicat: 18 abr. 2007, 23:59
				Autor: Jordi Freixas
				jordidr ha escrit:va no digueu tonteries 

, a mes akest fil es per la pobla no pel transversal
 
Doncs parlant de La Pobla... si es construís l'Eix Transversal Ferroviari en ample europeu... potser podria ser una excusa per començar a pensar en fer-hi passar a aquest ample la línia de La Pobla,
 
			 
			
					
				
				Publicat: 19 abr. 2007, 10:44
				Autor: neroon
				fantito ha escrit:I quedar-nos sense el marevellós tren turístic fins la Pobla?
Doncs posem via de doble ample i assumpte solucionat  (clar, que ara tocaria canviar totes les travesses i canvis d’agulles)…
 

 
			 
			
					
				
				Publicat: 19 abr. 2007, 18:10
				Autor: Jordi Freixas
				Doncs seria un bon sistema això de la via de doble ample*. No es podrien reutilitzar els mateixos rails, o significaria massa merder? (que consti que no en tinc ni ops! idea de manipular ciment, com deu haver quedat demostrat 

)
*De fet... no sabia jo que a algunes linies angleses s'utilitzava via de doble ample (és així, no?)
 
			 
			
					
				
				Publicat: 19 abr. 2007, 20:04
				Autor: entfe001
				Jordi Freixas ha escrit:Doncs seria un bon sistema això de la via de doble ample*. No es podrien reutilitzar els mateixos rails, o significaria massa merder? (que consti que no en tinc ni ops! idea de 
manipular ciment, com deu haver quedat demostrat 

)
 
Segre (2.10.2005) ha escrit:El Govern català endega aquest dilluns una nova fase dins la remodelació de la línia fèrria de La Pobla de Segur. Es tracta de la col.locació de les vies de formigó entre aquesta localitat pallaressa i Balaguer. Els treballs, que s'allargaran uns sis mesos, compten amb un pressupost de 17 milions d'euros.
Tinc una estranya sensació de 
déjà-vu 
 
			 
			
					
				
				Publicat: 20 abr. 2007, 03:52
				Autor: Jordi Freixas
				Doncs a mi, en Vu em va dejar 

 (tinc una xispa...  

 )
Bé... donaré per entès que la idea de mutil·lar els rails actuals no és massa bona.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 20 abr. 2007, 14:22
				Autor: Jordi Freixas
				Ai! Perdó... em volia referir a les travesses. A vegades se m'en va...
			 
			
					
				
				Publicat: 20 abr. 2007, 15:37
				Autor: neroon
				Haguès estat una tasca molt senzilla si amb la renovació s’hi haguèssin montat travesses polivalents de doble ample (en tot cas com a molt, nomès haguès calgut modificar desviaments, que tot sigui dit, no són gaire abundants). Però malauradament, la renovació es va dur a terme amb travesses monoblock d’ample ibèric hipotecant, d’aquesta manera, una futurible migració a ample UIC.
Salutacions.
P.D.: Un altre tema seria fer servir material motor d’ample variable (com ara els TRD 594 amb bogies CAF de doble ample), reubicant i fent servir el bescanviador d’ample de Lleida…
			 
			
					
				
				Publicat: 21 abr. 2007, 14:00
				Autor: Sky
				En aquesta notícia es parla de la incorporació de la línia de la Pobla al sistema tarifari integrat del Segrià:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=70740#70740
De tota manera només tres parades (Lleida, Almacelles i Vilanova de la Barca) quedarien dins d'aquest àmbit. 

 
			 
			
					
				
				Publicat: 24 abr. 2007, 11:10
				Autor: Danzig
				Sky ha escrit:En aquesta notícia es parla de la incorporació de la línia de la Pobla al sistema tarifari integrat del Segrià:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=70740#70740
De tota manera només tres parades (Lleida, Almacelles i Vilanova de la Barca) quedarien dins d'aquest àmbit. 

 
Almacelles a la línia de la Pobla?